Battle Ribo Nuke vs. Free Lynx (battle of the round)

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by J o o k, Aug 5, 2013.

?

Who won?

  1. Ribo Nuke

    28.0%
  2. Free Lynx

    72.0%
  1. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025

    gotta love these fuckwits' campaign to negate my vote :drakecheese:


    my integrity is unquestionable.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  2. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,234
    You should be able to vote. Did you click "view results" or something?
    test
  3. War Machine

    War Machine Sam Antics

    Joined:
    Feb 11, 2002
    Messages:
    10,001
    we all know what's goin on here

    [​IMG]
    test
  4. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Smh can't believe this is a judge


    Are u telling me this clown is going to be fair and honest ??
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  5. Bonnie B

    Bonnie B Friday's Child

    Joined:
    Mar 6, 2011
    Messages:
    1,473
    Yeah I should, but I can't... I can't vote on any battle in the GRB forum via poll... and haven't voted on any via poll cuz I can't... again, I should be able to vote via poll, but I can't... last time, I do not have the option to vote in any poll in the GRB forum... the polls in AEH tho, they work just fine for me... and the fact that it disappeared over night, and for only me, and disappeared the night some other retard voted early on my battle, and that nobody apparently knows what is wrong with my voting option... that shit makes me look @ yall sideways...
    test
  6. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025

    of course i'm going to be fair and honest. i am double M.L. i'm well known as a man of integrity.

    yayo hugs the dick.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  7. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Your known as the man who ordered Asian escorts for companionship


    Fuck out of here u cracka
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  8. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025
    i'm known as the guy who has never ordered an asian escort.

    fuck out of here you flaming faggot.

    if your fuckboy buddy had put out a track better than ribo, you fairies would be all happy i had voted for parker.
    test
  9. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    I still got the pictures of misty looking like a Asian midget on your lap

    And your AIM convos too ill post them up later u bitch
    • -Rep -Rep x 1
    test
  10. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025
    lmao@this homosexual yayo with the limp wrist threatening to post up shit that is entirely fictional :drakecheese:


    why are you bitter cornballs so obsessed with throwing dirt on my good name?:wtf2:
    test
  11. itsaviman

    itsaviman Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2013
    Messages:
    1,914
    Exactly.

    Letting Double be a judge was about the dumbest thing one could do. Most bias, hate voting angry little midget chef on the board tbh.
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  12. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    u saw what his pussy ass wrote in Lynx thread too huh, smh
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  13. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,025

    stop projecting small fry.

    wow@how fucking tiny you are :rio:
    test
  14. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,382
    test
  15. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,266
    warmachine before u keep talkin in since u are not a participant can u post something that is on beat at least?
    test
  16. War Machine

    War Machine Sam Antics

    Joined:
    Feb 11, 2002
    Messages:
    10,001
    you just regurgitating some shit you heard to sound funny?

    I would be a touch offended, but I don't know who the fuck you are
    test
  17. RMCJoey

    RMCJoey favian takes selfies

    Joined:
    Jul 7, 2010
    Messages:
    1,703
    ignore him and the other fly by night hobby rappers like rhawfax.. they'll be gone in a couple weeks
    test
  18. War Machine

    War Machine Sam Antics

    Joined:
    Feb 11, 2002
    Messages:
    10,001
    you dont show for battles and you don't drop albums? you ain't even a rapper period
    test
  19. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,266
    yea im regurgitating the shit ive heard from you
    test
  20. War Machine

    War Machine Sam Antics

    Joined:
    Feb 11, 2002
    Messages:
    10,001
    you realize you just posted a battle where you went off beat on several parts...and the parts that were on the flow wasnt tight to begin with right?
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)