Rd. 3 Odd Job vs MundoRenombrado

Discussion in 'GRB Archives' started by Plekz, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Plekz

    Plekz Guest

    [​IMG]

    - $1000.00 prize money will be donated by NDesigns Screen Printing
    - $1000.00 additional prize money will be divided up into the final round.




    GRB - Grand Royal Audio Battle 2008 Rules - First Round

    - 3rd Round Audios are DUE Tuesday Night January 27th at 11.59 pm cst.
    - Theme: up to 2-3+ Minutes must be about your opponent(s)
    - You must mention their BOARD name(s). Must be atleast 2 minutes.
    - If audio is not two minutes, you must contest it if you want a DQ.
    - One mp3 File Must Be posted Tuesday Night January 27th at 11.59 pm cst.- We will not store any audio files.
    - YOU MUST post using your board name that is registered to the match. Others will be DQ'ed.
    - Voting links will be posted and votes will be shown.
    - No Comments allowed on battle post until voting links are posted.
    - You Can post videos & pics
    - Ignore Jynce
    test
  2. MundoRenombrado

    MundoRenombrado World Renowned

    Joined:
    Nov 30, 2008
    Messages:
    74
    http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=65416&songID=7283296

    Straight from the start I go straight for the heart
    Oddjobs in the Goonies cause hes good at playing his part
    Bux is the leading actor, DZ a little lesser
    But OJ’s role of a lifetime comes with being an extra

    No joke, fuck my tricky wordplays
    When it comes to a screen name, OJ is really Ricky Gervais
    re-name ya crew, The office, yall look stupid as fuck
    be mad at your connections, like ur computer was stuck

    Cause they won't help you out none, every collab your outdone
    The Goonies reputation, is the only reason you passed round one!
    Homo you sound dumb, this faggot can’t see me
    I’ll make him pay for his bad judgement like As Seen On TV

    100 in the hole wont make you sore though bitch
    Cause 100 in the hole sounds like an OJ gay porno flick
    every bookie,,know u wont get far on bets
    SINCE you’re used to losing Online,...... I just asked Pokerstars.net

    I’m coming for the crown you aint shit to me
    Cause I’m beating a Goonie like Kabs did last round... realistically
    You best get ready, go head and pack ya bags
    Cause when I think of ya crew I picture more pussies then them Maxim mags

    In case ya’ll didn’t know, I’ma leave you queers reminded
    That real heads don’t fuck with odd job, cause we career minded
    yo fam, ya lifes must be a bad dream...
    and when we say Yayo fucked your sister, it don’t mean.. she a crack fiend

    you should’ve sponsored a hundred cats
    Cause you need to gain votes that way since you so fuckin’ wack
    Hell, you coulda paid them each a hundy stack
    Cause when they hear how bad I’m making you pay, they’ll feel bad and give you the money back

    ____

    And you faking like you from Iraq, but bet you won’t lie long
    you on the path of destruction, like a roadside bomb
    And if you is Middle Eastern, you left in poor form
    Cause only pussies leave their home countries because its war torn

    your quick to trip like most of these dorks do
    But its hilarious how your even shorter then your short fuse
    Look at this 5'ft midget, fronting like a tough guy
    But in real life he gets scared of the air whenever it brush by

    First you go at Ness, acting all vexed and scary
    when he went Virgina, u left, like was that really necessary?
    when that went down, nigga’s turned into prophets
    Cause we predicted you’d duck Ness Lee like you were allergic to chocolates

    u shit talking like you gonna go smash em’
    But your threats are like your threads, just full of tough talk and no action
    your glass jaw cant take my hooks
    In fact you couldn’t take a punch if you stole Warbux’s rhyme books

    All jokes aside, I need to insist, stop the incest
    We might be disgusted and sickened, but one thing we are not is impressed
    And all black men beware, a little more then the others
    Cause if he thinks sisters are petite and cute, I don’t even want to know what he thinks of the brothers!

    goodluck oj
    test
  3. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    test
  4. Plekz

    Plekz Guest

    test
  5. Adam West

    Adam West wat?

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    6,438
    im pretty sure thats the dude who been prank callin oj in the beginning of worlds verse
    test
  6. MagicFX

    MagicFX Idle

    Joined:
    Feb 20, 2004
    Messages:
    7,324
    woops.. I could have swore I heard a different intro to worlds verse earlier haha..

    anyways.. I like both of you dudes verse.. I thought odd job just came a bit more correct in the

    flow department..

    both had nice lines at eachother.. world is one of my fav's in this battle shit..

    just this time he came up a bit short.

    I hate to even vote against him..


    but OJ didn't leave him any room for error.

    OJ spit his verse like he meant every word he said..

    that type of shit is dope to me.


    props fellas.

    OJ got this.
    test
  7. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    nah, its not me, its silly2dastring. the kid who pranked me, i think he posted an audio of him on my voice mail and world got it confused with me, thats all.
    test
  8. jayoo

    jayoo new york representative

    Joined:
    Oct 28, 2007
    Messages:
    7,849
    good shit... lyrically world renowned was on point, but flow/delivery lacked
    test
  9. Adam West

    Adam West wat?

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    6,438
    speak up mundo

    where did you get that audio from
    test
  10. ProFane

    ProFane dB's Finest

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    6,086
    World was more creative by alot. Oj flowed a little better. World got this in my eyes. pz.
    test
  11. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    some comments fellas, com on now....
    test
  12. Banksy

    Banksy ...HipHop

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    1,009
    all uk dudes have fucked up teeth? thats like saying all americans are fat? dont sound dumb.

    both verses was nice, voted you throughout this tourny OJ you been coming nice. World you where nice, on point with the personals and punches etc. flow was shaky in places but it was a nice verse.

    V/ OJ
    test
  13. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    World is fucking dope.

    Odd Job took this though imo
    test
  14. The Big Deal

    The Big Deal New Member

    Joined:
    Dec 12, 2008
    Messages:
    7,544
    nice battle, good shit odd job
    test
  15. Adam West

    Adam West wat?

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    6,438
    ...
    test
  16. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    World has some dope lyrics. OJ took this imo, good showing from both.
    test
  17. I wArFaRe I

    I wArFaRe I Love 2 Hate

    Joined:
    Nov 25, 2002
    Messages:
    2,383
    world is dope but oj killed this..sounded real hungry in this battle..flow and lyrics imo were slightly better than world, even though world was impressive, ive always thought you were good
    test
  18. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588
    test
  19. BULLY

    BULLY LOL

    Joined:
    Nov 20, 2008
    Messages:
    6,461
    damn world what happened to your flow on this one, and your quality? lyrically you were nice and the energy was there, but overall

    Odd Job please dont try to talk on anymore intro's you sound so cornball trying to put bass in your voice i almost wanna log out and leave the site from embarrassment.

    but overall your audio was better in this one. Some good world flips and a more listenable audio.

    Yall both had similar energy and strong presence, but i think world's overall flow and quality lost this shit for him
    test
  20. Odd Job

    Odd Job didnt kno it was ur bitch

    Joined:
    Aug 25, 2001
    Messages:
    26,588

    Sorta like when you leave the bathroom after looking into the mirror?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)