RD. 4 Punches Vs. medevil

Discussion in 'GRB Archives' started by The Big Deal, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Big Deal

    The Big Deal New Member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    7,544
    [​IMG]

    - $1000.00 prize money will be donated by NDesigns Screen Printing
    - $1000.00 additional prize money will be divided up into the final round.



    GRB - Grand Royal Audio Battle 2008 Rules - 4th Round

    - 4th Round Audios are DUE Monday Night Feb 16th at 11.59 pm cst.
    - Theme: up to 2-3+ Minutes must be about your opponent(s)
    - You must mention their BOARD name(s). Must be atleast 2 minutes.
    - If audio is not two minutes, you must contest it if you want a DQ.
    - One mp3 File Must Be posted Monday Night Feb 16th at 11.59 pm cst.- We will not store any audio files.
    - YOU MUST post using your board name that is registered to the match. Others will be DQ'ed.
    - Voting links will be posted and votes will be shown.
    - No Comments allowed on battle post until voting links are posted.
    - You Can post videos & pics
    test
  2. medevil

    medevil i dont "rap"

    Joined:
    Aug 7, 2001
    Messages:
    10,308
    test
  3. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    test
  4. Janitor

    Janitor Guest

    test
  5. MagicFX

    MagicFX Idle

    Joined:
    Feb 20, 2004
    Messages:
    7,324
    caught punches off guard.. like suge knight.
    test
  6. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    damnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    test
  7. Adam West

    Adam West wat?

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    6,438
    zshare redirect

    not voting.
    test
  8. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    test
  9. SabastianThe5th

    SabastianThe5th New School

    Joined:
    Feb 7, 2005
    Messages:
    572
    Damn Medevil killed it!
    test
  10. Banksy

    Banksy ...HipHop

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    1,009
    Wish it was medevil lol, listened to punches, dope stuff fam, enjoy listening to you now, improving. listen to vega later, gotta get to a lecture.

    peace
    test
  11. Messiah

    Messiah Guest

    I actually thought Punches was a better listen and came better
    test
  12. Nahmed

    Nahmed Good Business

    Joined:
    Mar 26, 2002
    Messages:
    4,932
    nice battle
    test
  13. Emo The Damaja

    Emo The Damaja I survived Rapture 2011 b

    Joined:
    May 23, 2004
    Messages:
    17,574
    Fuck Punches like Anal Fisting
    This fartboy, done fucked up my predictions.
    test
  14. Banksy

    Banksy ...HipHop

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    1,009
    Punches took this in every catagory in my opinion. vega i didnt like your verse at all. some decent lines but was forced as hell.
    test
  15. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461
    crazy battle...both had hilarious lines. That george washington shit punches shit was hilarious. The way u was getting at his hair was the highlight of the verse imo. Consistent flow.

    Gully hit with that Obama pound and the punches through the wall alcoholic lines stood out in his, palm your fist line dope. I enjoyed gullys delivery and approach better. It was some parts where gully be trying to fit too many words in a line but he dont lose his flow lol. Its hilarious cause it sound like he about to go off beat but he gets back on it.

    I like gully's style & approach better, and his presence.

    i think the content was about even. I give gully the edge in this one.
    test
  16. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    wowzers this is a good battle

    there's a few days left, so i have time to keep listenin and decidin

    i will return wit a breakdown and vote.. when i have it
    test
  17. Katastrofik

    Katastrofik THE SOUND OF L.I

    Joined:
    Sep 27, 2001
    Messages:
    4,160
    can u upload to soundclick gully?
    test
  18. GarciaVega

    GarciaVega Razor Ramon

    Joined:
    Nov 21, 2003
    Messages:
    9,066
    ^^im working on it


    the lyrics for those who care

    I switched the name on ya/ switched the game on ya/ rd 4 I got 4/ and a baby of that cane for ya/ I came for ya/ no homo/ no shame for ya/ next round pays I got no change for ya/

    Microphones I flame on em/ straight bombin/ and I aint talking great whites/ when I say I blaze on em/ I stay on it/ be true to the game/ and stay honest/ could it have been your gay father/ that made you stray farthest/

    You aint polished/ trying to throw blows/ you aint brolic/ I wouldn’t feel your punches/ if they had weights on em/ they call you a problem/ homeboy im here to solve it/ cuz ill put punches through a wall/ like I was an alcoholic/

    You like anasatol wit no blow/ shit/ you like an asher roth wit no flow/ trying pass of a no show/ cant be serious homes/ couple punch lines no serious flows/ you the white version of serious jones/

    And if you gassed this clown/ then sit down/ I aint seen punches this hyped/ since rihanna and chris brown/this kid throws punches/ like obama gives punds/ wont see the next round/ once you see how I get down/

    You know I fucked his girl/ I coulda fucked his sister/ she said “I like punches”/ so you know I had to fist her/ had her back all twisted/ but no I didn’t kiss her/ if she didn’t let me come in her mouth/ I wouldn’t have to diss her/

    Just ask his chic/ he don’t wanna battle/ hes a pacifist/ this passive kid wouldn’t step into the ring without pads and sticks/ faggot bitch/ tell me do you catch or pitch/ cuz you aint throwin no punches you just passin wind/

    Somebody stash his pen/ so I don’t hear this trash again/ punches more suspect/ then kanyes fashion sense/ he knows his plads and prints/ I know ass and tits/ so ima leave him assed out/ like the pants on prince/

    You know how this monster get/ smoke an L /and drink three of them monster shits/ eat an mc/ and take a big monster shit/ Im monstrous/ how you plan to throw punches/ when I can palm your fist/

    You aint known to drop proper/ you the photoshop doctor/ got the 30 round choppa/ to make sure your top pop up/I spark the best shit/ you know gully on some next shit/ I might be slept on/ ut your flows narcoleptic/

    You get your neck split/ dog you wasted your investment/ disconnect from rapmusic/ and stick to your net flix/and when I call punches skinny man/ you cant trip nigga/ see that photo with his girl/ looking like to stick figures/

    A cute couple/ shit im glad they could come together/ but why you always start a fire/ everytime that you rub together/ and Natalie/ need to see the dentist badly/ fuck a pillow/ the tooth fairy got this ho and salary/


    You better of alone/ just doing your own thing/ I couldn’t be seen with a bitch who floss wit a draw string/ now take this home this just part of the lesson/ if los part of the session/ this cats going home with post partum depression/
    test
  19. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    gonna come back to this

    great shit fellas
    test
  20. Katastrofik

    Katastrofik THE SOUND OF L.I

    Joined:
    Sep 27, 2001
    Messages:
    4,160
    GarciaVega - Beats Nice, Delivery Is Ill.. Great Whites Line, lol @ Gay Father, Weights On Em, Punches Thru The Wall, White Version Of Serious Jones, chris brown, fist her lol, passing wind, kanye fashion, pants on prince, start a fire/rub together lol, nice battle verse son.

    Punches - Sick Beat, Nothin But Punch Flips, cats he actually knew, bad beat/warbux verse, cowardly lion, george washington, political party, john travolta, joe, chris brown, on the fence, travis barker, sir sever, jerry garcia, next to the bully, flow was nice homie.. good shit

    Punches - Tie
    Personals - Tie
    Flow - Punches
    Delivery - GarciaVega
    Instrumental - Tie
    Consistency - Tie

    Overrall - This Battle Was Pretty Close In My Opinion, In Every Aspect. I'm Gonna Give My Vote To Punches For Having More Original Punchlines, While GV Had Alot Of Nameflips, And i Like Punches Chris Brown Line Better.

    Vote - Punches
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)