RnB takes the real Skill!(New Challenge)

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by Premize Prod, Sep 27, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257

    I agree.


    When is this due?
    test
  2. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    Another question.. this shit has to be baby making music, or uptempo? Which one.? Or both...?
    test
  3. (( Ozone ))

    (( Ozone )) t-t-t-t-toxiq

    Joined:
    Mar 30, 2004
    Messages:
    10,122
    damn, Embassy killed it

    thats that baby makin shit son



    EDIT: I just seen where you said you sampled... boooo
    test
  4. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    interpolated ni.gga get it right lol..but nah i didnt use the sample..and i switched the chords up a bit..
    test
  5. I SUCK AT POKER < DONKEY

    I SUCK AT POKER < DONKEY who fuen CARES

    Joined:
    Jul 11, 2000
    Messages:
    7,944
    lol i protest the lack of using samples in this challenge, we all know i cant compose for shit.
    test
  6. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    aight nova. sense you my dog. you get a SPECIAL exception.

    no one else tho. only cuz nova is white

    but that BABY shit. that smooth on some sada shit. ya know. not the shit that can be labeled as hiphop. the shit that makes you wanna stop bein a playa and get a wifey. if you know wat i mean.
    test
  7. I SUCK AT POKER < DONKEY

    I SUCK AT POKER < DONKEY who fuen CARES

    Joined:
    Jul 11, 2000
    Messages:
    7,944
    k dont worry nothin i love more than makin rnb beats.
    test
  8. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    lol@ him gettin the handicap for being white

    -dead-
    test
  9. dre2k203

    dre2k203 New Member

    Joined:
    Jan 14, 2004
    Messages:
    1,262
    Peep Sig My Beats And Its The First One There Is Two Of Em Under The One Track I Personally Like What I Did With The Second One More Wa Eva Your Preference Is.
    test
  10. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    i prefer neither. now keep your wack shit of this thread.

    thanks.
    test
  11. Blocc_Rocc

    Blocc_Rocc New Member

    Joined:
    Apr 13, 2000
    Messages:
    5,211
    Top Beat
    Link In Sig
    test
  12. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    my shit'll be done soon.
    test
  13. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    your disqualified.
    test
  14. veral conflict

    veral conflict beatsrus

    Joined:
    Dec 15, 2003
    Messages:
    11,402
    test
  15. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    playa that bass line is hella off key...dayum...
    test
  16. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    lmao i KNOW u didnt put gun cocks in an RnB beat...lol..
    test
  17. Ejuhcaited

    Ejuhcaited ▀▄▀▄▀▄▀▄

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    2,179
    thats kind of hot veral, but those patches u used dont sound authentic...soudns kind of fisher price
    test
  18. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    I See Infamous Taking It.. Since Thats Practically All His Ass Does Lmao
    test
  19. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    that required "no homo" on so many levels.
    test
  20. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    Hahaha Ur Right..

    Ehm

    No Homo..

    [look]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)