[RANKS]Week 5 ranks/complaint suggestion thread

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by xX_NASTY_Xx, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    [​IMG]


    Congrats to our new/first champion under the T.a.C era lol

    MC Guttso




    WEEK 5 MATCHUPS

    CHAMPIONSHIP MATCH
    C. MC Guttso 4-0
    2. Ace the Prophet 3-1

    CONTENDERSHIP MATCH
    3. Blitz_Kreig 2-1
    4. Soull 1-0

    5. Nu'MaaN 1-0
    6. nom dillinger 1-0

    7. Discreet 1-0
    8. .:pain:. 3-1

    9. The_K3 2-2
    10. T.a.C 1-3

    11. NOBLE SOLDIER 1-1
    12. L. Kross 0-1

    13. Obese Jesus 0-0
    14. Got Life? 0-0

    15. Joro 2-0
    16. Nick Names 0-0

    17. liquid' acid 0-0
    18. ShadowWarriorfs 0-0

    19. eye-rime 0-0
    20. Orange407County 0-0



    test
  2. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    how does the rankings get done?
    test
  3. Joro

    Joro New Member

    Joined:
    Jul 8, 2002
    Messages:
    5,054
    I only missed one week...but my 2-0 record gets wiped out?

    So if I lose, I can take a week off and start fresh?
    test
  4. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    when you signed in you signed in without stating your record
    test
  5. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    i'll fix it this week.... next time just post your record
    test
  6. Joro

    Joro New Member

    Joined:
    Jul 8, 2002
    Messages:
    5,054
    shiiiiiiiiiiiiit. I din know about that. So I lose two wins cuz of a clerical oversight?

    edit...oh ok
    test
  7. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    lmao.... i'll adjust your ranking next week
    test
  8. Blitz_krieg

    Blitz_krieg SAY WHA.........

    Joined:
    Jun 17, 2008
    Messages:
    1,596
    hey were up to twenty people in the league now!!
    thats fuckin pimp
    test
  9. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    hmm...so i get joro next week.
    cute.
    test
  10. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    gutt, who would you say has influenced your writing style?

    sorry for flooding. mods, you can move this to the ranks thread.
    test
  11. MC Guttso

    MC Guttso Fingers in Pies

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    480
    Q, I still don't think I have a fixed style, I'm all over the place. But I know that a lot of the feedback I have been given from when I first joined the RSTL until now has been useful and constructive.

    How are you these days?
    test
  12. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    I'm still scratching my head as to how guttso champed the RSTL.
    test
  13. MC Guttso

    MC Guttso Fingers in Pies

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    480
    cheeky shit.

    But yeah.....me too.
    test
  14. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    it is what it is.
    test
  15. *Iceman*

    *Iceman* New Member

    Joined:
    Jun 19, 2000
    Messages:
    3,138
    Votes
    I voted on every battle, no link needed...

    Wow@ this nigga Pain with the disrespect, wait no, your positive? Well thats mighty white of you. I'm sure i got someone to write me a verse for the mighty RSTL, nigga get real...

    Its storytelling/topical, so i wrote the first 16 topical, then told a story, i could give a fuck if you dont feel my drop but don't be an asshole claim you're positive of shit you have no clue about...

    Wack ass niggaz always tryin' poo poo progressives ones...
    test
  16. .:Pain:.

    .:Pain:. Futurely J. Keeper

    Joined:
    Dec 4, 2005
    Messages:
    10,368
    LMAO.

    Let's look at a few things, you obviously dumb ass mother fucker. The first verse's lines end with slashes, the second with elipsis, but that's just a silly detail, so forget about that one. The first verse has multi-syllable rhymes at the end of every line, no exception. The second has single-syllable rhymes at the end of every line, no exception. The actual writing style is completely different. Like I said son, it's not illegal to have someone write a verse for you, so I don't know you're actin' like your vagina hurts so much.

    It doesn't take Sherlock Holmes to see you only wrote one of those verses my man. I been doin' this shit for years, you gotta wake up pretty fuckin' early to pull one over on me...
    test
  17. *Iceman*

    *Iceman* New Member

    Joined:
    Jun 19, 2000
    Messages:
    3,138
    You can't be serious...

    So because i switched from dots to slashes, it must be written by two different people?...

    How fuckin' dumb can you be? Search my name in the cypher and look back in 06', the last time i wrote anything on this site and you'll see i was doing some verses with dots, some with slashes...

    You know what?, fuck if you believe me or not, the fact that you absolutely think its actually two people is astounding, like a nigga couldn't switch writing styles or heaven forbid use dots all the way through...

    You a dumb ass ma'fucka straight up and im laughing at your ignorance...

    LOL@having niggaz conspiring, this shit must've been uniform for so long...
    test
  18. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,268
    Pain kinda gave you a lot of credit in his vote for you to be goin at him like that. just my opinion.
    test
  19. *Iceman*

    *Iceman* New Member

    Joined:
    Jun 19, 2000
    Messages:
    3,138
    Yea, his also claimed i didnt write my own shit...
    test
  20. Joro

    Joro New Member

    Joined:
    Jul 8, 2002
    Messages:
    5,054
    Yo MODs ... put something in the mag next week about battlers making additional posts commenting on the feedback they get from voters. In my battle, Nick Names is in a war with Pain, and I can't really blame Nick, cuz Pain accused him of some bullshit. But he should've complained here or in the Mag thread ...now instead our battle is flooded with bullshit that can influence the voting.

    And L.Cross did the same thing in his battle. He didn't like my criticism and took it upon himself to respond with another post and try to refute my reasoning. Look, I don't agree with some negative shit that was said about my verse either, but I think it's only fair to let the verse stand, let it speak for itself, and let every voter see it the way they see it. You shouldn't be able to come in and explain it on a deeper level, so that the next voter is influenced.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)