[RANKS]Week 7 ranks & lounge

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by xX_NASTY_Xx, May 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. T.a.C

    T.a.C Guest

    my bad, its Cereal Killer by Method Man and Redman
    test
  2. T.a.C

    T.a.C Guest

    they dont
    test
  3. T.a.C

    T.a.C Guest

    take your song, and write a verse to collab with the song and insert in place of one of the verses
    test
  4. MC Guttso

    MC Guttso Fingers in Pies

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    480
    haha don't mind me....

    77 viewers at one time! Where are all these people coming from? They should all sign up...
    test
  5. T.a.C

    T.a.C Guest

    holy shit. thatd be amazing. although id stay ranked in the high 60s low 70s LMAO
    test
  6. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    word
    test
  7. Soull

    Soull New Member

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    506
    Is the mag going up within the next couple hours?
    test
  8. nom dillinger.

    nom dillinger. registered bruiser.

    Joined:
    Apr 3, 2009
    Messages:
    1,169
    the white mans the fucking devil.
    test
  9. T.a.C

    T.a.C Guest

    yeah, i gotta run some errands and then ill post it. there was a problem that kept it from being up earlier, so gimme like an hour
    test
  10. Soull

    Soull New Member

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    506
    Yeah no worries man, take it easy.
    test
  11. Ace the Prophet

    Ace the Prophet A Prophet to the Game

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    4,343
    ^Yeah, since I'm not modded yet I couldn't post it so I had to send it to TaC on a word document but it wouldn't open up on his computer for some reason, so i had to re-send it but it'll be up without a problem once tacky gets to it
    test
  12. Ace the Prophet

    Ace the Prophet A Prophet to the Game

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    4,343
    Everyone check this post if you're not sure how to format your verse this week. Replacing a verse in the song that you're given with your verse is all you're doing. Try to post up the lyrics to the song as well (don't think they were given this week)
    test
  13. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    more beef?
    test
  14. nom dillinger.

    nom dillinger. registered bruiser.

    Joined:
    Apr 3, 2009
    Messages:
    1,169
    test
  15. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    good....u don't want to make me angry
    test
  16. nom dillinger.

    nom dillinger. registered bruiser.

    Joined:
    Apr 3, 2009
    Messages:
    1,169
    after you said you'd set liq on me.
    i got like 5 viruses.
    the awe set in quickly.
    test
  17. *Iceman*

    *Iceman* New Member

    Joined:
    Jun 19, 2000
    Messages:
    3,138
    That nigga is all over the place...
    test
  18. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    :-d
    test
  19. MC Guttso

    MC Guttso Fingers in Pies

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    480
    You from florida Orange? I know it's a massive state but have you ever been on that bunjee sling shot on international drive, I think it's like 450ft, world's tallest. It was fucking excellent, such a rush!

    Theme park I wanna go to is Cedar Point in Ohio...those rides look mental.
    test
  20. T.a.C

    T.a.C Guest

    look up magic mountain in valencia, california. X2 was the craziest rollercoaster i ever been on
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)