[Proud2BEhBattleMC'8]- $1200 Freestyle Battle TONIGHT! Fri.July.9th

Discussion in 'Battle Video Archives' started by _Organik_, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elaquent

    Elaquent Gill Breathing

    Joined:
    May 11, 2009
    Messages:
    3,198
    contestants:

    Bartone
    OZ
    Charron
    Knamelis
    Noah23
    Myself (thats the rapper's name)
    Speakeasy
    Raw Blow
    Q
    Postal
    D Skinnz
    PoRich
    Desi
    Big Cease

    there were a couple others too, who's names escape me at the moment.
    i was impressed, i was expecting more premeds, for the most part it was freestyle. good stuff
    test
  2. billing

    billing Member

    Joined:
    Oct 12, 2008
    Messages:
    584
    Dopeness, I just got the recap from eQ, definitely looking forward to the footage. Much props to the winner.

    This was a pretty solid line-up too, I'm very interested to see how each round played out. As always, props to the KOTD staff, the Proud to Be legacy is in the hands of the right people.
    test
  3. knamelis

    knamelis New Member

    Joined:
    Aug 16, 2007
    Messages:
    561
    ecccch... just got home and i am druuuunk as fuck... which means the event was run proper.

    I told everyone there I'd be happy to go out first round if everyone was freestyling.... WHich turned out to be the case. I had a great time and errrrrbody was one point.
    I had a few pretty soft rounds and some pretty solid ones.... but ultimately I was just glad to see that everyone got it in on some off the dome shit.

    Biggest surprise of the night was Q. This guy needs to get more battles ASAP.

    now time for ZZZzzzzzzzzz
    test
  4. Eternity

    Eternity retired legend

    Joined:
    Aug 4, 2001
    Messages:
    29,522
    thats a lot of crazy sick contestants.

    elaquent do you got a photographic memory bro?
    test
  5. The Grimace

    The Grimace Jeff Goldblum

    Joined:
    Jul 10, 2006
    Messages:
    3,929
    This event was actually pretty awesome, the turn out wasnt as big as the last events-which was kind of to be expected- but it was a great showing. everyone was nice, was actually thinking about entering but my health/throat aint top notch. either or, props to ganik,pvp avi, the staff and all that jazz.

    didnt have that much money so i dipped off to get my native on. Heard who won though atleast. and respects to the winner.

    its like 5:30 so i think im gonna blaze and pass out./ PCe
    test
  6. Aftershock

    Aftershock Cooksvillain

    Joined:
    Oct 7, 2009
    Messages:
    2,201
    I had to dip before the event finished but here are some highlights:

    - Q is a problem on the freestyle tip
    - I got two words for Speakeasy...TUNAFISH
    test
  7. ProJekSiun

    ProJekSiun aka PS TWO

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    437
    Elaquent, were you the big black dood in the jersey?
    Yea the event was a lot of fun. I wasnt sure how much I was gonna enjoy it since i've been watchin mostly written type battles lately, but every round got better n better, and the finals were LIVEEEEEEEEE!!!
    I wonder how well it'll transfer to video!? Either way..fun times.
    test
  8. HaOsLsE

    HaOsLsE New Member

    Joined:
    Feb 24, 2010
    Messages:
    211
    Someone pm me the winner?

    I predict Knamelis, Charron or PoRich.
    test
  9. Kurrection

    Kurrection AKA Tooz Da Gawd

    Joined:
    Oct 31, 2005
    Messages:
    1,824
    How are these battles going to be released?
    test
  10. Elaquent

    Elaquent Gill Breathing

    Joined:
    May 11, 2009
    Messages:
    3,198
    pretty good memory....

    proud2be thoughts:

    - and yeah, my man Q is a beast on the freestyle tip, i was tryin to warn ppl about him.......he was in scribble a few years back, and hes won mad tournaments. i hope kotd give him some better battles, hes a beast

    - and yes, i was the black dude in the Chris Paul jersey.

    -it started off slow...they actually did a few battles to decide who got in the 15th and 16th slot...including Mista Conspiracy....lol shit was hilarious

    -i could tell that at least a few of the ppl in the first round were stage battling for the first time, or rarely battle in that format. couple dudes sorta struggled to ride the beat, for the most part dudes were clean.

    -noah23 imo was hands down the cleanest freestyle rapper on beat tho, makes u wonder how he does it

    -not surprisingly, Charron had a few awesome flips

    -i thought like 3 or 4 decisions in the opening rounds were kinda jerkings...

    -finals was super close and intense! havent seen a stage battle that live and close since some of the older scribble joints

    -sorry omega, my iphone was giving me problems and wasnt working....this one bartender had some Tig ol Bitties..

    - overall, lots of fun
    test
  11. SpecialOhEmPics

    SpecialOhEmPics Well-Known Member

    Joined:
    May 14, 2010
    Messages:
    3,885
    that event sounds like it was dope as fuck. prediction: Oz owned that shit

    someone confirm me
    test
  12. Noah23

    Noah23 Plague Language Family

    Joined:
    Aug 1, 2001
    Messages:
    613
    it was a sick battle, the final four was bonkers
    test
  13. Noah23

    Noah23 Plague Language Family

    Joined:
    Aug 1, 2001
    Messages:
    613
    also Snak the Ripper and Evil killed their set
    test
  14. ZeroByDivide

    ZeroByDivide gg

    Joined:
    Apr 15, 2010
    Messages:
    6,329
    I know who won and wish I went : (
    test
  15. ARCANE905

    ARCANE905 New Member

    Joined:
    Feb 22, 2009
    Messages:
    386
    damn, im so pissed i had to miss this shit. i told Knamelis i wouldnt be able to make it, and i told him if he didnt beat Charron, i was gonna be very disappointed in him. so Knamelis,.. i hope u didnt disappoint me...

    did this battle get filmed... and when is a video gonna be out? i gotta see what went down...
    test
  16. roc55555

    roc55555 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    10,390
    post the whole event up at once.
    test
  17. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    wow.... what a night..... battles were dope as fuck!!!!!!

    and who said freestyling was dead?
    test
  18. Tricky P

    Tricky P Well-Known Member

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    2,934
    really sick event
    props to everyone that entered
    test
  19. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    oh, one of the best parts of the night was when i made everyone in the crowd boo tricky p for not entering the battle hahahahah

    tricky' even boo'd the himself hahahahaha
    test
  20. Tricky P

    Tricky P Well-Known Member

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    2,934
    the crowd should've been cheering me on for bringing hot girls

    either way i feel dumb bout not entering the final was a classic to say the least
    a lot of the early round battles were dope as fuck i'm lookin forward to seein the Q ones
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)