Rd. 5 fiktion vs. engineer

Discussion in 'GRB Archives' started by Plekz, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    Haha I know sweetcheeks - if you remember, I asked you and a few other people if vocals were loud enough but noone got back to me and you (blatantly lied to me and) said it was alright. Pace = zero dolla backstabba. :( Eng verse nasty as fuck though thanks for checkin everybody.
    test
  2. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,509
    i sold my soul for a sample
    test
  3. MagicFX

    MagicFX Idle

    Joined:
    Feb 20, 2004
    Messages:
    7,324
    Vote - Fiktion
    test
  4. CrayonFlux

    CrayonFlux New Member

    Joined:
    May 23, 2006
    Messages:
    2,372
    you faggots should up ur spitgame

    why ain u oneuppin ur bars, this shit was sub-par

    even nigga simpson is facepalmin this shit, cuzzo

    [​IMG]

    I went to Germany to play ur shit and niggas went:

    [​IMG]

    so I guess ur shit ain poppin
    test
  5. pryceless

    pryceless King of the place

    Joined:
    Jun 27, 2007
    Messages:
    1,389
    this battle was fuckin close as hell.. i almost gave it to fiktion.. until i heard engineers line about writin "sober" in a cloud of crack smoke.. that shit was funny as fuck to me

    doope ass battle.. one of the better ones out the tourney
    test
  6. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    how the fuck is fiktion losing this?
    test
  7. A-Biggs

    A-Biggs The Main Event

    Joined:
    Nov 14, 2008
    Messages:
    37
    This was a cool battle. Although I think it was pretty close, I have to give my vote to Engineer. Both were entertaining, but my final talley gives the edge to Engineer. Good shit guys.
    test
  8. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    thanks omen!
    test
  9. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    test

  10. you said "good battle"

    and then this quote in the same thread..

    you don't make sense..
    test
  11. BIGBENT

    BIGBENT "THE JERZEY DEVIL"

    Joined:
    Apr 27, 2005
    Messages:
    244
    Props to both of yall, this battle was fuckin hot!!!!!
    test
  12. GarciaVega

    GarciaVega Razor Ramon

    Joined:
    Nov 21, 2003
    Messages:
    9,066


    pretty much sums it up.....fiktions audio made me laugh a few times.... engineers was hard


    but i enjoyed fiktions more....


    both of yall should be in the finals tho....
    test
  13. warbux

    warbux Robber Dinero

    Joined:
    May 24, 1999
    Messages:
    8,280
    bobby hill did it for me
    test
  14. bux and vega should HOPE i dont advance..

    dudes strait up scared..
    test
  15. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    good battles from both

    thought Engy edged it
    test
  16. Katastrofik

    Katastrofik THE SOUND OF L.I

    Joined:
    Sep 27, 2001
    Messages:
    4,160
    this is a great battle here on the real...
    test
  17. BIGBENT

    BIGBENT "THE JERZEY DEVIL"

    Joined:
    Apr 27, 2005
    Messages:
    244
    so am i & i aint even in it!!!!
    test
  18. Mickey Rourke

    Mickey Rourke MY NAME IS DARKSTAR

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    820
    Look at Enef's trademark hatin 2 cents. Even those votin against know in they hearts who took this...
    test
  19. M4TH

    M4TH Porter

    Joined:
    Jan 28, 2004
    Messages:
    1,408
    Like we ain't know who u gonna vote for. Fuck outta here geek.
    test
  20. shook ass alias pussy ^ (ENEF)
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)