[RANKS] Week 35 Ranks and Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Tacky Jones, May 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Like shaving your pubes and smoking them is a sign of gratitude? Remind me never to visit you

    :scared:
    test
  2. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Like shaving your pubes and smoking them is a sign of gratitude? Remind me never to visit you

    :scared:
    test
  3. SonnyDaze

    SonnyDaze 7 train heavyweight

    Joined:
    Jul 25, 2011
    Messages:
    1,470
    I got you homie.

    You're in a league with no one...leaking those amateur traits
    ya gonna need parmesan...to say you handlin' Greats
    straight opener

    really you're brave to face me, Ima king bringing distress
    and a knight is nothing but a pushover like this was chess
    alright

    confess it...you're gay bro...prove me right if you beg to differ
    Allen's crossover was swifter than that 76'er
    favorite line of the battle

    ya never bless us with scriptures so to win it, you'll wish for luck
    when godliness describes ya text I'm saying, "Holy fuck, you suck"
    punchline coulda been better executed

    and sure as hell aint tough enough in this league...you're not valuable
    acting like you're hard as metal...doesn't mean you're not malleable
    meh, wasn't feeling this one as much

    it won't matter what you postin', mediocre faggot fuck
    because if Diesel fuels my verses, your Midgrade ass can't gas me up
    Not bad

    nor pass me up....you're like one of those mainstream lames
    spittin' ya quotes with no aim...voters wanna strangle ya with ya 2Chainzz
    I like this one. Only suggestion would be to try and make the punch rhyme a little better with the set up line.

    cuz you don't spit the blue flame, there's no heat in your gay flips
    ....so it aint the tv series when I say you got a cold case of scripts
    decent, nothing special

    Verse wasn't bad but I can tell you were likely preparing for a no show. As of now it looks like you'll be facing Beyond next week. Be sure to come a lot harder for him.
    test
  4. Gramur

    Gramur Yung Troy

    Joined:
    Aug 21, 2008
    Messages:
    855
    ^^lol yea definitely...i know when to crank it up some notches....preciate that feedback...
    test
  5. breathlesss

    breathlesss Registered Sex Offender

    Joined:
    Jul 28, 2011
    Messages:
    1,600

    Michigan is an odd town
    test
  6. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    odd = over the top gay?

    :dunno:
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)