RBL WEEK 10 Rankings And Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Riot, Apr 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Riot

    Riot The Dark Hero.

    Joined:
    Feb 5, 2001
    Messages:
    12,505
    Checking in Thursday still was in effect this week, so with that and Hens posting late I'm not going to deduct a vote for every hour, only a couple votes.

    I don't want the champ match to be ruined, but you all need to get your act right because starting next week there will be not excuses and all rules will be forced accordingly by how they are written.

    .
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
  2. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    Lol@LP giving me bad rep for voting against him.
    test
  3. Silentt L

    Silentt L Registered Deity

    Joined:
    Aug 6, 2001
    Messages:
    6,983

    Spent what time? How long does it take to type text over your ugly ass picture?
    test
  4. Mista FREEZE 2001

    Mista FREEZE 2001 Member

    Joined:
    Jul 21, 2001
    Messages:
    368
    Oh I really understand... BUT Y'ALL KNEW I WOULD HAVE NEVER NO SHOWED A HEAVYWEIGHT TITLE MATCH... I even did the PREDICTIONS this week so U KNOW I WOULD NOT HAVE MISSED THIS FOR THE WORLD...

    HENS U ARE LIVING UP TO YOUR REP... I have a MAJOR ANNOUNCEMENT after all the votes are in this week....
    test
  5. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    coming out the closet? lmao
    test
  6. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    LMMFAO... No Homo :scared: jai mad-hurt yo!

    and fuck silent fail, just bc i laugh @ his joke don't mean i'm fuckin' him.. you wish tho, you sick perverted lezbian! i woudln't let u around nobodies kids! lmao!

    jk...
    test
  7. Gsus

    Gsus aka Wordz bka G. Legit

    Joined:
    Jun 25, 2003
    Messages:
    1,019
    yo can we get some votes on me and nibs battle though....smdh
    test
  8. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    I'll vote in a sec. Votes on me vs Bent?
    test
  9. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    i posted links to 5 votes in my gram battle.. but gram didnt vote..

    so does that mean i win by technicalities?
    test
  10. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    btw.. riot i was giving better votes but u started closing shit, so i hadda do what i hadda do.. plz, find it in u to let that be alright.. u old man, how u feeling today?
    test
  11. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    LoL.. @ T&B WINNIN and no ine voted

    well @ least tell me they aren't champs then bc how do u win a belt from a DQ?
    test
  12. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    Deth no showed, you lost. If one of them no showed, it would still be open (Me vs Bent as Riot and Bent's partner no showed). Nothin' you can do really.
    test
  13. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    so in ur case who win's?

    and in any case, TB can win they still don't get the belt offa DQ

    so THERE!!!!!
    test
  14. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    My battle's still open 'cus it's now basicly a one on one. Yours is closed 'cus someone on your team didn't show up, they did. They deserve the belts, it's BS that deth doesn't show up so they don't get the belts. Also, why did you give me neggative rep like a little bitch for voting against you?
    test
  15. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    b/c i didn't agree w/ what u said in ur vote.

    and ur annoying..

    and ur right it's BS.., but that's the rules

    like it or not
    test
  16. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    btw.. nice match gram.. u won, but @ least i can walk away knowin' that i could actually beat a MW

    my verse was pretty fire, but it got hated on none-the-less

    oh well better luck next time
    test
  17. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    Wow, you really are a faggot.
    test
  18. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    Mrjdm. u fucking parrot

    do u feel better now that u got that out?
    test
  19. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,097
    LoL @ mrjd LOL.. ur horrible
    test
  20. Mrjdm998

    Mrjdm998 New Member

    Joined:
    Jan 23, 2011
    Messages:
    7,040
    "pretty decent verse iah.. u r improving so i cant hate on u any more."

    From your broken English, I'm getting that your a contradictory retard.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)