[RANKS] Week 45 Ranks/Predictions/Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Quriosity, Mar 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    ok, after i eat my strawberrry pop-tarts.
    test
  2. Xquisite

    Xquisite Guest

    damn, that sounds good...I havent had a pop tart in a grip lol
    test
  3. Oneduh

    Oneduh Guest

    I have no idea what you're talking about..
    test
  4. Oneduh

    Oneduh Guest

    Fuck poptarts btw.. I'm high as fuck smashin on some blueberry waffles
    test
  5. Oneduh

    Oneduh Guest

    Damn I just saw Q tore me apart the whole first page of this thread.

    I feel like such a failure.

    The fact that you manage to close threads on time while simultaneously changing a diaper & washing dishes is a feat I know I will never be able to measure up to..
    test
  6. Xquisite

    Xquisite Guest

    hell yeah, I had me some blueberry waffles in Belgium...that shit was crackin
    test
  7. Sakim Aerias

    Sakim Aerias Sunset Cradling Prince

    Joined:
    Mar 26, 2005
    Messages:
    5,176
    damn im a underdog
    test
  8. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    lol, ok.
    test
  9. Oneduh

    Oneduh Guest

    You wanna spotlight battle next week?
    test
  10. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    when's the mag going up?
    test
  11. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    when i put it up. and oneduh, no.
    test
  12. Oneduh

    Oneduh Guest

    didn't think so..
    test
  13. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    bruh i just asked a simple question....it didn't require assholedness...
    test
  14. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    fixed.
    test
  15. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    quit posting in the "closed" thread.
    test
  16. Murder.txt

    Murder.txt Stomping fools.

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    80
    all through this thread, all I registered was strawberry pop tarts
    test
  17. 2triple0

    2triple0 New Member

    Joined:
    Mar 1, 2005
    Messages:
    330
    and blueberry waffles in belgium..
    test
  18. Jordan Robinson

    Jordan Robinson All Game

    Joined:
    Dec 15, 2008
    Messages:
    729
    oneduh beating me ? ... i dunno.
    i can see him AIMing for punchlines after the verse i dropped on monday tho.

    i wouldnt be surprised if he asked for an ext.
    test
  19. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    you can't be serious
    test
  20. Murder.txt

    Murder.txt Stomping fools.

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    80
    extension is fine with me.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)