Prison Break

Discussion in 'Movies, Entertainment & Various Music Genres' started by -Mac-, Aug 30, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -Mac-

    -Mac- Registered ABUSER

    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    41,561
    Anyone catch the 2 hour premiere last night? Shit is DOPE! Gonna be a bad ass show.
    test
  2. TruKaos

    TruKaos I'll Box Your Ears

    Joined:
    Jul 2, 2002
    Messages:
    8,372
    yeah i actually really liked it, they had like 6 different storylines going at once..
    test
  3. Esko

    Esko Retired M O D

    Joined:
    Mar 25, 2002
    Messages:
    11,063
    hell yeah....i missed the first 30 but the rest of it was fuckin amazing...def gonna be sure to watch that one every week...
    test
  4. Pyro Tecknik

    Pyro Tecknik Harbinger of DOOM

    Joined:
    Feb 27, 2001
    Messages:
    24,748
    i missed the first 5 minutes...but the rest was great.

    when is it coming on again?
    test
  5. -Mac-

    -Mac- Registered ABUSER

    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    41,561
    Mondays @ 9.
    test
  6. FukkedUPKidR

    FukkedUPKidR Guest

    ah!

    i will catch the encore presentation tomorrow
    test
  7. the Prince

    the Prince New Member

    Joined:
    Jun 26, 2004
    Messages:
    8,696
    fantastic show
    test
  8. Nam Dekan

    Nam Dekan i got a tip in my pocket

    Joined:
    Mar 31, 1998
    Messages:
    60,983
    is it a prison show like OZ?
    test
  9. -Mac-

    -Mac- Registered ABUSER

    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    41,561
    Kinda. The dude gets himself thrown in jail b/c his brother was framed for murdering the VP's bro. So he's gettin' the chair in like a month. He is an engineer who helped build the prison & has the blueprints tatted on himself. So basically he is tryin' to escape. But there's all kinds of shit goin' down. It's a great show. The end was grimey as fuck what they did to him.
    test
  10. nice n simple

    nice n simple Is Stimpy On Crack ?

    Joined:
    Mar 7, 2002
    Messages:
    28,626
    nah i never watched it..
    test
  11. Iceodu921

    Iceodu921 Resident Sports Genius

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    6,281
    dam ³³³³³s need to post the eps for dl...i dnt have time to be catching shows every week.
    test
  12. FukkedUPKidR

    FukkedUPKidR Guest

    fuckin a.. i missed it again last night
    test
  13. Pyro Tecknik

    Pyro Tecknik Harbinger of DOOM

    Joined:
    Feb 27, 2001
    Messages:
    24,748
    i ended up missing a good 15 minutes actually...that 2 hour long episode alone was better than half the films out this year.
    test
  14. Super.

    Super. New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    25,562
    shit was dope, i missed the first 30 though..
    test
  15. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    I cought the whole thing...shit was righteous
    test
  16. -Mac-

    -Mac- Registered ABUSER

    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    41,561
    TIVO my man. TIVO!
    test
  17. menaz

    menaz Avant Garde

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    16,807
    great show
    test
  18. -Mac-

    -Mac- Registered ABUSER

    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    41,561
    Another good 1 tonight.
    test
  19. menaz

    menaz Avant Garde

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    16,807
    ^ yeah that shit was great tonight. LOL@ his new cell mate....I never sleep......FUCK,FUCK,FUCK. LOL
    test
  20. Pyro Tecknik

    Pyro Tecknik Harbinger of DOOM

    Joined:
    Feb 27, 2001
    Messages:
    24,748
    fuck me....i missed it.

    when do they show the re-run?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)