[RANKS] Week 46 Ranks/Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Quriosity, Aug 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namix

    namix u flip shit, i refine it

    Joined:
    Sep 25, 2003
    Messages:
    1,228
    that was an awesome expansion. the best way to contend truth is with truth.

    thorne's post makes sense & Q's makes dollars.

    i think both of you 'get it' - shit, i think thorne gets it to the point he'd vote for me too :) - but that wouldnt make sense, and like i said, the kid does.

    anyway, good shit like ex-lax like retired lacrosse players with a new girlfriend who got the tight pussy that their ex lacks
    test
  2. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    Tacky Jones you have to be kidding me.


    I'm through, if you're counting his votes... the league is garbage.
    test
  3. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    Then leave.

    Whos gonna not count my votes? Lol
    test
  4. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    Its retardation at the highest.


    you do the stupid' line vs line' shit which is totally not what a battle is about. then you quote the simplest lines from both namix and myself, those werent the best lines from either of us, but they were in most would catch them - you also damn near quoted all of Q's lines, looks like cronyism to say the least.
    test
  5. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    I liked Namix's verse more. Really not going any further to explain myself to you.
    test
  6. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    lol okay.

    "Q's always ahead of Weeezy, that's why he's feelin qweezy!!"


    you honestly thought that was quoteworthy?
    test
  7. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    Then leave, faggot. You wont be missed.

    And dont name drop Oneduh like its gonna make you cool.
    test
  8. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    ganiksoserious
    test
  9. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    Homie fall back.
    test
  10. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    So who youve battled is supposed to impress me? Lol.

    Funny you've got the angry vet complex yet I've never heard of you.
    test
  11. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    Frac, Aloe, Kungfugrip, Resin, Metasin, Richard Corey, shake-zula, User, Doc Holiday, John Hensely, etc


    not sure if you ever heard of those names or not,


    Like I said I never came to RM much after 2007... dont really matter though, if you are feelin a particular style, then i'll do it - I just think you missed the better lines.
    test
  12. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    ive battled Hens, User, Magus, Meta, John Dough. pretty sure i've battled ill. heard of almost all of those heads though.

    im not new to this shit either. i dont go back as far as you, but im no noob.
    test
  13. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    its cool. i also didnt use this name obviously(09) but it dont matter its all about what people feel nowadays. I just think wow... you liked some of mine and nams BS lines and not the more wittier ones.
    test
  14. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    btw, i'll start the new week later tonight. got work until about 9, then gonna kick it with a few friends for a bit.
    test
  15. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Thorne, you sound like a bitch.

    My verse was better than yours. My lines were written better than yours. In every aspect of writing, my shit trumped you. However, I admit that you may've put more thought into your verse because that was a quick late night key for me, but all that proves is that I'm smarter than you.

    I don't enjoy having to boast and brag, but bow down homie. Name dropping is silly. You nor tac could beat those guys. Just be real.

    I swear, too much bitchassness these days. Stop complaining about votes.
    test
  16. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    Hey...ive got a technicality win over Oneduh. And Hens.
    test
  17. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    I agree name dropping is silly but he asked. And most of the battles I have with then are pic battles, which is a different ball-game. And pre-2010 so its whatever. I have either beat or made them close, its archived dummy.
    test
  18. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    thorne, just be a man about it homie. you haven't even lost yet. you've been responding to every single critique about your verse. suck that shit up and accept that your verse was not quite as dope as you thought it was.

    and arguing with tac is equally as silly as name dropping. on most days, you'll be the superior writer. and i say most days because i don't know much about you, but i know that tac's not near dope. still, he's entitled to his opinion.
    test
  19. Thorne

    Thorne come at me bro

    Joined:
    Mar 31, 2009
    Messages:
    941
    I dont think it was dope, its a matter of what people look for... i mean peolple are saying one line is dope, next dude says its the opposite. can you see the discrepancy in the taste around here?
    test
  20. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    in critiquing votes, you mentioned that you don't like direct disses. how lame is that?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)