Post ur pic.. again

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by ssssslawk, Jul 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssssslawk

    ssssslawk A wah di bloodclat dis

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    13,824
    I hope u have an outfit for it

    Thats all I can say lol
    test
  2. OVOXO

    OVOXO Well-Known Member

    Joined:
    May 6, 2003
    Messages:
    5,048
    ye thats me

    whats good? ain't u the person that puts hits on people over the internet......whats good man? go head try ya best to knock my looks...nah it aint gonna happen....keep it moving
    test
  3. OVOXO

    OVOXO Well-Known Member

    Joined:
    May 6, 2003
    Messages:
    5,048
    DOLPHINS? lmaoooooooooooooooooooooooo

    that fitted lookin like a 9 dollar convenience store fitted
    test
  4. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    okay junior

    lmfaooooooo

    you one of those preppy mexican cats that wont throw no hands


    id go to jail for mopping you up



    LMFAOOOO


    and ya boy is a corny doofus too


    aint you in LA playa?
    test
  5. sass would put enef in a coma with one swing
    test
  6. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    youd put yourself in a coma by tying the knot on ya shirt to tight
    test
  7. ssssslawk

    ssssslawk A wah di bloodclat dis

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    13,824
    Post a picture

    Omg
    please

    U look like ratatouille

    OMFG

    lmao
    test
  8. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    excuse me?

    why do i have to post a picture?


    you rock wallet chains


    that alone should raise a flag
    test
  9. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    [​IMG]

    [​IMG]


    sit down yayo LOL...haha
    test
  10. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    lmaooooooo


    ssssslawk live ina nice neighborhood and work at mickey d's


    omg omg omg


    enough of that horseshit kids
    test
  11. ssssslawk

    ssssslawk A wah di bloodclat dis

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    13,824
    Post urself

    PLEASE (no homo)
    test
  12. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    [​IMG]
    [​IMG]


    dawg u tha 1 that needs to b put up on G. im ok fool trust me,
    test
  13. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    u look like my lil brother pana

    dem MANATI, PR boyz run dis shyt.

    hahahaha
    test
  14. ssssslawk

    ssssslawk A wah di bloodclat dis

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    13,824
    oh no

    noooo

    Lol that is NOT fresh, Im sorry, that does not get my approval

    U are cool on the site my dude but that would not get the slightest bit of action in my rotation, sorry
    test
  15. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,478
    lol... wizzzzzord
    test
  16. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    the fuck i care wut ya lil pie ass approves.. go touch sum pussy w/out latex den holla at me.
    test
  17. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    lmaoooooooooo @ sssslawk saying something aint fresh when he rocking a chain wallet


    get the fuck outta here
    test
  18. The Business

    The Business Moderator

    Joined:
    Jun 2, 2007
    Messages:
    9,799
    [​IMG]


    save the cheerleader save the world.
    test
  19. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    hey surelawk

    go post a pic w/ u in ya flyest gear.. nvrmind u did..

    and use any of dem pics of me n ask sum hoes..
    the results will break ya hart.
    test
  20. ssssslawk

    ssssslawk A wah di bloodclat dis

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    13,824
    Lol

    You ok?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)