Rd. 1 TooFly vs Zero-D

Discussion in 'GRB Archives' started by Plekz, Dec 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KriminaL

    KriminaL Guest

    Voting for TooFly.

    I feel he had the better verse,



    Zero-D, no hate on it though - i just think you need to elevate a bit, you had some sick lines - just, your flow and delivery/emphasis was off on some stuff, but keep up.
    test
  2. BlackJesus

    BlackJesus ***************

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    4,761
    OKay 2 more guys Ive never heard before...Writing as I listen...

    Zero D

    Yes please start the beat thanks....hahaha....well...man you started off okay...but you completely forgot about the beat there. Your flow is all over the place. I can see where you where going with most of your lines but you tried to hard to crowbar them into the song. The end result was muddled and a little hard to follow. Next time try to be a little less wordy...since you seem to be a more up-tempo guy...and your lines will have more effect.

    TooFly

    Oh wow...dude threw the auto tune on it. That shit is killin me. Flow is solid on this. I dont know if its the volume on the vocals or the quiet voice but its a little low. If you had worked that whole thing about giving him all that info into your actual verse...it would have been a blow out. That was clever...but no points from me for just talking it at him. All and all...this was good enough to move on.

    Vote = TooFly

    Zero...just keep building and working on shit. Fly got the best of you this round though. Nice battle fellas.
    test
  3. Willy

    Willy DZK's Biggest Fan

    Joined:
    Sep 21, 2002
    Messages:
    142
    omg this was the wackest battle I heard from both.

    vote- nobody
    test
  4. Keyser Soze

    Keyser Soze New Member

    Joined:
    Jun 28, 2000
    Messages:
    791
    zero... hmm.. flow and breath control man... gotta work on that.. u sound out of breath in a lot of places... and u go off for a bit trying to either squeeze or stretch lines to make em fit.... lookin for any lines of note.. talked about his nose.. u said a couple of things about him being british.. a few jabs basically... ok let's peep toofly

    toofly.. nice at can't believe it.. lol whoa.. addicted for a battle? odd choice there... u sound very tame... 0 cuz u ain't shit.. ok.. skinny ass biscuit... holes in you like a 0... flow/wrong track... eat 0's like cheerios.. more punches than zero definitely... a little more solid in the flow department.. u jus really need more emotion in there... u kinda sound like u don't wanna be here

    vote = toofly..
    toofly got it with more effective punches.. jus gotta up the emotion next time around.

    peep our battle when you guys get a shot.. we need votes and feed..
    http://board.rapmusic.com/grb-08-gr...s/1131524-rd-1-keyser-soeze-vs-myke-sean.html

    good luck to u both
    test
  5. lilc

    lilc trolling motor

    Joined:
    Jun 7, 2001
    Messages:
    2,465
    Zero-D.. haha, felly fell beat.. the lyrics were pretty clever, woulda benefited from an overdub track to layer your voice, it sounds like your mic aint that good.. lol@ watchin 2 girls 1 cup

    TooFly.. lol wtf, the battle of the radio beats.. the autotune is hilarious, but as a producer, i notice you didnt even autotune it to the right key lol... ok here we go.. haha @ names zero cuz u aint shit... lol meal ticket in my hand..

    TooFly got this.. was raw

    http://board.rapmusic.com/grb-08-gr...cash-prizes/1131507-rd-1-xduke72-vs-lilc.html our battle
    test
  6. jayoo

    jayoo new york representative

    Joined:
    Oct 28, 2007
    Messages:
    7,849
    toofly took this..

    zero-d calm down.. obviously you think you came better, its a damn competition, if someone doesnt think they came better, despite votes.. you dont belong in a tournament, or in hiphop in general, its a competitive music genre.. a competitive culture..
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)