Post Yo Pics 2008 UPDATE

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Mythology, Feb 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ahha iight

    ima go cop one i thnk ill look dope in it
    test
  2. Hank.

    Hank. Guest

    take the fitted out, aswell as the shirt nd that tracksuit is sick.
    test
  3. NotARealEmail

    NotARealEmail New Member

    Joined:
    Apr 9, 2008
    Messages:
    433

    well, when you a lawyer and then switch your dress code to that shit it makes you look like you don't know wtf you wanna do in life you know what i mean?
    test
  4. five-trey

    five-trey layin tha wood since '91

    Joined:
    Dec 24, 2007
    Messages:
    1,127
    lmao arent u holdin a camera in that pic
    test
  5. BlackSoultan Ad Infinitum

    BlackSoultan Ad Infinitum aka Billy Shoreview

    Joined:
    Oct 17, 1999
    Messages:
    33,123
    You have no idea what a court jester is, do you?
    test
  6. NotARealEmail

    NotARealEmail New Member

    Joined:
    Apr 9, 2008
    Messages:
    433
    test
  7. J o o k

    J o o k Guest

    What about the blue-tooth headset?

    It doesn't seem hiphopish lol.

    That's a dope track suit the nis.
    test
  8. BlackSoultan Ad Infinitum

    BlackSoultan Ad Infinitum aka Billy Shoreview

    Joined:
    Oct 17, 1999
    Messages:
    33,123
    I thought about takin the headset off, but I liked it. They came out with some hot new shit. The jawbone ain't the shit no more.
    test
  9. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    sever i a fsaggot admit it
    test
  10. Hank.

    Hank. Guest

    ur not the dude in the middle??

    im sure i seen a pic of u before?
    test
  11. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    You can't see anyone in that pic anyways...lol

    shit is dark as fuck and so are some of them....and the one he said was him is looking down

    what a picture, pal
    test
  12. Scribe

    Scribe IMQ8

    Joined:
    Oct 15, 2000
    Messages:
    9,190
    If you thought I was the dude in the middle, then you've never seen a picture of me.
    test
  13. Scribe

    Scribe IMQ8

    Joined:
    Oct 15, 2000
    Messages:
    9,190
    Not to worry. I'm on vaca in Johannesburg right now. I'll take some decent pics at SA Fashion Week.
    test
  14. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    where handsome niggas lives.
    test
  15. Janitor

    Janitor Guest


    haha
    test
  16. Janitor

    Janitor Guest


    yayo

    i got mad lvoe for ya

    BUT


    this pic reminds me of the ones you get for ya kids at Chunky E Cheese


    hahahah
    test
  17. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    LMAOOOOOOOOOOOOo @ Burt
    test
  18. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    bwhahahaha i know which 1s u talkin bout too. hahahahaha

    i luv u too jeffro. if any of ur workers act up , holla at me ill handle them

    Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    test
  19. B-wuhn

    B-wuhn vai se foder

    Joined:
    Jul 31, 2004
    Messages:
    7,731
    yo real talk..im prolly the most handsomest nigga to ever touch a keyboard and type in www.rapmusic.com...just thought id throw that out there.
    test
  20. Janitor

    Janitor Guest

    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)