RBL MAG vol. 10

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Master Peace, Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    [​IMG]
    The Rapmusic.com Battle League Magazine
    Written by: Master Peace - Season 3 Week: #10
    Date: Tuesday June 24, 2008


    Table of Contents
    I. Introduction
    II. Rules
    III. Roster & Rankings
    IV. Battle of the Week
    V. Peace’s Thoughts
    VI. Verse of the week
    VII. Worst of the Week
    VIII Punchline Pandemonium
    Ft. MetaSin

    IX. No Show SHINE
    X. Week 2 Preview
    XI. Predictions
    Ft. Proof

    XII. Conclusion​
    test
  2. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    I. Introduction

    What’s good you cry baby ass complaining ass MUA’FUCKAS!??! Welcome back to the internets most Dominant Battle league...The RBL. Okay…last week got a lil hectic and it was spoken of some controversial shit that went down. AGAIN let me reiterate…ME AND NASTY AINT TRYNA FUCK YALL OVER! I can’t say it anymore. I mean I dunno…you you niggas just wait for some shit to jump off so yall can speak bad on me and Nasty or what? Don’t matter tho…I appreciate yall…shit you haters help generate the league…and the complaining ass vets who think they deserve special treatment…Thank you for the support.

    This feeding issue…well You see We closed a shitload of battles based on what we saw…let me remind you that Nasty and myself will determine what is feeding or not…so all that petition and protesting like this was some LA riots kinda shit ain’t gon cut it. I mean feel free to do so if you have the time…but other then freeposting in the thread you will be ignored.

    Thank you to everyone who got love for me and Nasty and appreciate how we run the league…Yall get nothing but respect from me. And a special thanx to Proof and MetaSin for their sections in the Mag…it will be dope to have yall perspective on the league.

    Again…welcome back. Everyone vote and post the links to your battles on time and kill that feeding shit. Good Luck


    If you have a question or a complaint pm or AIM us…if we’re on. You will get a response within 24 hours.


    ---------Mod AIM Contacts---------

    Master Peace- GODsFavoriteWun

    Nasty- lyrikalxlord

    Quriosity- joekraq​
    test
  3. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307

    II. Rules



    [​IMG]

    ----- The RBL Official Rules & Regulations -----

    "GENERAL RULES"

    VERSUS DUE: Every Thursday @ 11:59 PM EST
    LINE LIMIT: Minimum of 12 lines, Maximum of 64
    ** NO BITING/RECYCLING, NO EXCEPTIONS **
    • Biters will be banned from participation within the RBL
    • Recycling is the equivalent to that of a no-show and will be treated as such, thus resulting in a loss in favor of the participant whom chose to recycle and a win in favor of his/her opponent

    • Extensions may only be granted if a moderator has given consent prior to a verse being posted in the match OR your opponent gives his consent
    • If granted, the extension will override deadline for both participants extending it for no more than 24 hours
    • CHECK-INS are encouraged, but not required
    • A failure to show will result in a loss and a sign out by default
    • If your opponent fails to show, you MUST STILL post AT LEAST 4 lines (4-15) AND 3 voting links in order to claim victory
    • A Championship Title WILL NOT be decided by way of no-show!!!
    • If an opponent fails to show in a Championship match, the remaining participant will be ranked as the number 1 seed, but will not be considered a Champion until a win by vote
    • Upon your second no show, you will be suspended for two weeks of competition. A third no show will result in a three week suspension and a fourth will result in a suspension for the remainder of the season. There is no suspension for first time no showers.
    • Competitors are limited to posting 3 times in their own match, which allows for checking in, posting votes, and posting a verse. For each post over 3, unless deemed necessary by the moderators, the competitor will be docked 1 vote.
    • Each competitor may only post once in another competitors battle allowing for a vote and nothing more, if you would like an explanation or to explain as to why a vote was cast a certain way, you can p/m them or point things out properly in the vote to begin with. Violating this will result in losing a vote in your match.
    • Members found constantly disruptive to the league will have their sign-ins ignored.





    "VOTING RULES"

    VOTES DUE: Every Sunday @ 11:59 PM EST

    • You MUST vote on AT LEAST 5 matches AND post links in your thread
    • EACH link NOT POSTED will result in a 1 vote DEDUCTION
    • Voting on the Championship and Contender matches is mandatory
    • Your votes MUST be AT LEAST 2 FULL lines in length per verse in order to be deemed valid
    • If your opponent fails to show, you are still accountable for voting on AT LEAST 3 matches as well as posting those links in your match!!!
    • Votes posted AFTER DEADLINE will NOT COUNT!!!
    • Voting is open to PARTICIPANTS, RBL MODERATORS, and PAST CHAMPIONS ONLY!!!
    • PAST CHAMPIONS MUST vote on a MINIMUM of 3 matches in order to be counted as a legitimate voter
    • Editing your vote for any reason must be done within the hour of the original post time. Otherwise, the vote will be null and void.

    ----------------------------------------------------------------

    Any changes must be agreed upon by both participants and cleared by a moderator

    MODERATORS ARE LAW OF THE LAND
    test
  4. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307

    III. Roster & Rankings


    [​IMG]

    ----- Requirements -----

    75 posts minimum or legitimate referral
    Referrals must be given by current active participant or past champion
    All others will be ignored
    Also, please post your last standing record; otherwise, a record of 0-0 will be assumed.

    Sign in:
    Rex Regis 0-1
    skarekrow187 0-0
    Prodigal_Son 3-4
    Coherent. 0-0
    King Grimet 0-0
    PHD 0-0
    Don Dotta 0-0
    Mic-illaH 0-0
    JAIBE 0-0
    Ace the Prophet 0-0
    Allegory 0-0
    .JackCottey. 0-0




    Sign out:
    Baron Mynd
    Lost Soul
    Revanon
    harsh_times86
    Vivify.
    DaTrusHurtz




    test
  5. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    IV. Battle of the Week

    You had to of guess that the battle of the week went to the Champ match. It was by far the best matchup seen in a couple of weeks. Meta shows a stellar performance by shutting the undefeated hens down flawlessly.

    john hensley


    listen,

    He's reppin TMU, even though there's queer's within it.
    Seriously, it's got enough Zero's together to sponsor this year's Olympics.
    You don't got the dickriders, that's why he needs the vital crew.
    And he'll catch a vote from Oneduh... cuz he doesn't want me to beat his idol too.
    Meta is considered a vet, but there's one reason we know he's gay.
    Because he's holdin the record, for first RBL legend to get merked by his protoge'
    I'm ahead by leaps and bounds, and you'll fall out with the placement.
    Your career's 'small-steps' could create an entrance for the dollhouses u play with.
    I'll leave you paralyzed, even though it's one of the evilest deeds.
    So even tho I'm smokin Metasyn.. he'll be the one qualified to be legal for weed.
    Trust me, when I KO this retard, I'll make the doubts die.
    Give him a hook under his chin, and not for the helmet they use to take him outsdie.
    The fact that he's a fagot overshadows this text queer's bomb lines.
    Your man's 'speed thru the hole' has RB scouts inviting him to next year's combine.
    This fat ass always wants seconds, so soon he HAS to drop.
    But he tells his friends to run the plate more than offficer's on routine traffic spots.
    Since your lifes at an end, you won't have a gig in this game.
    And now you're seeing your family flash before your eyes like a digital frame.



    pz.






    MetaSin

    lol.

    dude must've hired the "brat pack"; Hens is more bitch than you think...
    as far as John-Hues, his true colors show he's Pretty in Pink.
    I'm witty, you stink... a hypocrite dissin me, but don't bother
    cus when the pot calls the kettle black... this boil be in hot water.
    and yea your undefeated cuz 'Duh left after textin legit
    only reason ur loss column don't got One in it, is cuz you begged him to quit
    plus i don't like chinese food, because this chickens not that great
    n hens wack in general-tso he proves he's got bad taste
    plus ya sex life's funny as shit cuz John you're never hittin tush
    u could work for Comedy Central the way u get such Lil Bush
    I thought u'd leave on ya own last week... u should've got the boot
    but since you took sine-out, it's about time you follow suit
    this punks never on time, in fact he's such a worthless texter
    that the only time an extension's a shock, John forgot his surge-protector
    we faced the same dude for the title, he'll face one of us again in sequence still...
    next week, but in this match... u got wordplay, and generics... n i dont find ethareal
    yea, I halfassed, but fact is the dude aint much of a test for me...
    why would I need my A Game, when even drunks can tell that Hen a C

    hot fire.​
    test
  6. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    V. Peace’s Thoughts


    On the Champ match:

    MetaSin picked to be the underdog proves why he is the best in the league. He delivered a silent death to hensleys record by shattering him in a shut out. Respect to both tho. Hens came real nice but it jus wasn’t enough to overtake the verse put up by MetaSin. With Oneduh gone I dunno if Sin will be letting the belt go anytime soon.

    The Contender Match:


    Revanon put up a fight but in the end couldn’t surpass E Tha Real’s verse. Both displaye great performances but in the end E just had more of a polished verse. His wit and comedic verse slayed Rev’s sly wordplayed approach. It was a very good read. A more trajic ending then most because after his lost Rev decided to give up text battleing for good. I don’t care what yall think but Rev has been around producing hot text for a while and if not by yall I will miss him around the battlefield. Respect to both and congratz to E making it back to The Champ match…good luck kid
    test
  7. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    VI. Verse of the Week



    I had to give verse of the week to Metasin…he definitely had best verse of the week


    lol.

    dude must've hired the "brat pack"; Hens is more bitch than you think...
    as far as John-Hues, his true colors show he's Pretty in Pink.
    I'm witty, you stink... a hypocrite dissin me, but don't bother
    cus when the pot calls the kettle black... this boil be in hot water.
    and yea your undefeated cuz 'Duh left after textin legit
    only reason ur loss column don't got One in it, is cuz you begged him to quit
    plus i don't like chinese food, because this chickens not that great
    n hens wack in general-tso he proves he's got bad taste
    plus ya sex life's funny as shit cuz John you're never hittin tush
    u could work for Comedy Central the way u get such Lil Bush
    I thought u'd leave on ya own last week... u should've got the boot
    but since you took sine-out, it's about time you follow suit
    this punks never on time, in fact he's such a worthless texter
    that the only time an extension's a shock, John forgot his surge-protector
    we faced the same dude for the title, he'll face one of us again in sequence still...
    next week, but in this match... u got wordplay, and generics... n i dont find ethareal
    yea, I halfassed, but fact is the dude aint much of a test for me...
    why would I need my A Game, when even drunks can tell that Hen a C

    hot fire.


    - MetaSin
    test
  8. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    VII. Worst of the Week


    I would like to call this the "STEP YA GAME UP" section of the mag. This isn't here to make fun or dogg anybody. This is here to help you step ya game up. The league needs and appreciates you. Keep ya head up and step ya game up.


    [​IMG]


    your style make me laugh hard, absolute commercialism/
    punchlines is cartoons, the rest came from national news/
    hypocrital u say that i bite, look at the rhymes u write/
    stole your open mic from jokes.com internet website/
    the term netcee fits u right, chat room concerts/
    nice all season, flop when it counts, Chris douglas roberts/
    the truth is u scared to touch a mic- u aint half as nice/
    your crew about as tight as the clans on counterstrike/
    real disses u cant counter right, hurts cuz u understand/
    your girls' like RMC, i'd only tag it up with my mans/
    that means the grade is low, like the grade of your flow/
    "your broke, the kid aint yours, and everybody know"/
    i post her pic to go with it, graphic bars do damage ya/
    somebody check his iP, i suspect hes from canada/
    think u hot? , leave baron like burnt bread in the toaster/
    take your girl hold her closer, u been sunned like barbosa/


    My handgun is better then your woman by Baron Mynd
    Handgun Vs Woman from Jokes-Archive.com
    ^^ u the biter not me.. get your shit right


    and fuck who gets more votes cuz u done probly sucked everybodys dick that registered already and i dont do that.


    -harsh_times86
    test
  9. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    VIII. Punchline Pandemonium


    This weeks punhline pan is brought to you by MetaSin…enjoy

    A Word From Meta:

    I’ve decided to spread the love this week… I felt there were quite a few good lines in the RBL this week. Although not every punch on here is ground breaking, or completely original they all atleast spur some positive reaction from myself as a reader… The line may be real clever, it may be funny, it may be real harsh, it may be worded really well, or any combination of all of the above. The reason for such a long list is to show uniqueness in writing styles; you don’t necessarilly have to be like everyone else in your execution, and the various battlers in the league prove as much. Believe me, not every line on this list is created equal, but for those of you who may not know how to diss someone properly… or may be new to wordplay, and writing punchlines, (ROOKIES/NEWBS) it’s a good basis on how to start being more successful in the league.





    Face it.. I get bitches constantly and there's no confusion, fruit..
    Only tails you hittin is with that hedgehog... and HE'D throw you for a loop
    -Strika

    Sick!!!But your bars aint..they forced you to face P...
    You make LBC look bad like Goldie Lok and Tre D
    -H. Lector

    You ain’t no trendsetter, never get the props or deal cheddar.
    You’re such a Major let down that you make Rocco Mediate feel better.
    -Beyond (one of my faves of the week)

    Shit, Mention Be… u talkin’ trash, but mention Drugs and u talk gospel
    you can call your verses divine too, but that only means they’re GOD awful
    -Drugs

    u lost to meta twice and hens once, no doubtin the truth/
    Ex never been in the winners circle, no wonder ur outta the loop/
    ur versus the best now step ur skill up, my verse is the best/
    so Ex said he's shiften gear...and changed from a skirt to a dress/
    -Dough

    everybody knows, beatin' Exodus is something that you NEVER will do
    shit, i've lost 3 times ...and i'm STILL ranked better than you
    with the chicks John has to settle for ...it's no wonder he drinks liquor
    his loss column's the only thing goin' from a round to a slim figure
    -Exodus

    Soccer n' Text, what's the comparison, G?
    The only thing is when it comes to 2008, 'Euro' and 1 against me.
    -Bronze Atlas (work a lil on wording, but good concept)


    Your e-jokes is gas in a bottle, not a one's pressin the net throttle
    I'll add my punch 'n serve you up at roscoes chicken 'n roflz
    -Proof (I lol’d)

    beat Med? Pff.. Couldn’t even do it in ya own wack league
    THAT gust of hot air creates a draft, that’d employ 100’s of college athletes
    I’ve seen all ur shit done before. Verses full of old rhymes
    Ur dried out concepts.. make whirlpool products look like clothes lines
    -Medichi

    Yea u won the league i modded, but u have NO right to act real proud
    I saw YOU were the champ, n' I was so EMBARASSED I shut my league down
    -DaTrusHurts (lol)

    i've been tryin to save the league for weeks, and i've had enough fam
    cause if them 3 wins dont speak to the no show problem, then what can?
    -Sine Qua Non

    gimmie the W now dude coz nothing you're spitting moves me
    i'm the king of freestyle & it's obvious that sportsfan is just a swimming groupie
    -Qualm

    i know why ur duckin', im hotter
    i could beat u to pieces with my eyes closed like a fuckin' pinata
    -Phryme (ha)

    hiphop since 86? i guess there's no stoppin ya movement
    even though that finally explains the huge decline in quality music
    -Defcon_5

    But i see that your not..i hopin u usin your tools right
    By using Internet Explorer' to go ahead and discover' a new site.
    I wanted to do 20 lines..but this cat was not intrigued
    I dont blame him..
    id want to waste all my lines if it was MY last battle in the league
    -Muffy

    And as opponents, Oneduh's what Ex is like, they'd both son ya in the worst case
    and Czar does that ^^cos he's never ^^had a girl to dump him in the first place
    I'm known for merkin, herbs that live online, you the trifest of geeks
    ya dont like meetin people, but when ya net-work, your life is complete
    -Vaskez

    You'll have to forget immoral sex when u go to war with me dude
    Purverse ain't a mind state.. it's what killed ya last week before the DQ!
    & dope punches? nah anything dropped by this bum is trash
    So fuck comparin models..we already know Vida best when it comes to ass
    -Blue Bayou
    test
  10. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    you ain't never dropped hot, you stay suckin the wang
    anyone thinkin Mag neato is a mutant that ain't up on their slang
    I could maim you, but i don't kill faggots for fame
    violence isnt the answer, unless the question's 'how does magus get laid'
    & as far as skill goes buddy, i stay smoking bastards
    the skill mag Hasbro comes with instructions and a choking hazard
    -Kung Fu Grip

    Kungfu is a bitch, he loves dick. wood is what this nerd's after..
    he loves it...and he's so prologue he can transition into first chapter..
    ^and there's no basketball players there. incase you were waiting..
    but i can guarantee there's a triple threat, and 2 point penetration..
    homo, i know. put him in a room with gays. there's no lies lame..
    there will be more out of place F in sounds than in phryme's name..
    -Magus

    feeding is outlawed, Revanons most honorable gimmick
    Rev could pitch black better then Vin Diesal in Chronicles of Riddick
    I'm a big hurt to the RBL if I sign out, I'm being damn honest
    You're a big hurt too... the authentic bobble-headed Frank Thomas
    -E The Real

    I'm ahead by leaps and bounds, and you'll fall out with the placement.
    Your career's 'small-steps' could create an entrance for the dollhouses u play with.
    Meta is considered a vet, but there's one reason we know he's gay.
    Because he's holdin the record, for first RBL legend to get merked by his protoge'
    Trust me, when I KO this retard, I'll make the doubts die.
    Give him a hook under his chin, and not for the helmet they use to take him outsdie.
    -John Hensley

    and yea your undefeated cuz 'Duh left after textin legit
    only reason ur loss column don't got One in it, is cuz you begged him to quit
    this punks never on time, in fact he's such a worthless texter
    that the only time an extension's a shock, John forgot his surge-protector
    -MetaSin

    Cause when I split, this guy was forlorn.
    And named himself after mine and his moms rough patch around the time he was born...
    But now his little ego's been shattered.
    Because his wackness is so Em-bedded, it may as well just call itself Kim Mathers!
    -Baron Mynd

    I'm a generous guy, here i'll just let you have the loss
    dude could be the abbreviation for Washington n still not be half of Wash
    this cat ain't worthy, my rhymes are dead incredible
    so i'ma write this verse and finish Early... like I was ahead of schedule
    -Wash
    test
  11. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    IX. No-Show SHINE

    This part of the Mag is dedicated to the battelers who put forth their best effort to structure a verse for an opponent who No-Shows. We here in the RBL appreciate you not being a lazy ass and posting a complete verse.

    I'm a generous guy, here i'll just let you have the loss
    dude could be the abbreviation for Washington n still not be half of Wash
    this cat ain't worthy, my rhymes are dead incredible
    so i'ma write this verse and finish Early... like I was ahead of schedule
    u sleepin on me? one punch'll fix that, so toke up girlie
    i aint talkin morning habits, but i took the trash out when i woke up Early
    i see you plotting, homie - you're such a devious skank
    but at least now you'll be famous...for bein associated with my previous rank
    dont even post! comin in acting like all his talkin is flagrant
    this cat cant even check in, but i'll hit the Wynn like i was ballin in Vegas
    i diss cats sooooo bad theyll get their fate tossed
    sombody holla at Jeff cus Early Wynn just got turned into Late Loss

    Wash'sOUT


    - Wash.
    test
  12. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    X. Week 9 Preview


    Championship Match
    C. MetaSin 8-1 vs 2. E Tha Real 7-2

    Contendership Match
    3. BronzeAtlas 5-1 vs 4. Exodus III 6-3

    5. Sine Qua Non 6-1 vs 6. Defcon_5 3-1

    7. Light Saber 3-1 vs 8. TorrMup 4-3

    9. john hensley 7-1 vs 10. Proof 4-2

    11. John_Dough 4-1 vs 12. Vaskez 4-4

    13. Blue Bayou 3-1 vs 14. Calibre 3-0

    15. Rap Antics 3-1 vs 16. Yung Troy 3-6

    17. Prodigal_Son 3-4 vs 18. Qualm 2-0

    19. M-Famous 2-0 vs 20. kungfugrip 2-0

    21. Medichi 2-0 vs 22. Tony B 2-0

    23. N. Sight 3-2 vs 24. sfsportsfan 2-4

    25. Muffffy 1-1 vs 26. magus. 2-0

    27. Phryme 1-1 vs 28. dReadFulL 1-1

    29. Strikta 1-1 vs 30. RYDOGG 1-6

    31. Pharoahe Def 1-0 vs 32. Drugs 1-0

    33. Wash. 1-0 vs 34. -=Kolli$ion=- 1-0

    35. Voodu 1-0 vs 36. Dottz 0-2

    37. FaceChunk 0-2 vs 38. Illion 0-2

    39. Chin Kwon 0-2 vs 40. Beyond. 0-1

    41. V0rT3X 0-1 vs 42. Rex Regis 0-1

    43. skarekrow187 0-0 vs 44. Coherent. 0-0

    45. King Grimet 0-0 vs 46. PHD 0-0

    47. Don Dotta 0-0 vs 48. Mic-illaH 0-0

    49. JAIBE 0-0 50. Ace the Prophet 0-0

    51. Allegory 0-0 vs 52. .JackCottey. 0-0

    53. Keith Lettuce 0-0 54. Spatula 0-0​
    test
  13. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    XI. Week 10 Predictions

    This weeks Predictions are brought to you by Proof…enjoy

    TOP 26 PREVIEW by PROOF
    so bring ya bitchassedness to me if ya dont agree. Pics in bold





    Championship Match - C. MetaSin 8-1 vs 2. E Tha Real 7-2

    Man... what can you say about last week's contender n champ match survivors... Sin won last week over Hens- a decision you’ll see I didn’t agree with from my vote. Don’t get me wrong, Meta is hands down the sickest I seen since I been back, but last week I don’t think he came with his usual battleaxe. E, on the other hand, might have wrote the verse of his fuckin life last week. Seriously… how many gut punches did this dude throw at Rev… can E gain that much ammo with the visual aid? I got faith in him, hell we about to win Noble’s Tag Tourney… but I don’t think he’s bringing enough here.

    Contendership Match
    3. BronzeAtlas 5-1 vs 4. Exodus III 6-3

    Call it Poetic Justice, but leave Janet Jackson’s fine ass and bad acting out of it. The winners of the two top ten controversy matches square off for a chance at the top spot. Exodus overcame feeding accusations to dominate JD in the votes, while Bronze overcame biting/recycling accusations to dominate… well… me. All good, real talk I’ve been impressed by both these cats since I been back. Nobody’s had a tougher road than Ex III this season, but Bronze might have sharpened his… skills after last weeks episode. I see him takin the win.

    5. Sine Qua Non 6-1 vs 6. Defcon_5 3-1
    Defcon got a freestyle flow… a spitter at heart. I like Sine—I’m surprised no one’s figured out a good way to flip the meaning of his name yet. Newsflash, saying Sine out is played… in 7 weeks. It’s pronounced Si-ni anyway u dam illiterates. Sini takes the W with just a more texticular style.

    7. Light Saber 3-1 vs 8. TorrMup 4-3
    Torr is actually startin to separate himself from the newbie pack. Kids been steady uppin his game over the last couple weeks. Don’t think it’ll be enough against LS though. Torr’s chance is his aggressiveness, LS has a classic text style that can be beat with pure aggression (and quality punches)

    9. john hensley 7-1 vs 10. Proof 4-2
    I’m opening myself up for punches and hate votes even doin the preview, at least JH won’t come with wack ones. You do the same dammit.

    11. John_Dough 4-1 vs 12. Vaskez 4-4
    Gotta admit, I’m surprised at Vaskez’ record. The first couple weeks I read him I was impressed. JD got his goggles on now. I don’t think he realized he was swimming wit sharks last week but now he knows to have that harpoon on his hip.


    13. Blue Bayou 3-1 vs 14. Calibre 3-0
    I been liking BB’s style since his arrival this season. Cal’s got skills but I always find myself reading his shit with a British accent. Strange. BB’s pimpslappin the Queen of England on this one.

    15. Rap Antics 3-1 vs 16. Yung Troy 3-6
    YT deserves some recognition. Kid just keeps fighting and that’s admirable… specially the way Mags be runnin round hookups sniping newbies from the clock tower. Don’t see him taking this match though. Will be interesting to see what breaks.

    17. Prodigal_Son 3-4 vs 18. Qualm 2-0
    Me not being well-traveled in the massive textnet conglomerate, this is my first time peepin Qualm. Kid is type vicious. Depending on how the schedule breaks, he could be looking at 5-0. Prod Son will give his best effort as he always does, but this might be that buzzsaw.

    19. M-Famous 2-0 vs 20. kungfugrip 2-0
    Another cat that I wasn’t around to peep, this nigga kung fu so confident he said FUCK VOTING and still came out with the W. That’s net gangsta as a muafucka. Youngin did his thing though. I’m pretty sure he aint voting this week neever.

    21. Medichi 2-0 vs 22. Tony B 2-0
    I guess Baron was doin his thing three weeks ago cuz all these tight cats signed in the same week. I’ve only read one battle from each of these jokers, but came away impressed. Flip a coin, the verses I read I liked Med’s better.

    23. N. Sight 3-2 vs 24. sfsportsfan 2-4
    Here because of his activity not skill level, sfs is trying his hardest. I know N Sight is old school, he used a box video channel line last week… good shit. Sfs will strive for that upset though, don’t sleep, youngin is hungry

    25. Muffffy 1-1 vs 26. magus. 2-0
    Real talk I like both these cats styles. Good additions (or re-adds) to the site. Comical cats bring a lot to the table. Muff saw the light and gave Mags a pass. After having his name dragged through the mud, I don’t think Mags is gonna do the same. Battle of the Week potential here. Y’all see the way Mags was just like ‘its cool’ in hookups? Translation: nigga I’m gonna bury u alive. Good Shit coming. Hope Mags wears himself out on this match and keeps it breezy in Nobles tag tourney.​
    test
  14. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    XII. Conclusion

    Do us all a favor and READ THE RULES. And don’t be a dick head SHOW UP TO YOUR BATTLES. Hope you enjoyed the Mag…Good Luck​
    test
  15. Defcon_5

    Defcon_5 Relax and take notes

    Joined:
    Sep 19, 2002
    Messages:
    10,099
    i got a audio style..i'm not a text battler no more :) i'ma still win..
    test
  16. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    I believe you Def
    test
  17. Calibre

    Calibre Peoples Champ

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    5,907
    word, nice mag
    test
  18. .Nightmare.

    .Nightmare. Bibbity boppity boopity..

    Joined:
    Jun 24, 2008
    Messages:
    47
    yo good lookin on the mag this week

    felt the champ match was pretty good, altho Hensley looked like he just ran outta steam. I've known him to be quite a bit better than that. And Meta is well.. still doin what Meta does.

    props.
    test
  19. ExodusIII

    ExodusIII New Member

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Messages:
    1,823
    good shit guys... keep up the good work...
    test
  20. Hannibal Lector

    Hannibal Lector Speak thru the Walls.

    Joined:
    Aug 27, 2004
    Messages:
    607
    Good shit MP.good lookin on the PP shout.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)