[RANKS] Week 38 Ranks and Lounge

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by Tacky Jones, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    lol word
    test
  2. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    Fac3...
    test
  3. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    Wish somebody would post the topics for this week.
    test
  4. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    Blah I'll have to check from my phone...lazy fuckers lol
    test
  5. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    I'll post them tonight...I've been holding off so people can drop more suggestions
    test
  6. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    Ahh ok then, guess i'll be checking them tonight then.
    test
  7. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    you better show up this week!
    test
  8. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    Man. Seems like forever since we had more than 15 posts in the lounge
    test
  9. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    I am definately showing....whether it's from a library or my phone....I'll be sticking around for awhile this time..
    test
  10. the omega man

    the omega man so, it goes

    Joined:
    Apr 10, 2003
    Messages:
    614
    y'all use to put up the topics Sunday....when y'all gonna start doing that again? It sucks I can only write DURING the week.
    test
  11. billy nomates.

    billy nomates. rain cancels play.

    Joined:
    Dec 12, 2009
    Messages:
    6,230
    Tacs majestic eyelids | domestic violence rhyme is one of the most inspired rhymes I've ever seen.
    test
  12. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    aww, boo boo
    test
  13. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    Usually i do but i like to get people's suggestions to cut down on whining so if no one posts in it by Sunday, i usually hold off on it
    test
  14. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    :eek:
    test
  15. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    cool, will check them out. ive seen mc4sight around
    test
  16. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    BTW has to be the contender match....votes going to either one at any given time. The direction the wind blows might as well decide this one, every time I check it a different writer is in the lead.. no clear cut winner...even still. A good match.
    test
  17. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    lol yeah. MJ burns me out after 30 minutes and then I lose ideas and motivation. The first three or four verses I wrote here I had adderall, WOW it really gives you a grip on what you are doing.

    But, is it worth the damage to your body...a temple for your holy spirit tha is god given?
    test
  18. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    fuck adderal haha ya bro it's not worth it that shit had me coocky cracked out
    test
  19. Coup d'état

    Coup d'état Don't believe the hype

    Joined:
    Jun 19, 2009
    Messages:
    4,096
    lol hell yah, shit is wack. mad tweaking.
    test
  20. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    i'll always be proud of the fact my only title reign came from beating him. great writer.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)