Post your style in here:

Discussion in 'The Library' started by SpAnKy, Jan 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SpAnKy

    SpAnKy 플레이보이

    Joined:
    Mar 9, 2000
    Messages:
    41,934
    I'll go in a bit.
    test
  2. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    test
  3. Ziplock Paper

    Ziplock Paper New Member

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    2,437
    Usually its fitted, hoodie, tee shirt, jeans, sneakers. LRG and Crooks almost exclusively. New Eras on my head and Nikes on my feet, nothing else. I don't do none of that skintight bullshit, my clothes are fitted. None of those gay looking belts and chains. I don't do that mis matching ish either. My outfits follow a general theme. I kill it. I'm the flyest dude in my town no questions.
    test
  4. SpAnKy

    SpAnKy 플레이보이

    Joined:
    Mar 9, 2000
    Messages:
    41,934
    For some reason the blue didn't come out as vivid as it really is


    American Apparel Hoodie
    American Apparel V-Neck
    Adidas Sambas
    Grey Skinny Levi's


    [​IMG]
    test
  5. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    test
  6. Bonnie Bathory

    Bonnie Bathory New Member

    Joined:
    Sep 20, 1999
    Messages:
    13,374
    test
  7. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    shit i be on in the summer

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^^not as tight and I dont pop collars



    and some Air Max 90's
    test
  8. J o o k

    J o o k Guest

    Similar tastes. Except I pop collars.

    [​IMG]
    test
  9. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Lol@this faggot bitch poppin his collars
    test
  10. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    test
  11. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    ^^that sag is ridiculous





    [​IMG]
    test
  12. Ziplock Paper

    Ziplock Paper New Member

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    2,437
    Yeah I was gonna say why are your jeans covering up 90% of your chucks
    test
  13. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    those aint chucks, and im cooler than u so i can do whatever i want


    i wear my pants wherever they fall
    Posted via Mobile Device
    test
  14. SpAnKy

    SpAnKy 플레이보이

    Joined:
    Mar 9, 2000
    Messages:
    41,934
    yeah

    those look like vans prison issues
    test
  15. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    lmao

    they levis
    test
  16. SpAnKy

    SpAnKy 플레이보이

    Joined:
    Mar 9, 2000
    Messages:
    41,934
    I'm talking about your shoes.
    test
  17. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    i am also talkin about my shoes
    test
  18. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    test
  19. Murder Ink

    Murder Ink Jigsaw

    Joined:
    Sep 25, 2005
    Messages:
    8,097
    here's the style i generally go for..


    [​IMG]


    idk what the hell was up with the homosexual look on my face but yeah haha..here's a close up of the belt buckle too


    [​IMG]

    and the kicks:

    [​IMG]
    test
  20. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)