Real Hustla- Two Lines

Discussion in 'Cypher' started by Young Vagne, Jul 19, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CaTchW0n

    CaTchW0n New Member

    Joined:
    Sep 18, 2001
    Messages:
    1,537
    Get dough to stretch long ways fuck it i'll even put a check away
    Keep silent, cuz a snitch cant be quiet, they'll be eating a hollow tip diet
    test
  2. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    i love this recycled old shit your puttin up
    people neg rep and u still aint shuttin up
    i kno this is supposed to be a real hustla verse, my condolences
    but when a bitch like this trys to act hood i leave my house to roll on his


    amateur-
    now where were we o yea 2 line real huslta
    hand over the green or ima have to musle ya

    pro-
    ill get the weight off so fast its like your fingers slipped
    dropped the bar off the press and now ur breathins stripped
    test
  3. P.Features

    P.Features Vice Pres. Features

    Joined:
    Jun 25, 2007
    Messages:
    324
    I'm far from pressed for dough,not stressed believe me
    I got money comin in like it R.S.V.P.'d me
    test
  4. deucedeuce666

    deucedeuce666 New Member

    Joined:
    Jun 22, 2007
    Messages:
    3
    this is to bwizzle

    bwizzle, yeah you can say i know him,
    his rhymes sorely lack but his ego keeps on growin,
    to me your like a midget always comin up short,
    my gun will abort,
    your life away,
    yeah you can say my gun is my sport,
    runnin is yours,
    you split at the smell of a fight,
    youll tell and you might,
    role to taco bell for a bite,
    cause i know your blood type,
    mexican, streight beaner,
    ive heard of you before, the featherweight dreamer,
    ima reply to this thread,
    but reather die instead,
    cause your shit is on the same page,
    so im writin with dread,
    for my shit to be affiliated with anything you,
    is to give up my realness and anything true
    test
  5. HooKnBarZ

    HooKnBarZ Skillmatic

    Joined:
    Jul 1, 2007
    Messages:
    206
    im the new kid to hit the forum, i hope you're insured
    cuz i'll put a scratch on your face to make your chin sore
    test
  6. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    Im sorry i thought this was a page 4 hustlin g's
    not kindergarten rappers still learnin their abc's
    test
  7. *DowntownStar*

    *DowntownStar* ____________________

    Joined:
    Jun 6, 2002
    Messages:
    2,866
    i'm cruisin like a white boy, the block's damn devil.
    four things in the ride: hard rocks and metal,
    some white girl in the back seat, vibe is real crazy
    and me up in the front seat, drivin miss daisy
    test
  8. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    i love these moronic mc's who cant read
    2 lines dumb ass u need 2 get off the weed
    test
  9. YoMamazMan

    YoMamazMan Over 1.000 served...

    Joined:
    Jul 19, 2007
    Messages:
    48
    I got work ,the strips locked come and get u a key.I got work,so bitches stop givin up pussy 4 free.Come work 4 me I'm on the grind like coffe beans.
    test
  10. 6ftground

    6ftground BLACKACE/GRIMREADER

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    2,066
    My rhymes so substance they got to get abused-misused and disused buy haters views,
    still in the end the lames pay me dues that’s towards them traduce bytch diss"n" fools...Lets Go
    test
  11. CaTchW0n

    CaTchW0n New Member

    Joined:
    Sep 18, 2001
    Messages:
    1,537
    lol..Bwizzle,
    I didnt see your little side talk, I'll spark!!!! leave ya brains all on ya sidewalk
    Your not substantial you faggot so, Let me show you how hustlers
    Street ball like Alimoe...
    test
  12. YoMamazMan

    YoMamazMan Over 1.000 served...

    Joined:
    Jul 19, 2007
    Messages:
    48
    My hustle game on flame like Lui Kang.
    And so is my aim,my tussle game and my name.
    While u lose I gain.I
    'll ridicule and abuse ya frame.
    And name, I bang, like a flame and propane .
    4 street fame but peep game I'm into dirt deep main.
    2 compete step up ya cleek game or just behave
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)