[Proud2BEhBattleMC'8]- $1200 Freestyle Battle TONIGHT! Fri.July.9th

Discussion in 'Battle Video Archives' started by _Organik_, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    test
  2. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    Be therw!
    test
  3. mcinty26

    mcinty26 New Member

    Joined:
    Mar 6, 2010
    Messages:
    143
    nvm actually READ the poster lol
    test
  4. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    defnitily, show up ! well be doing pre comp battles for wildcard entry
    test
  5. mcinty26

    mcinty26 New Member

    Joined:
    Mar 6, 2010
    Messages:
    143
    fuck. thought it was friday today.. im 2hours out of toronto, and gotta work hella late tomorrow..
    test
  6. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    the flyer says... charron can't win cause he's not 19+ lol
    test
  7. _Organik_

    _Organik_ Deaf Villian This Guy's

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    7,276
    6:30am Bump!
    test
  8. Perspectives

    Perspectives PERSPECTIVEZ

    Joined:
    Oct 1, 2008
    Messages:
    694
    Cheyaaaa
    Posted via Mobile Device
    test
  9. Ryan KOTD

    Ryan KOTD www.kingofthedot.com

    Joined:
    Mar 4, 2009
    Messages:
    2,160
    This is gonna be crazzzzzy! Proud 2 b's are always dope as fuck!
    Posted via Mobile Device
    test
  10. TheRealWarlock

    TheRealWarlock Top 5 In The 505

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    5,296
    cant wait for the footage!!
    test
  11. ProJekSiun

    ProJekSiun aka PS TWO

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    437
    What time's it kick off at?
    test
  12. Ryan KOTD

    Ryan KOTD www.kingofthedot.com

    Joined:
    Mar 4, 2009
    Messages:
    2,160
    Doors @ 9 battles at 10
    Posted via Mobile Device
    test
  13. ProJekSiun

    ProJekSiun aka PS TWO

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    437

    so basically 11:30? haha
    test
  14. Noah23

    Noah23 Plague Language Family

    Joined:
    Aug 1, 2001
    Messages:
    612
    Yeah I have a feeling this will be a late night... haha

    I'm gon be therrr
    test
  15. bobbylight

    bobbylight Well-Known Member

    Joined:
    Nov 7, 2009
    Messages:
    2,341
    Organik you should enter one of these to show people you can still destroy a freestyle comp.
    test
  16. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    Go to bed
    test
  17. ProJekSiun

    ProJekSiun aka PS TWO

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    437
    roll call....
    test
  18. sTeP eAsY

    sTeP eAsY 3rd Ave E

    Joined:
    May 23, 2010
    Messages:
    2,074
    test
  19. Elaquent

    Elaquent Gill Breathing

    Joined:
    May 11, 2009
    Messages:
    3,198
    tournament was dope! not sure if i can announce who won, but the finals was WOW
    test
  20. Jordyvision

    Jordyvision Member

    Joined:
    Aug 11, 2009
    Messages:
    255
    at least reveal who entered
    Posted via Mobile Device
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)