random freestyle

Discussion in 'Open Mic' started by Tacky Jones, Jun 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    basically lately, i'll start writing and ill find that i hate what im writing and scratch it out and restart, so i decided to post all the rhymes i've done this with as a keystyle, hopefully thatll get me out of this writers block.

    styles played..cum lines, drenched you cum lovers
    uncover you dumb suckers as you held your bum fuckers
    thum up your trucker stucker stuck your nuts under
    a group of bitches, call you young mothers
    i aint even gotta make sense when i rhyme
    im the best when i try and never less than 5

    insanity brandished me
    bashing these faggot G's after cheese
    laughin brings my attacking of these bastard seeds
    Master T, you should prolly plaster me
    on your walls as wall paper
    a real ball breaker who will steal ya'll haters
    just to break their legs or get em stuck in an escalator
    not love in an elevator

    you cant top me or stop me
    when i decide to attack like like a Nazi
    you cant stop me or stop me til i got these
    hot seeds andthe perfect traits
    the perfect race to perpetrate
    burn ya date like herb and murder hear
    and sure youll learn

    i let you in, Im a mexican
    so were next to kin, ill let you live
    in my crib, roll to work 100 deep
    listenin to our shitty music and blundered speak
    but watch me snap, my inner nazi attacks
    and T.a.C...

    we used to chop it up, before i chopped ya up
    got ya slut by her lumps, cut and ripped her guts
    listen up, cuz you can never stop me
    Call me Hitler, but im a better Nazi
    you cant top me, watch me saw three women
    they will not be livin but their Papi's livid
    then he shot me, missed, now Pa isn't livin
    and i aint imprisoned, though I am in my mind
    100 grand if you can find the side deep inside

    i got a cute, cute puppy and i think he loves me
    but one thing he doesnt know is he shouldnt trust me
    suddenly i spring into action, and go to gut thee
    he tries to fight back, bites T.a.C, i get a cut knee
    man its nothing, ya wanna see something
    watch me strangle a bouncer outside a club scene
    while the club seen me club with with a drum thing
    fuck me, what do they call those dumb things?
    oh yes, a drum stick
    you dumb shits get your lungs split with one hit
    ill cut this cunt bitch and hug her while the blood drips
    down on the ground i get down and drink it up in one sip
    im twisted and demonic
    got my sister on the chronic, i tricked her and she bought it
    it was laced with heroin
    my minds so dark no psychologist will check in it
    test
  2. dsp2k5

    dsp2k5 Dime Sack Pimp

    Joined:
    Sep 7, 2005
    Messages:
    4,201
    Lol this was funny homie .. gonna.re read it .. man I hate this phone .... how long did it take.to.write it
    Posted via Mobile Device
    test
  3. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    its an accumulation over a few weeks. ill start writing a verse, decide i dont like it, scratch it out and restart. i got some bad writers block going right now lol. thanks for reading homie. what kinda phone?
    test
  4. dsp2k5

    dsp2k5 Dime Sack Pimp

    Joined:
    Sep 7, 2005
    Messages:
    4,201
    It's courtney phone its.a droid but not am incredible ... yeah wanna talk bout writers block ... I can't start a few bars without wadding up ra paper
    Posted via Mobile Device
    test
  5. JASON ANTHONY

    JASON ANTHONY White Devil

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    18,487
    Fire TaC.

    I'm way sicker though.

    mod me for the cypher section.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)