RAP BATTLE bwizzle8 vs the first person to post

Discussion in 'Cypher' started by bwizzle8, Jun 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    16 lines total

    challenger can choose between

    3- 4 line quick rounds
    2- 8 line flow rounds
    or
    1- 16 line tear um apart round
    test
  2. LetteRfOUR

    LetteRfOUR New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    76
    That last verse you said to sound cool with
    Had an adverse effect you sounded foolish
    My flow can drown a school of fish
    So it probably would smell like you cause your uteris is tuna fish
    I dont care witch rules you pick
    Im an unruly kid that made sniff lucrative like ludacris in the music biz
    You must be either rusty or new to this
    You could never win any war against letter 4
    This is dude is softer than a feathered floor
    Either he must be joking or its dust hes smoking
    You wanna post a thread with no verse
    Like you can set the rules up but you gotta flow first
    Imma leave him in shambels when i lead with examples
    Step on his open toe sandals His flow is bad for your health
    Its like smoking joe camels



    Thats 16 i think im i dont feel like counting

    people can vote if they want
    test
  3. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    alright this cat thinks he can spit with me
    he likes letter four so i give his shit a D
    after that shit came out ur mouth u betta brush yo teeth
    ima star so ill bring some movies into this dude
    u can call me frank castle the way i punish you
    and the last time u were home it was like suthin outa hannibal
    after dinner people r like damn his familys cannibal
    wut they call leftovers i call ur mandible
    its like ur from the sims the way your so comandable
    you see im somthing like persia and you can be sparta
    u put up a good fight but in the end ill stomp ya
    who the fuck are you, people already hurd a me
    good thing ur punch is weak so i dont have to murder thee
    and ur cumin up one short so ima so a little mercy
    ill throw in this handicap for the little baby G
    test
  4. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    aight now its up to vote

    first to 3
    test
  5. M-O-A Thug

    M-O-A Thug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    1,238
    1 more round! : )
    test
  6. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    ur gunna have to talk to letterfour bout that, im game

    but who do you think was harder so far
    test
  7. LetteRfOUR

    LetteRfOUR New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    76
    Ill start the second verse
    But Are you sure your gonna spit son..
    When The outcome of your first rhyme was shorter than your income
    Take your rap and sort it out,,
    before you shout some bullshit make sure you thought it out
    This guy b gets chopped like thiegh meat at the slaughterhouse
    Or first round you get burned down like a quater ounce
    Got crushed in the first battle and your back for some more...
    You get laughed at, with half an appluase just for having the balls
    They like battle him. set it off.. He started weak and ended soft
    its hard to believe a girl so young has menapaus
    Fuck those lines you sniff, this line you should never cross
    But let me stop the threats you know im just fucking with you
    I wouldnt consider hitting you cause your someone little
    And im somewhat civil
    So when you cross the bridge know you gotta pay your toll
    Before somebody offs you wig because you didnt play your role



    im down to do best outta three
    or people can just vote on these two
    test
  8. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    you kno how the saying goes homie ladies go first
    while your spittin im just thinkin howd u look in a skirt
    before you open your mouth you need to put in tha work
    after that maybe you can move tho the first
    you see im basically true to the worst
    you just keep rambling while im expanding my turf
    the land you run is by far to small for a smurf
    thats wut happens wen u cant handle ur work
    ill eat your food and then move to desert
    i can talk you outa ur work cuz ima scammer
    wen we roll through my crew make quit a clamor
    n ur gettin jealous cuz ur girl c my glamor
    i kno u fell the pain watchin tapes where i ram her
    im so insane all you do is stand ther and stammer
    damn i got wood the way i nailed this MC like Hammer
    test
  9. M-O-A Thug

    M-O-A Thug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    1,238
    I think Bwizzle won the first and letter four won the second...

    Vote: Tie... it was close, it was close, iight..


    peace
    test
  10. LetteRfOUR

    LetteRfOUR New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    76
    Imagine how id look in a skirt???
    Are you here to battle me or are you looking to flirt
    Im not here to imagine you in ladies clothes
    I already see you as a bitch......And your a crazy hoe
    And yeah you are true to the worst
    Theres a parrarell line between you and your verse
    Talking about move to my turf
    I dont rep one block.....My room is the earth
    A dude like you will never move or disperse
    I heard hes gay.. ..And theres some truth to every rumor you heard
    Claiming that he flies high.... This dude is bird
    Click on his youtube link... Its the proof to my words
    Only way youl leave you hood is when you move to the dirt
    Cmon Bwizzle I know your smarter than that
    I moved outta baltimore and had a fatherless past
    Your probably still borrowing cash.... feeling sorry for yourself
    Spiting horrible trash..... Well you brought it on yourself
    This truth probably hit dude so hard now his moniters cracked
    test
  11. LetteRfOUR

    LetteRfOUR New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    76
    we gotta do a round three cause its a tie with the only person who voted
    n e one else gonna vote??
    test
  12. sooth O1O

    sooth O1O New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    134
    vote: letterfour
    test
  13. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    it was a tie for the first to now its time for take three
    but i think im gunna to take five so u can call my lines tasty
    yo I put the cash back in ali
    u don’t wanna throw down, your ill equipped
    cuz you don’t fight you just fake box like will smith
    and yo I spent all my cake on my wrist
    so youll be literally tastin my fist
    u need to go back to school n learn ur shit
    u got ur genders confused think ur man and im bitch
    lemme help you out look in ur drawers n see the absence of dick
    then look at my chest and see the absence of tits
    u need to proof read cuz you have an absence of wits
    just look at your fflow see the absence of sick
    I think you might as well quit cuz im all real when I spit
    mad fire’s wut they say cuz im ill on the writ
    n as long as there’s an absence of truth ur livin a skit




    aight now it comes down to overall, vote count is down to zero.
    explain ur votes for them to count, and go by all three rounds together.
    first to 5 wins
    test
  14. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    good battle letterfour ur spit pretty sick
    test
  15. sooth O1O

    sooth O1O New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    134
    bwizzle 8 , u killin urself, ur angle of approach is somehow. i cant tell if u battlin some one else or urself. battle : bwizzle8 vs bwizzle8 , no winner , its a tie
    test
  16. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    wut tha fuk is that supposed to mean
    test
  17. M-O-A Thug

    M-O-A Thug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    1,238
    Vote:

    Bwizzle, got it...

    3rd verse was, had some nice lines.. peace
    test
  18. LetteRfOUR

    LetteRfOUR New Member

    Joined:
    Jun 19, 2007
    Messages:
    76
    thats cool.. I think dude just ment you didnt directly mention me enough
    Even though you did throw in something like im giving you a d
    My nickname is two words and both start with a d
    You came pretty nice yourself too.. good lookin for the props or whatever
    Imma try to come better with the next person i battle
    i still want more people to judge this tho
    test
  19. bwizzle8

    bwizzle8 BULL

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    116
    yea im make a thread that says to vote so itll draw attention
    test
  20. N. Cognito

    N. Cognito As Himself

    Joined:
    Jun 1, 2007
    Messages:
    137
    lemme help you out look in ur drawers n see the absence of dick
    then look at my chest and see the absence of tits
    u need to proof read cuz you have an absence of wits

    im not gonna post quotes from all three verses..you both came wit it.. bwizzle came out on top..
    v-->bwiz
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)