Rd. 3 Odd Job vs MundoRenombrado

Discussion in 'GRB Archives' started by Plekz, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461
    ^ no sorta like when your jokes bomb but you try again and keep bombing.
    test
  2. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    womp womp....good one man.
    test
  3. M4TH

    M4TH Porter

    Joined:
    Jan 28, 2004
    Messages:
    1,408
    hahaha dis nigga said FINK on his acapella shit
    test
  4. TraGiC

    TraGiC Recognize Real

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    21,671
    looks like OJ has this in the bag,,,,OJ stepped it up this tourny...very solid verses since round 1...proud of u clint...u deserved this win...

    World made it competitive tho..very solid mc...
    test
  5. Phusion

    Phusion WoW This Name is Old

    Joined:
    May 18, 2000
    Messages:
    6,053
    test
  6. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    daamnn JJ usually one of my favorites but I think the beat choice made you flow a little differently on this, which took away from how polished you usually are...still a dope drop, I think with a diff beat it woulda been closer..

    this is Odd Job's best verse this tourney so far though, he got this one no doubt

    v/OJ
    test
  7. MundoRenombrado

    MundoRenombrado World Renowned

    Joined:
    Nov 30, 2008
    Messages:
    74
    thanks for ur time oj, it was ashame i had to rush this round man - but u did ya thing no doubt.
    test
  8. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    I liked your shit. You did good, despite being rushed.
    test
  9. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588

    rush or not, you did well, and, salar and you are two of the more talented British emcees I've heard, which trust me, might not seem big to you, but to me, it is.

    good job this round, you've always done your thing every time I've heard you, which is part of the reason I put some serious effort in this round.

    good looks on the battle and nothing but the best to you in the future homie.

    peash.....
    test
  10. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    odd job is a beast wit the name flips
    test
  11. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    shiiiiiiiiiiiiit nukka
    test
  12. faviano

    faviano New Member

    Joined:
    Mar 4, 2003
    Messages:
    11,888
    good battle, best i heard from oj..was impressed...

    wr the beat wasnt working for you, ive heard ur other shit and u usually come nice...

    better luck next time

    vote = oj
    test
  13. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    [wow]@how wack OJ is
    test
  14. 1234gfret5

    1234gfret5 Bitch Suck my 12 Inch

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Messages:
    699
    lol at u hiring people to ride your dicks and say stupid shit about bux's lines last round and you still end up losing.

    fat faggot.
    test
  15. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    lmao@ u riding goonie dick and them being absolute nobodies

    u a ho buddy..... crack u like a toothpick

    lost cuz of dickryders like u
    test
  16. warbux

    warbux Robber Dinero

    Joined:
    May 24, 1999
    Messages:
    8,280
    actually you lost cuz your verse was bad, clown

    how's your brother?
    test
  17. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    bux-

    on some real shit u know if u won last round, it was by a hair

    dont try 2 act like kabz verse was weak or anything cuz he came for ya throat and u bullshitted a few ill lines in a short verse and let ya dickriders do the rest
    test
  18. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    actually, ur verse was trash

    what u mean how's my brother?

    my brother's fine

    fuck nigga
    test
  19. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    hahahaha
    test
  20. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    loserrrrrrrrrrrrr
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)