RBL Magazine: The Redeeming

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by -Oz-, Apr 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mentull

    Mentull Open Your Mind...

    Joined:
    Feb 24, 2006
    Messages:
    31
    test
  2. Meta Syn

    Meta Syn New Member

    Joined:
    Feb 1, 2006
    Messages:
    194
    surprised I didnt get a quote from Cypher
    test
  3. Mercules...

    Mercules... ya'll know the name

    Joined:
    Mar 27, 2006
    Messages:
    59
    test
  4. Defcon_5

    Defcon_5 Relax and take notes

    Joined:
    Sep 19, 2002
    Messages:
    10,099
    :( u forgot about me and butler's pic match that week
    test
  5. Phryme

    Phryme lets get it.

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    908
    nah im pretty sure theyre weird... you always pass up the original lines. i can speak first hand :p
    test
  6. N.Tavarez

    N.Tavarez .....

    Joined:
    Feb 11, 2006
    Messages:
    221
    nice mag.........................................................................
    test
  7. |-paragon-|

    |-paragon-| The Phoenix

    Joined:
    Mar 28, 2006
    Messages:
    525
    Cool mag, Oz.
    test
  8. Amaze.

    Amaze. So Fly

    Joined:
    Apr 9, 2006
    Messages:
    185
    nice mag props
    test
  9. Hologram

    Hologram New Member

    Joined:
    Apr 8, 2006
    Messages:
    58
    test
  10. bill lauden

    bill lauden hi

    Joined:
    Sep 19, 2005
    Messages:
    104
    LMFAO @ rbl faggots.
    test
  11. Frame

    Frame RBC Legend

    Joined:
    Jul 18, 2004
    Messages:
    398
    cool mag
    test
  12. Phenom87

    Phenom87 Blackhanders Stand Up

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    1,921
    test
  13. Con God

    Con God New Member

    Joined:
    Aug 29, 2003
    Messages:
    2,609
    good shit
    test
  14. bill lauden

    bill lauden hi

    Joined:
    Sep 19, 2005
    Messages:
    104
    btw, goodwork sons.


    the effort u put in is def. a positive
    test
  15. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    You dont know what an original line is, or you wouldnt use shit like that nobodies bitch line.
    test
  16. Phryme

    Phryme lets get it.

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    908
    but when i do use original lines you dont get the wordplay until mets has to explain it to you a week later?

    im pretty sure others think the same way about the punches you pick.. but im not complaining, only addressing my point of view but since i aint some big name it dont matter, regardless..you do you.

    good mag.
    test
  17. Young Philly

    Young Philly Broad Street Bully

    Joined:
    May 9, 2005
    Messages:
    628
    i signed in to this league at 12-6 ...
    that was from when lama ran the league and I no showed about 3 times and shit.

    My record is now 18-5.
    You do the math.

    And Oz, I'm just saying, you talkin on some shit about never do pic battles again. You crazy. This week I didn't try after seeing how he posted lines not even about my picture. Like, half his verse wasn't about it. Obviously I'm too sexy.
    ;-)

    and Def, I don't need no advice nigga. Peep me vs Hensley. Is that dude fat? Did I make 2 dope punches making it seem like he was?


    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=953306
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=960480

    there u go.
    test
  18. Young Philly

    Young Philly Broad Street Bully

    Joined:
    May 9, 2005
    Messages:
    628
    but oz, i do like your mags.
    I gotta protect the net pride though home boy, u know :)
    test
  19. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607
    lmao @ do the math

    last week = 17-7

    this week = 18-5

    i guess u voted 10 times and won a cypher and walked oz's dogs and cleaned his house or some shit
    test
  20. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    Ive talked to Mets on aim, maybe 1 time. Nobody has to explain shit to me. I dont give a fuck if your Resin, no name in this league gonna matter what they saying to me. This is not a democracy, so shut the fuck up, post in your battle, lose, and get the fuck out the league you whining bitch.

    Your verse against Cale was fucking trash, your lucky nearly every BBoys head voted for you.

    Yes, you are complaining, because your wack fucking lines didnt make the mag. I didnt pick the best lines this week, I picked each battlers BEST line. I couldnt even find anything in your verse, but I quoted some shit anyway to make you feel good about yourself. Go back to fucking Project Rhyme you bum ass mufucka.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)