Round 1: Con.Found.Dead vs. Duane Jackson

Discussion in 'GRB - '13 Grand Royal Audio Battle' started by J o o k, Jul 29, 2013.

?

Who won?

  1. Con.Found.Dead

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Duane Jackson

    28 vote(s)
    100.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    Con.Found.Dead - Lol you're highly likable bro. Your lyrics/punches are there. Your presence is not. If you are about to battle live you need to STRESS your punches man, don't be monotonous otherwise the crowd won't catch it in real time. Very good material just step that delivery up broski.

    Duane - You have the best verse that I've heard this round thus far man. That says a lot. Good punches, great delivery, awesome presence. You are definitely a contender.

    This battle was one sided but didn't have to be when looking at just lyrics vs lyrics but unfortunately deliver and everything else come into play.

    Vote - Duane
    test
  2. Taiyamo Denku

    Taiyamo Denku W.A.S.T.E.L.A.N.D.S.

    Joined:
    Mar 24, 2000
    Messages:
    9,756
    VERY ONE SIDED BATTLE IN OPINION this is like VERY POLISHED EMCEE verse a RAPPER who just started ...Con you got lines you just need to know how to betterly delivery them and find a harder style so it doesnt feel like your just talking your lines out ....

    VOTE / DUANE
    test
  3. Maria.

    Maria. ****************************

    Joined:
    Aug 3, 2013
    Messages:
    35
    Vote Duane, I look forward to your upcoming stuff this tourney

    Good luck with your live battle con.found.dead.
    test
  4. IvoryTheFam

    IvoryTheFam Member

    Joined:
    Jul 20, 2013
    Messages:
    31
    All Duane's are dope! Lol nah nah. Duane definitely took this 1... Con will be beast soon enough.. each day at a time we all get better at what we strive at.
    test
  5. Syko Solja

    Syko Solja Syko Solja

    Joined:
    Jul 26, 2013
    Messages:
    29
    Duane ran his shit, Con needs to work on his delivery it sounds like he's not even confident in what he's saying.
    test
  6. Con.Found.Dead

    Con.Found.Dead Active Member

    Joined:
    Jul 24, 2013
    Messages:
    133
    The difference between writing and rapping has now painfully obvious to me. Thanks for the feedback, yawl.

    Duane, all day.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  7. ENGengENG

    ENGengENG victim of power issues

    Joined:
    Mar 1, 2013
    Messages:
    460
    duane bodied.

    i know i gave counfoundead a hard time in AEH but it was just jokes.

    definitely give him an A for effort..

    duane got this.. good shit
    test
  8. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Damn was that unanimous?
    test
  9. Con.Found.Dead

    Con.Found.Dead Active Member

    Joined:
    Jul 24, 2013
    Messages:
    133
    As it it should be, tbh
    test
  10. Duane Jackson

    Duane Jackson Active Member

    Joined:
    Nov 16, 2012
    Messages:
    762
    test
  11. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    duane had a much more polished verse, lyrics were dope as hell too

    con found dead you had some funny stuff, but your flow and delivery was just out matched by duane jackson
    test
  12. Con.Found.Dead

    Con.Found.Dead Active Member

    Joined:
    Jul 24, 2013
    Messages:
    133
    I voted but feel no need to post the links here. Good looks and good luck to Duane next round.
    test
  13. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    Damn bro got KO'ed.


    Just come harder next time bro
    test
  14. RMCJoey

    RMCJoey TADC

    Joined:
    Jul 7, 2010
    Messages:
    1,710
    test
  15. RichY RiCh

    RichY RiCh f.C.k 4ever

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    3,584
    duane jackson- lol at women you dont belong with, nice closer to god line, lol @ drake show line, lol autistic or akward as fuck, lol lost in a hug, one of the best delivery's and flow of this tourney, i think if you upped you're writing, better punches and harder hitting personals you can def be a finals threat.

    con.found.dead=man starting off bad, sounds like ur reading off paper and sound really akward, nice multi's, a lot of decent personals, not really hearing any punches that stand out, really generic punches, see potential but you have a lot to work on.

    vote-duane jackson, confoundead came alright but duane seems like he's been doing this a lot longer, pretty much won every category by a long shot except for maybe personals.
    test
  16. Mr. Xavier

    Mr. Xavier New Member

    Joined:
    Jul 17, 2013
    Messages:
    27
    vote/Duane. peep my battle
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)