punking these white ass kids

Discussion in '420Lounge' started by FlaccoDaGreat, Apr 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. .SOBE.

    .SOBE. hell no

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    348
    first u say people should learn to defend themselves when u jack them

    then u say they shouldn't use knives to protect their shit

    the fuck
    test
  2. FlaccoDaGreat

    FlaccoDaGreat New Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    9,280
    i did not say that at all


    fighting a person and using a knife is pussy...bringing a knife to go fight another man when he has nothing is fag as fuck


    i said use it when its your life or if someone is robbing your house...


    not to get even with some kid cause punched you


    and why are u even talking? u never been in a fight in your life?


    and look who comes home with someone elses future in their pocket? me...and i dont use weapons
    test
  3. liquid`acid

    liquid`acid gods busy can I help you?

    Joined:
    Jun 21, 2005
    Messages:
    13,603
    funny that you mention that, i keep an extra on me encase the person mentions that.

    its not a butterfly knif tho, they get a skinning knife

    i remember the first time i tossed this kid a knife, he was like wtf, told me i was fucked in the head and walked away

    that was some stupid highschool "what u looken at" bs tho, not over drugs or anythin


    what about a pencile? i stuck a pencile in some kids arm once, is that a valid defense mechanism in yer eyes?

    lol@defending yer life wit a box cutter
    test
  4. liquid`acid

    liquid`acid gods busy can I help you?

    Joined:
    Jun 21, 2005
    Messages:
    13,603
    how u gunna draw the line at yer house?

    so its ok to defend yer house, with a knife, from begin robbed but not yer person?

    wtf over getting even cuz some kid punched you

    no one does that, i said i got that shit for ppl like you.

    ie. ppl who try an rush me
    test
  5. .SOBE.

    .SOBE. hell no

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    348
    lmao no lie i've probably been in 3 times as many fights as u.. at least.. i've hit people with bottles, trashcans, books, etc.. never even came close to stabbing anyone.. but stabbing is definatly not some bitch shit.
    test
  6. .SOBE.

    .SOBE. hell no

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    348
    wait i have stabbed somebody but it was with a pen

    and this forum isn't supposed to be violent
    test
  7. FlaccoDaGreat

    FlaccoDaGreat New Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    9,280
    your a bitch if you resort to stabbing someone


    spic ass snake shit



    nigga i would mop yoou...


    just dont bring a knife...pussy
    test
  8. LRG829

    LRG829 New Member

    Joined:
    Dec 5, 2007
    Messages:
    77
    belive aint no one punking me i bust heads i fight wit fists and fists only. aint no one beat me very lil niggas tried none succeeded.
    test
  9. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Yo I am fucking destroyed
    test
  10. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Drank and smoked piffery until I got kicked out of the party at 1. You guys are argueing over some stupid shit.
    test
  11. reggie_jax

    reggie_jax rapper noyd

    Joined:
    Feb 2, 2007
    Messages:
    2,437
    oh ok
    so then you just pick and choose what laws you wanna follow... long as you dont feel like breaking them you wont...

    yea... sounds like u got great moralz
    test
  12. reggie_jax

    reggie_jax rapper noyd

    Joined:
    Feb 2, 2007
    Messages:
    2,437
    oh alright so... you "abide by ur own morals," so in other words... u pretty much do what u like. u decide what u rules u think are worth following. and then when somone else comes along, who doesn't follow a certain rule that you think is cool... you call them out on morality.

    i mean shit

    is it so hard to admit

    that you're a damn criminal just like the rest of us? if you can't follow the rules you aint got no authority to call anyone else out on not following the rules.

    sorry to have to bring you "bad vibes"
    test
  13. reggie_jax

    reggie_jax rapper noyd

    Joined:
    Feb 2, 2007
    Messages:
    2,437
    you must be dealing with some weak ass kids if thats true
    test
  14. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    I am a criminal in the sense of doing drugs, I do not respect authority, I do what I please, and I what I please to do is righteous in my mind. Being a scum bag is pretty cut and dry. Me enjoying altered states of mind is not scum bag material. Robbing people is. Its very simple
    test
  15. reggie_jax

    reggie_jax rapper noyd

    Joined:
    Feb 2, 2007
    Messages:
    2,437
    thats really as matter of opinion aint it

    being a druggie can be seen as being as being a scum bag. you are feuling an illegal market ran by criminals. one way or another, your money has probably funded some kinda violence or crime that goes a little above having an "altered state of mind," whether you want to believe that or not, unless u grow ur own shit it's probably true. potheads like to think they're above the drug war or some shit. like laws dont apply when u dont agree with em. the consequences are less severe... but a criminal is a criminal at the end of the day.. and there's only two kinds of criminals... felons and petty criminals. if you smoke weed on a regular basis u a petty criminal. if you steal weed on a regular basis you still a petty criminal. pretty cut and dry aint it?
    test
  16. reggie_jax

    reggie_jax rapper noyd

    Joined:
    Feb 2, 2007
    Messages:
    2,437
    u cant be serious right now

    so u wanna run around robbing niggas

    but you want them to fight fair....

    lol......

    if you arange to fight someone or some shit like that... that's the only time you gotta fight fair.. if u happen to try to fuck with/rob someone who happens to have a weapon that's ur own tough shit... thats what happens when you play cowboy
    test
  17. FlaccoDaGreat

    FlaccoDaGreat New Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    9,280
    true


    i cant stop people from doing that


    but i dont like niggas that stab others


    people can actually die


    so if i see a nigga pull out a knife im gonna get really mad and go beserk
    test
  18. toker

    toker My Money Grow On Trees

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    9,837
    smoking pot doesnt make u a criminal... fuck what these POS politicians say... they get paid off by huge corporations to make MJ illegal


    POT was around before the damn US... why should our culture be the one that has the final say??


    kats in S america, america pre-white invasion, asia, and africa were smoking and cultivating long b4 us..


    Americans =stupid tools that cant think for themselves
    test
  19. LRG829

    LRG829 New Member

    Joined:
    Dec 5, 2007
    Messages:
    77
    hahahahahahahahaahhaahahhaah that gave me major lulz. if i see someone pull out a knife im going to go beserk you would def run. and like a nigga cant die from a punch ive seen it happen before dude got knocked out and hit his head and died.
    test
  20. KOzS

    KOzS .Juster

    Joined:
    Apr 1, 2002
    Messages:
    10,714
    this guy flacco has absolutely no self respect
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)