RBL Week 9 Rankings & Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Riot, Mar 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    weve all heard ur audios... no1 thnks u rap on beat. lol ecery1 has told u that. of course u are not perfect... no1 is, but come at me thnkng u are remoteky better n any way shape or form.

    whn i beat u 5-0.... shouldve been the end of discussion.
    whn i seen ur ugly ass wife.. u willingly fuck on the regular.. shouldve of been the end of discussion.
    whn i heard ur terrible audio... and the fact that u couldnt keep up wth a mellow beat.. shouldve been the end of discussion.

    bottom line is ths.... u talk shit and eat shit. u dont back anythng up... ur jst all lip.

    i told u that u were getting better... u thought i said u were invincible. period point blank.
    test
  2. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    congrats man.. keep up the good wrk.
    test
  3. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    my cousin whos a blackbelt n karate, and also studied shaolin kungfu and ninjitsu taught me a thng or too.

    im pretty good wth nunchuks tho.. and i love the butterfly sword.
    test
  4. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    test
  5. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    hair pulling is not viscious..
    test
  6. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    i've studied martial art's for 10 years.. i hold brown belt's in various style's.
    i never got my black belt bc my mom was afraid to turn my hand's into tha law's bc i was always getting into fight's @ school and in da neighborhood.

    i actually am a brown belt in the same style Deth trains as. i believe he is a high ranking black belt.

    lol @ nunchaku that's not intimidating@ all
    test
  7. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    them bitches was kicking and throwing right crosses and jab's and shit.. the other girl grabbed her hair bc she didn't want the biness...

    still, if i punched u and u came at me with that much force, i'd be scared as fuck.. lol
    test
  8. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    LoL.. my music sound's pretty decent.. im bumpin "hover with me" right now

    "i said ya dude is stupid but u love him any way bc he the truest"
    test
  9. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    let me crack u over the head wth a chuck.... see if u remember it the nxt day. lol that shit hurts. not a plastic one... the wooden onez wth the chains. that shit hurts. lol
    test
  10. Beastianity

    Beastianity Beast of South-East

    Joined:
    Apr 4, 2011
    Messages:
    24
    LP, your overdubs seem off.
    test
  11. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    trust me, your not skilled enough to be able to apply proper nunchaku technique.. just cause u can do the Michelangelo trick by figure 8 and swinging it in ur arm pit's does not mean, u can crack me on the head with one.

    "lemme crack u on the head"

    that shit reminds me of when i first started martial art's, "ok now punch me *bwap* not that type of punch a str8 punch damn, u upper cutted me in the jaw."

    lol..

    i'm sure if i put my noggin out there for u to swing away at it, that it would hurt like fuck.. and why wooden, when u can use the metal chuck's. those hurt more.
    test
  12. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    yes this is true.^ they are.. i recorded this and edited it my self.. i'm not the best @ it.. but i did what i did, and it's not horrible.
    test
  13. Beastianity

    Beastianity Beast of South-East

    Joined:
    Apr 4, 2011
    Messages:
    24
    What program you using to edit your vocals?
    test
  14. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    cool edit pro.. and adobe audition. for a few track's..

    the flood was recorded on pro tool's by a rock music engineer that knew nothing about rap music. but it turned out decent
    test
  15. Mista FREEZE 2001

    Mista FREEZE 2001 Member

    Joined:
    Jul 21, 2001
    Messages:
    368
    LP U take MARTIALS ARTS.... Really what do U take?
    test
  16. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    i studied Kenpo which was the grandparent style too goju-ryu and shorin-ryu, which combined made up issin-ryu.. and that's the other style i studied. issin-ryu.

    and my cuzzin is 2nd degree in a form called twin dragon's (shorin-ryu and Aikido)
    so i grew up training w/ him as well
    test
  17. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,039
    What is this my dad can beat up your dad? It's the internet, for all we know LP's a Chinease woman and Jai-Z's a redneck.
    test
  18. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    id bust ur kneecap wth my left heel and left upper cut u n ur chin followed by a right cross. i have crazy quick powerful hands.
    test
  19. Mista FREEZE 2001

    Mista FREEZE 2001 Member

    Joined:
    Jul 21, 2001
    Messages:
    368
    LOL @ MJ.... Yeah everyone is WHO THEY WANT 2 BE ON THE INTERNET....

    Tho not me... I AM FREEZE AIRY DAY.... ALL DAY... U betta ask ABOUT ME....

    LOL LMAO LMMFAO!!!
    test
  20. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    i'd in-ward heel check ur left heel attack w/ my right foot. down-ward parry ur upper cut with myleft hand, checkin ur arm whilst throwing and vertical right snap punch too ur nose, creating ur eyes to water up and blurr ur vision and also simultaneously obstructing ur right cross reaching back to ur left hand that's been checked w/my left hand and uppward block ur arm with left hand breaking ur left arm. into a right handed ridge attack too ur throat dropping u to the ground with in 4 moves.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)