Rd. 1 Sordo. vs enef

Discussion in 'GRB Archives' started by Plekz, Dec 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    thanks for the love yall
    test
  2. MundoRenombrado

    MundoRenombrado World Renowned

    Joined:
    Nov 30, 2008
    Messages:
    74
    damn man, amy came strong, good too see another person from the uk in this, even if her accent is a lil mixed up lol, dope

    enef. dude had me hooked from start to end. he came real nice.. i gotta give this to him...as much as i want to vote a follow countrymen..still not as one sided as people make out
    test
  3. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    oh shit world renowned, i didnt even know you was in this shit

    how ya been man
    test
  4. Willy

    Willy DZK's Biggest Fan

    Joined:
    Sep 21, 2002
    Messages:
    142
    damn the other person sounded like a little kid.

    Enuf gotta bye in the first round.

    vote- enuf
    test
  5. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    test
  6. Willy

    Willy DZK's Biggest Fan

    Joined:
    Sep 21, 2002
    Messages:
    142
    ^your still a faggot quit upping your terrible rap post.
    test
  7. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    get out my thread you fuckin dork


    cause id powerbomb you through the gates of hell you dumb queer
    test
  8. I wArFaRe I

    I wArFaRe I Love 2 Hate

    Joined:
    Nov 25, 2002
    Messages:
    2,383
    peeped before but doesnt look like it needs the vote, amy was good, gotta give it up to her, props..enef came ill too, never really peeped you before but good showing, solid verse you did your thing and felt you took this
    test
  9. MundoRenombrado

    MundoRenombrado World Renowned

    Joined:
    Nov 30, 2008
    Messages:
    74
    haha sup son, i'm cool - freezin my ass off, but cool

    shit cool with u?
    test
  10. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    yea, its cold over here to actually lol
    test
  11. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    bump this shit
    test
  12. Nahmed

    Nahmed Good Business

    Joined:
    Mar 26, 2002
    Messages:
    4,932
    Enef got it.

    Laws chic ripped it though.
    test
  13. Nixon.

    Nixon. New Member

    Joined:
    Dec 5, 2008
    Messages:
    173
    this dude willy mad as fuck
    test
  14. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    i know right lmao
    test
  15. XDuke72

    XDuke72 New Member

    Joined:
    Feb 19, 2008
    Messages:
    56
    oh damn...i voted for enef and i ment to vote for Sordo....
    test
  16. Adam West

    Adam West wat?

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    6,438
    aka 53 degrees.
    test
  17. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    i dont get how you accidentally vote for me


    my name is on the bottom


    smh
    test
  18. Willy

    Willy DZK's Biggest Fan

    Joined:
    Sep 21, 2002
    Messages:
    142
    enuf making fake accounts again.
    test
  19. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    you're so sad son
    test
  20. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,509
    this dude willy is corny as hell i wish he posted in hookups even then someone should hall of shame him
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)