RM PS3 NBA 2K9 League.... Drop your psn if you down

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by _REAPAH_, Nov 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,448
    im in
    test
  2. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    lets play screech
    test
  3. TAB

    TAB Model

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    6,917
    ayo new website for easier game setup & chat

    also include this in new thread when league fills up

    http://rmleague.webs.com/

    chat is @ bottom and make sure to change ur room name by right-clicking

    im in there now
    test
  4. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    of course trades are activated....

    the quarters are 7 minutes....

    schedules 20 games...

    difficulty is HOF....

    the sliders are all left alone...

    .... any OTHER questions?
    test
  5. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    and yea, for some reason the lan line in my Dlink router is broke/inactive so i pretty much gotta go back to the regular ps3 connection (which is incredibly PAINFUL...)

    so i'll prolly be on in 20 or 30 minutes if somebody tryin to play
    test
  6. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    damn that was a good ass game screech

    my lack of big men did it to me again...

    u had too many offensive rebounds

    i was down 12 and came back to tie it with like 2secs left...and screech does an inbound pass under the rim and bosh shits on whoever was guarding em..

    smh
    test
  7. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,209
    haha word that was a sick play at the end lol good game tho..

    how many ppl in this league ? 10? moe join this shit so we can get it poppin
    test
  8. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    wow wtf have i been..

    i just noticed that u had was jermaine o neal..when he leave the pacers?

    no wonder i was gettin beasted in the paint..o'neal and bosh?

    lol damn
    test
  9. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    test
  10. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    ^ man.... you LAAATE lol
    test
  11. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    true

    im just now getting the time to keep up with bball this season..

    before winter break a nigga was busy with school and work
    test
  12. TAB

    TAB Model

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    6,917
    test
  13. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    and yo we should get a 5 on 5 going with all of us one day

    that shit would be dope lol
    test
  14. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    everybody should use this^

    me and tab in there right now
    test
  15. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,448
    test
  16. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    aye moe, go to that link tab posted real quick
    test
  17. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,209
    yo is this startin once moe joins?
    test
  18. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,448
    doubt it

    if thats the case i can get on it in 1 min
    test
  19. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    screech, get on..its like 6 of us
    test
  20. TAB

    TAB Model

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    6,917
    reapah send invite to psn SPEEDSTICK, kid i know that wants 2 join

    rest of yall peep NBA 2K9 - RM LEAGUE |

    change chat name to psn name, also peep schedule instructions

    ima be in chat 2moro night, so is simply i think

    1
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)