PRODUCERS!!! i need beats for my album

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by Kai Is Lazarus, Jul 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hitman J

    Hitman J lets get get get it....

    Joined:
    May 30, 2002
    Messages:
    10,064
    test
  2. Kai Is Lazarus

    Kai Is Lazarus Shits on rappers for fun

    Joined:
    Jun 29, 2002
    Messages:
    3,699
    yo a.d. them 8 freebies are they really free or mixtape free?
    test
  3. Kai Is Lazarus

    Kai Is Lazarus Shits on rappers for fun

    Joined:
    Jun 29, 2002
    Messages:
    3,699
    yo soulboy u definitely got some more bangers. might have 2 get at u, lovin that high beams shit
    test
  4. Sho-Down

    Sho-Down RockItPro.com

    Joined:
    Nov 14, 2000
    Messages:
    15,795
    test
  5. Kai Is Lazarus

    Kai Is Lazarus Shits on rappers for fun

    Joined:
    Jun 29, 2002
    Messages:
    3,699
    sho down i used 2 spit on ur shit constantly when i was like 17 and shit, lol, glad 2 see u still post here.
    test
  6. Djay Cas

    Djay Cas Woodgrain Oak

    Joined:
    Feb 5, 2007
    Messages:
    9,651
    uhhh

    pmpworldwide.com/djay-cas
    test
  7. Kai Is Lazarus

    Kai Is Lazarus Shits on rappers for fun

    Joined:
    Jun 29, 2002
    Messages:
    3,699
    cas there's no pricing info on that site. nice material though
    test
  8. SoulBoy

    SoulBoy Bitch wheres my Grammy

    Joined:
    Jul 2, 2005
    Messages:
    1,979
    Thanks man. Sounds good.
    test
  9. Djay Cas

    Djay Cas Woodgrain Oak

    Joined:
    Feb 5, 2007
    Messages:
    9,651
    werd thats cuz it could vary from situation to situation

    u find something u were interested in?
    test
  10. Hitman J

    Hitman J lets get get get it....

    Joined:
    May 30, 2002
    Messages:
    10,064
    good marketing ^^
    test
  11. Kai Is Lazarus

    Kai Is Lazarus Shits on rappers for fun

    Joined:
    Jun 29, 2002
    Messages:
    3,699
    found a couple, i'll pm u when i decide (translation: know my budget, lol) and that is good marketing. lol lets broke ass cats like me have a lil hope.
    test
  12. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    If I was on that hip hop I'd hook you up but you know I be on that R&B.
    test
  13. Kai Is Lazarus

    Kai Is Lazarus Shits on rappers for fun

    Joined:
    Jun 29, 2002
    Messages:
    3,699
    man if its got a decent tempo, i can flow to it. im great like that :)
    test
  14. C.G.

    C.G. C.G. Productionz

    Joined:
    Aug 13, 2005
    Messages:
    3,868
    test
  15. Definit

    Definit Based.

    Joined:
    Aug 4, 2002
    Messages:
    16,182
    yeah, i can hook you up with multiple beats if you willing to pay, thought you was interested in just free beats but none the less, look into your budget and maybe we can work together on something...
    test
  16. DDzzz

    DDzzz New Member

    Joined:
    May 10, 2005
    Messages:
    328
    Whats goin on Kai?

    I have a whole bunch of beats for sale, but I also have 3 free beats. If you are interested, send me a PM and ill hook you up
    test
  17. Hitman J

    Hitman J lets get get get it....

    Joined:
    May 30, 2002
    Messages:
    10,064
    this update gonna be even more crazier so you might wanna stay posted

    www.beatliquidators.com the site is like 99% done
    test
  18. Djay Cas

    Djay Cas Woodgrain Oak

    Joined:
    Feb 5, 2007
    Messages:
    9,651

    thank you thank you
    youre far too kind.


    got a few new joints up too
    test
  19. Jyedigitech

    Jyedigitech Member

    Joined:
    Jan 27, 2005
    Messages:
    604
    test
  20. Definit

    Definit Based.

    Joined:
    Aug 4, 2002
    Messages:
    16,182
    doesnt look like it^ judging from whats been sold exclusively...but, im sure he gets some money...just not as much as he should...with 20 dollar beats...i mean i dont even take that serious, everyone prolly got em...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)