Reminisce

Discussion in 'Open Mic' started by mr.redeyez, Oct 11, 2013.

  1. mr.redeyez

    mr.redeyez Member

    Joined:
    Mar 11, 2007
    Messages:
    898
    I been to hell and back,
    Soon to go back again.
    I use imagination, no need to pack a pen
    A lot of rappers nice, but they don't get it in
    i rumble in tha jungle, i'm Rumple stiltskin
    this ain't a fairy tell, you should know me very well
    Slither like a serpent while i'm slurpin' on this purple. LetS Get it.

    It's bad, i came out tha vag with a bucket list/
    like fuck the world mother nature life a bitch/
    my life ain't shit it got me pissed to me that makes a lot of sense.
    i remember having no bread but lots of condiments
    instead of whining i started grinding got a lot of common sense
    i wasn't even on the radar my alias kept me anonymous.
    i was born in tha 80's room full of crack babies
    way back when niggas was chasing fat ladies, thats crazy
    section 8 was a cop out being dependent was never gravy
    thats lazy, maybe i wanna make it even if i gotta take it
    sold this stole that shook back stack crazy.....

    down in tha bottom in tha trenches where i be
    grew up poor using our hands for a fork
    the weed house was our tree house, and we wore sandals on our feet
    wear the wrong color you gone get deleted
    and slap boxing was a sport don't get defeated
    back when mama jokes had niggas heated
    member the 5 second rule? i be he eat it
    playing house with yo girl hoping you can beat it
    i remember the first time i skeeted, lol MEMORIES.
    test
  2. Chase Murda

    Chase Murda hostile enviroment

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    4,806
    what up red i see u back on here postin that fire yo im glad to see that cuz alot of niggaz scared to post they shit on open mic anymore lol i guess i ran them off hahahaha yo keep gettin it in yo
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)