[RANKS] Season 3 : Week 1 Ranks + Play-Offs Ranks

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by Lucifa, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    on another note, you wanna get a collab in?
    test
  2. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    The integrity of the league no longer exists. I would like to you guys for completely killing the RSTL. Those people know who I'm typing to. Wow, I'm actually mad about this too, lol. Horrible. I will never be apart of this league again. All this controversy.
    test
  3. .:Pain:.

    .:Pain:. Futurely J. Keeper

    Joined:
    Dec 4, 2005
    Messages:
    10,365
    Controversy? Are you kiddin'? If you don't pay attention to it, it don't exist. I'm a walking testament to that shit...
    test
  4. nah son

    nah son the hundredaire

    Joined:
    Oct 9, 2005
    Messages:
    1,014
    sorry vada i voted for you but clicked submit 1 minute passed deadline

    my mistake bro
    test
  5. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    whatever jook.
    test
  6. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    whatever jook.
    tehe
    test
  7. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    lol.

    shocker.
    test
  8. vada

    vada New Member

    Joined:
    Apr 10, 2002
    Messages:
    322
    sure after the finals cause it looks like we're having a 3 way
    test
  9. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    whatever's clever.
    test
  10. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    Lol, I just noticed how nom snuck rumba rave into his verse. I was reading and got to the line like "what the fuck is a rum brave view?" and then it hit me when someone mentioned it in the votes.

    Shit's comedy son.
    test
  11. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    you just noticed that?
    test
  12. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    test
  13. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    I don't find that remotely funny, actually. I'm not Jook. I have pics, IP address, and a entirely different writing style/personality to prove it. My last alias was Fold, then I gave it to DIC. RSTL's a joke.
    test
  14. J o o k

    J o o k Guest

    I am fucking outraged. WOW.

    You guys took VERN out the FINALS??????

    WTF?!?!?

    WOW.

    You let GOT LIFE who was BANNED from the FINALS FOR CHEATING get back in

    Then they TIE and you DQ vern over POSTING too much.

    WOW THIS IS FUCKING BULLSHIT.

    Vern I just want you to know I had no part in this stupid fucking decision.
    test
  15. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    lol, but you were all for advancing yourself last week when IT rightfully won
    go caress your man titties, faggot.


    we're supposed to be a team...
    test
  16. J o o k

    J o o k Guest

    If we're a team you caress them for me herb.

    VADA needs to be in the FINALS.

    Don't let your personal relationship with got life influence your modship,
    test
  17. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    sorry nique, i dont even know you or anything about you, so my bad.
    im sure you're not jook (or at least think i am), but i have heard the theories and right now seems as good a time as any to assume that jook would pull such a stunt.

    but again, my bad. i dont even know you.
    test
  18. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    Who the fuck said that I was Jook? It's obvious you don't know because old writers know I'm not Jook just based off my writing style alone. Wow @ Got Life going to the championship. He's a cheater too. He probably came up with that theory. RSTL needs to be temporarily shut down. What happened to a code of ethics? You guys diss RHYME league, but at least the people are honest. An honest win and a honest loss. I mean, in the old RSTL Got Life wouldn't be close to 70 wins and 4 championships, but then again, he does have like 30 something losses, so meh.

    Blah @ thinking I'm Jook. I sign in for one week and now I'm Jook.
    test
  19. J o o k

    J o o k Guest

    100 dollars says he won't tell who said Nique was J o o k.
    test
  20. vada

    vada New Member

    Joined:
    Apr 10, 2002
    Messages:
    322
    Re: you gotta be kidding

    --------------------------------------------------------------------------------

    Quote:
    Originally Posted by Quriosity
    Quote:
    Originally Posted by vada
    it's a tie...click the link for the rules it says nothing about not posting more than 5 times or you lose votes....therefore by technicality it's not a valid rule for the match

    sorry vern, but as much as i hate it and as much as jook cried on aim to dq GL for no reason, i have to go by the rules.

    and actually, the playoffs are still governed by last season's rules. but to be completely fair:

    If you exceed rule P, you will be deducted 1 vote per excessive post. There are plenty of sticky threads to air views in.

    again, sorry homie, you already know GL will go nuts and rightfully so because technically you did break the rules and ive never been lenient on such a thing before and there's not real reason to now other than "fuck GL" which would be terrible moderation on my behalf

    i hope you can understand and see that jook only sides with your case because he has it out for GL?


    no i actually disrespect your decision, because you know it's bull shit, mods have final say right, well do the right thing and give us a 3 way...posting over...i swear if you use that as a technicality i will quit this league for good because that is flat out bull shit...and it basically just proves you take this internet shit too serious and i guess i can say i was wrong about respecting you as person cause that is some weak ass shit, but do as you please, but dont come at me with these technicalities wtf...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)