[RANKS] Week 48 Ranks and Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Tacky Jones, Sep 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    [​IMG]

    C. Quriosity(5-0)
    2. Thorne(3-0)

    3. Ski mask(2-0)
    4. ThisisDAM(1-0)

    5. Wreck’n’eyez(3-2)
    6. SiegeSupreme(2-1)

    7. Ravenous510(1-3)
    8. T.a.C(1-1)

    9. PharCyzE(2-1)
    10. Coil Grimley(1-1)
    11. Sycamore(0-0)

    test
  2. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    First. I'll get to the mag in the AM.
    test
  3. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Oh, yeah, and Rav is Deth, right?
    test
  4. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    Ravenous is death stryque?
    test
  5. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Tbh, I don't know. Both have similar styles, think they're amazing and think we just hate on them. They're pretty much the same person under different sn's even if they're not.

    /shrug
    test
  6. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    i was thinking Smitty, tbh. but Rave is his own person. seen a few posts of his in the BVA. also saw him in the rstl around tourney time. i remember him being cool over there, then becoming a twat here.
    test
  7. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    smitty at least tries to be creative; Rav is talking about people dying like ants in pesticide.

    Slow it down... I'm giving your mental pause.
    test
  8. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    test
  9. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    test
  10. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    test
  11. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    yo BJ, when we doin that interview? haha
    test
  12. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    [​IMG]

    I'm having way too much fun with this

    :scared:
    test
  13. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Shit, let's do it right now. I just worked out, so I need to shower real quick, but I ain't got shit going on (as you can clearly see)
    test
  14. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    word. lets jus do it on FB messages.
    test
  15. Ravenous510

    Ravenous510 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 27, 2009
    Messages:
    3,474
    Lol....

    These memes are funny, but honestly, they just show how little of a life you faggots have...

    Let me break the line down for you since you seem to think it makes no sense...

    Mental = well known slang term for one's state of mind or mind period.

    Hot flashes = symptom of menopause/rounds fired from a gun

    give your mental pause when you're catching these hot flashes = Your mind (mental) will be paused if you catch a round fired from a gun (hot flash)...

    Line makes sense...you might have to use your imagination a little bit, but I wouldn't expect any of you to be able to do that, as there is very little imagination or creativity present in this forum.
    test
  16. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    oh the irony.
    test
  17. BarZ.

    BarZ. Over Everything

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    253
    BJ = WIN


    boy 1: ayo son?
    boy 2: what's good?
    boy 1: wait.. hold on, I forgot
    boy 2: huh, did you just have a mental pause
    boy 1: :-/
    test
  18. Ravenous510

    Ravenous510 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 27, 2009
    Messages:
    3,474
    Yeah...I'm done...I'm gonna go do an auido tourney for money...

    I'm not gonna continue to compete in a league consisting of 5 people with multiple accounts.

    2 votes per battle? Really?

    Btw; this line is the dumbest line I have ever read in my life;

    They both come after a pee? LMAOOOOOO...

    And this is the dude you faggots voted as your champ.

    The truth is that most of you are impotent as shit in real life, so this sorry little forum is all you have.

    Pathetic.....you have no new participants who stick around and this is why. You're all so insecure of being ousted from this little nest that has harbored your lacklustre writing skills for the last ten years, that you'll hate vote the shit out of any new participant.

    Aaannnnnd you've just lost another one. Have fun ruminating in your little contaminated pitri dish.
    test
  19. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    lmfao @ 5 people with multiple accounts. c'mon son.


    so are you showing for our battle or not?
    test
  20. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    We get it, we just think don't think it's good or clever. There isn't anything there, really. That scheme was done to death years ago. Welcome to the 21st centruy.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)