post the ugliest male rm members

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by ginaa, Nov 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. REAL LIFE CELEB

    REAL LIFE CELEB New Member

    Joined:
    Jul 1, 2005
    Messages:
    1,059
    east coast crips are the corniest niggas around [funny]
    test
  2. ginaa

    ginaa New Member

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    2,192
    you're really not funny, i hope you know that.


    pathetic.
    test
  3. faviano

    faviano New Member

    Joined:
    Mar 4, 2003
    Messages:
    11,888
    Lmaooooooooooo
    test
  4. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    98.6
    test
  5. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356

    umm, snoop said that he wasnt a pimp u fuckin idiot, he said his uncle and shit was a pimp thats how he knew about the game, but he never came up being a pimp



    point im tryin to make is, u little corny ass n1ggas quick to hate on a n1gga yall never met, and dick ride artists just becus they on, when they even admit they never did certain shit yall hatin on another n1gga for
    test
  6. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    mlaoo some people could be proven wrong to a point of no return...

    but they will keep on going...


    and i have no idea what 95% of this site look like
    test
  7. [wow]

    Sever look gay as fuck[bartblue]
    test
  8. ginaa

    ginaa New Member

    Joined:
    Oct 9, 2008
    Messages:
    2,192
    lmaooooooooo
    test
  9. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    hahaha @ them eyebrows


    damn sever, sorry fam
    test
  10. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,416
    all nimrods homies are lame and would get knocked the fuck out

    thats a fact
    test
  11. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    You aint worried about me but you posted my picture a fucking minute after the thread went up....Nigga was you looking at the photo and copied it right before the thread went up?! Nigga log off and try to find a purpose in your sad life!
    test
  12. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356

    LMAO u are the dumbest slag ive ever had the luxury of sharing oxygen with


    a comment is ANY post u make that contains a word u idiot


    it can be an opinion, it can be a fact, or it can be a question

    you dumb bag of shit
    test
  13. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    lmaooooooo@this thread
    test
  14. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    yall nggas shut the fuck up and peep greatness


    [youtube]Go4jDUU7_CY[/youtube]
    test
  15. faviano

    faviano New Member

    Joined:
    Mar 4, 2003
    Messages:
    11,888
    give it time my nig...u'll get over her


    if u need a shoulder to cry on, sever is ur man...
    test
  16. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,416
    homie, i live nesar snoop, ive met him on several occasions, bhes put out porn flicks, of course hes gonna say hes not a pimp for legal reasons, who really walks around saying they are a pimp? thats cornball shit

    man if i met your homie id call him a fucking lame square, aint no fucking difference, his image is shotty and he claiming a street gang when he aint even been on the damn street LIL NIG

    you dumb as fuck homie, and so is ya crew, all of yall catch the five finger palm treatment.

    get outta here with that corny ass image.

    we know who you are and we know what you're about, you been on this same shit for about a year and a half now and you trying to force it down peoples throats talking like you go hard


    fact is yall cornablls and id say it to your corny faces
    test
  17. listen, u ugly ass unemployed bitch

    look at the time i first posted in this thread....

    then look at when i edited ur ugly elton brand lookin face into the shit

    now


    is when you shut the fuck up
    test
  18. lmao@ how dark sun looks exactly like my avatar[funny]
    test
  19. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,416
    tax clearly says in his song

    "im a BX g"

    and claims a cali gang


    living in new jerz

    and hes a pimp



    this shocks me as absurd and cornballish
    test
  20. jayoo

    jayoo new york representative

    Joined:
    Oct 28, 2007
    Messages:
    7,849

    WOW

    dont even argue with this chic, is she serious? lmao
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)