Riots when Bush gets re-elected???

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by OurSin, Oct 18, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cri

    Cri aerial wolf hunter

    Joined:
    Aug 4, 2002
    Messages:
    4,802
    what happened in 2000
    test
  2. Nokas

    Nokas Guest

    Yeah Ill Be Rioting.


    But Not Cuz He Won And Kerry Lost.


    Just Becuase I Want To Be On T.v. With A Viva Bush Shirt On!!!




    Go Bushhhhhh!!!
    test
  3. Ghet-Ghet

    Ghet-Ghet Guest

    Yeah, just like there was riots when Bush went to Iraq...

    Accomplished anything?

    NO

    Stopped the war?

    NO

    Ahahahah @ you kids and your threats to use mob mentality to hold America hostage.

    Go buy a lollipop.
    test
  4. MC Bill Buckner

    MC Bill Buckner New Member

    Joined:
    Jun 15, 2001
    Messages:
    4,990
    nobody is going to riot shut up and go play some solitair
    test
  5. mic-e.b.

    mic-e.b. aka FACE METAL

    Joined:
    Dec 5, 2002
    Messages:
    5,259
    those aren't riots. those are hippy fucking get-togethers. According to my history professor our generation are pussies, which i totally agree with. Man, look at previous generations like the 60's and shit. Now they fucking rioted.
    test
  6. Thug Prophecy

    Thug Prophecy Simply the Finest

    Joined:
    Jun 13, 2003
    Messages:
    1,999
    riots no but protest yes..

    No matter who wins people will protest and complain. For every person who "hates" Bush with all their heart, I can name one who hates Kerry with a passion from people I know.
    test
  7. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,782
    -thinks back to every "football" game in england ever-
    test
  8. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    this is a good thread man...

    i personally dont think there will be any riots... like u guys sayin yeh maybe protests but who gives a shit hehehe

    i mean bush won last time without even 'winning' and what did u guys do... fucking nothing...
    test
  9. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    hahahaha
    in britain they could not believe how someone could just become the most powerful man in the world without actually winning, and they did their own independant investigations that showed how bush did not actually win...

    then they showed it to lots of american and all of them were like 'oooh geez dang oh erm oh well i guess...'

    lol wtf!

    i remember they just would not shut the fuck up on the radio about it here lol people are like but dont u guys CARE?!?!? and everyone there is like ermmm no not really lol
    test
  10. Ghet-Ghet

    Ghet-Ghet Guest

    Rioted? They were pussies, too!

    What did they accomplish that lasts to this day? NOTHING.
    test
  11. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    threats??? This is what you call a "prediction"..dosn't mean it's gonna happen or not...jus what i think...

    but there's no point in explaining that to a repressed maniac.....
    test
  12. Ghet-Ghet

    Ghet-Ghet Guest

    And this is what I call a process of elimination.
    test
  13. mic-e.b.

    mic-e.b. aka FACE METAL

    Joined:
    Dec 5, 2002
    Messages:
    5,259
    1965, August 11-17, USA, Los Angeles: riots started in Watts, a predominantly black neighborhood, at 103rd street; hundreds of building burned down, 34 people died, 1,032 were injured (including at least 32 firefighters), property damage caused by arson fires and looting amounted to $35 million.

    1967, July 12-15, USA, New Jersey, Newark: many business were looted and firebombed; 1 firefighter was killed, and at least 30 other fire personnel were injured by gunfire.

    1967 July 23-28, USA, Michigan, Detroit: 731 arson fires

    [​IMG]

    yep they never did riot in the 1960s you're right. haha. do some research before you just think the 60s were all tree-hugging hippies.
    test
  14. mic-e.b.

    mic-e.b. aka FACE METAL

    Joined:
    Dec 5, 2002
    Messages:
    5,259
    hmmm, how about desegregation? i dunno maybe you think that African-Americans were always free in this country and could drink at any water fountain they wanted and sit on any seat on the bus.
    test
  15. Ghet-Ghet

    Ghet-Ghet Guest

    So let me get this straight... your saying that even after Slavery, AFricans were told they were free but they weren't? So their freedom wasn't secured and because of that, they didn't have freedom?
    test
  16. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    U know what if bush isn't elected me and Ghet Ghet are gonna loot, riot, and pillage through all of your homes
    test
  17. Ghet-Ghet

    Ghet-Ghet Guest

    We won't have to. The terrorists will do a fine job for us.

    The Atom is on the horizon.
    test
  18. No Homo

    No Homo New Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    795
    kerry supporters are non-violent

    or at least thats their claim

    let em riot

    thanks to bush assault weapons are legal... i'll lay them down
    test
  19. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    ghet ghet thinks just because he happens to agree with something that happened that it means he's somehow 'involved' with it... so much that he thinks he can make fun of the people that oppose it. you got nothing to do with anything so shut up
    test
  20. streets

    streets New Member

    Joined:
    Jul 23, 2001
    Messages:
    11,463
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)