RM Madden League (NEW Deadlines)

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Vikto Beats, Aug 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlackJesus

    BlackJesus ***************

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    4,761
    He is a dude I know from another site Ill give him the heads up...
    test
  2. BlackJesus

    BlackJesus ***************

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    4,761
    Good game Dely...

    Too close man...

    Marshall killed me on that comeback.
    test
  3. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    Kyle orton started off shitty as fuck for me

    Im learning the offense more and more tho

    I thought I was fuckin done when u went up 17-3 marshall woke up

    Good shit, I need to figure out how to stop the crossin routes now
    Posted via Mobile Device
    test
  4. T-West

    T-West New Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    884
    FAKKKKKKKKKKKKK
    Posted via Mobile Device
    test
  5. T-West

    T-West New Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    884
    Stupid throw man wrong button
    Posted via Mobile Device
    test
  6. T-West

    T-West New Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    884
    Good game man. Patriots are too strong. Wish I could take back that first drive.
    Posted via Mobile Device
    test
  7. BlackJesus

    BlackJesus ***************

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    4,761
    That was a good defensive battle.

    I always have a hard time against SD for some reason.

    I think its cause Im a Raiders fan....I got some kinda mental block or something.
    test
  8. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    Bumppppppzoooarsss
    test
  9. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    i gotta play tonight Black Jesus... let em know
    test
  10. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    who wanna run 1?
    test
  11. BlackJesus

    BlackJesus ***************

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    4,761
    I sent him a message and let him know.
    test
  12. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    Wrythm's waitin on cire. Where you at planet earth
    test
  13. BlackJesus

    BlackJesus ***************

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    4,761
    Off Topic....

    Have yall played the WET demo yet?

    That shit is actually pretty fun.

    Like a grindhouse movie in game form.
    test
  14. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    man i wanna try to learn how to play with the lions, just because they have some of the best damn linebackers
    test
  15. Dank Sinatra

    Dank Sinatra █║▌║█║

    Joined:
    May 16, 2006
    Messages:
    24,209
    that was some bullshit kadi.

    good game tho.
    test
  16. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    Whats the deal with this Emaculate dude. Tried to get em to play when he was ON madden last night and he wouldnt respond. Wasnt on today either had to sim that shit again.
    test
  17. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    test
  18. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    Bizzump.

    Edit: Fuck your bump.
    test
  19. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    I just beat the Browns 35-0

    Ed Reed had two picks for TD's

    Brady Quinn got housed.
    test
  20. Troll

    Troll New Member

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    7,490
    Just beat the Bengals 42-7.

    Big Ben had 397 yards, 4 TDs.

    3 games into the season and he's got 1,097 yards passing. Somebody stop this man!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)