***RM PS3 NBA 2K9 League*** VOL 2

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by _REAPAH_, Dec 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    If anybody is interested I'm shopping Blake, Frye & Bayless... I cant figure out Bayless' shot and Blake just plain pisses me off sometimes...

    and Frye is a fuckin throwaway lol...

    so if anybody needs a PG, im offering up 2... gotta come wtih something worthwhile though...

    AND, if theres anybody needing a post player, I got lafrentz & diogu on inactive
    test
  2. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    ima be on for a couple hours if im in anybody que
    test
  3. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,213
    any1 tryna play?? ill likely just leave my shit on in the lobby for a bit.
    test
  4. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    i wont be on til i get off work at 330 eastern... so ill probably sign on at like 5
    test
  5. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    i turned the dunk in traffic slider from 50 to 35....
    test
  6. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    thats gonna suck... and still gives the advantage to people with bigger/stronger post players...


    just leave the sliders alone lol...
    test
  7. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    HAD TO UPDATE THE SIG LMAO!!


    [look]
    test
  8. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    wow its gonna be a problem for the league .. granger just droppped 21 in the first quarter against reapah and then his connection dropped in start of 2nd


    this nicca is lights out lol
    test
  9. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    lmao I got somethin for that... I gotta re-do my lineups when i get home though...

    I just noticed Martell Webster only gets 3 minutes wtf...
    test
  10. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    u are 1 - 3, it aint lookin good for portland .. i still cant get this damn webkey to work

    i might have to actually go home (we at my mother in law crib for the holidays) just to hook this shyt back up to the hd just to see if i can see it clearer. just a 30 minute drive

    shyt is irkin me
    test
  11. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    i started the last league 1-4 lol
    test
  12. Streetsz954

    Streetsz954 Im allergic to dirt weed

    Joined:
    Jun 8, 2006
    Messages:
    9,419
    u gotta make sure u didn't leave ne spaces b4 or after the web key when u type it in... thats wat was happening to me
    test
  13. Streetsz954

    Streetsz954 Im allergic to dirt weed

    Joined:
    Jun 8, 2006
    Messages:
    9,419
    LOL@me putting Yao & Lebron on the same team, hell no
    test
  14. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    smh... man they let lebron hit more bullshit shots than anybody on the game lol...
    test
  15. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,213
    anyone down to play?? i roll on mothafuckas whe n im high and drunk hust to warn ya'll
    test
  16. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,192
    u around?
    test
  17. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,192
    your que is full screech
    test
  18. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,213
    yeh ppl are just leavin my crib so imma be on in 2 minutes
    test
  19. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,192
    well. delete someone or add me to your que i can get one in
    test
  20. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    so i went home, grabbed my hd cable and hooked up my ps3 up downstairs and got my webkey shyt working. i thought one of the letters were an s but it was a damn 5. wow

    but it still wont let me edit my rosters on the site. when i click on edit lineup, some shyt say edit lines and i click on lines and get nothing at all .. shyt frustrating me

    anyhow who tryna run, i can put u in my que now
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)