RMFL...season 5.

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Dank Sinatra, Jul 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    Shank me avi and simply was all down from jump. It was only two open spots.

    Me
    Shank
    Simply
    Avi
    Keynote
    Punches
    Omagic
    Flic
    Dely
    Zarb
    Double ML
    Maukadi

    That's 12 people and we done.
    test
  2. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    Like I said...


    Show me the cub scout merit badge y'all got from paying two months early.

    We had 12 people. League would be running right now. Lesson learned for next year tho.

    To make it worse niggaz wanted to be all disrespectful about shit. The nigga simply was down and niggaz wanted to be all simple talking bout "ahhhhaa nigga you broke!" like we fuckin 12...that made niggaz not even want to play. Apparently y'all to simple to see that tho...

    This nigga kadi done made threads about how he buys off-brand cereal from walmart cuz he broke college nigga...and y'all gassed his simple ass up and he in here insulting niggaz callin em broke when I guaranteed everybody in this bitch got more money on hand than him.

    Y'all niggaz is simps man.
    test
  3. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    lmaooooooooooooooo

    u still my nigga sk
    test
  4. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    Always my nigga...but I gotta call it how it is and you singlehandedly wrecked the whole league. If dely was still in basic this woulda popped off lovely tbh.
    test
  5. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    roger that
    test
  6. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    Before you came home, mesk and zarb was still friends doin buddy trades and shit. You a cancer my nigga.
    test
  7. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    Dely the Sharon stone of the whole shit I don't know why niggaz can't see it. Soon as he came back Nicky and Sam started beefin, niggaz started getting whacked and the whole casino got blown the fuck up.
    test
  8. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    lmaoooooo
    test
  9. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    lmaoooooo

    im still trying to figure out how niggas thought it was a good idea to give kadi power lmao

    shit makes no sense when u have dely, flic, zarb and sk around
    test
  10. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    i asked for powers and was told by shank that 'i should worry about my league'
    test
  11. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    shank wasnt gonna give that shit to me after i kept sayin he was broke
    test
  12. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    loool

    that nigga dely shoulda ran it...

    seem like the nigga has nothin but time in iraq lmao
    test
  13. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    doin college while im here bro

    really bout the only thing i do

    sit at my desk all day until somebody call with a computer or radio problem
    test
  14. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    Lost in the shuffle was Kadi sayin he got cornrows:funny: hell naww!
    Posted via Mobile Device
    test
  15. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    test
  16. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    lmaooooooo
    test
  17. Billy Bathory

    Billy Bathory New Member

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4
    So this shit full already?

    I got $50 on a CC of an expendable account I can use during this Cold War.

    It won't come back to haunt me therefore it's a go. I can't have you vultures leaking info to the enemy.
    test
  18. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    and im still laughing because niggas really think because i hadn't paid = i didn't have the money

    $50 aint shit to me
    test
  19. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    im still laughing because neezy simple ass had the nerve to post in here right in my presence like i wasnt gonna body that nigga.
    test
  20. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    billie was janice?

    ROFL:funny:

    4 posts then BAMN! gone!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)