post a pic your tattoo(s) right in here

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by Dat Wigga Jamal, Jan 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    and write a blurb about what your ink means to you

    ima post mine later
    test
  2. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    myspace bitches!

    [​IMG]

    yeah what mine means to me is that dispite all the shit that ive had to endure and all the fags that try to see me fall and fail, im still standin arrogantly

    and when shit gets rough in the future itll remind me to be a soldier and never quit or try kill myself again
    test
  3. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    damn...no tats?...yall talk hard enough over the internet to have one
    test
  4. POSTflo

    POSTflo Riden The Yellow bus

    Joined:
    Apr 2, 2003
    Messages:
    329

    Again? wtf fake ass emo
    test
  5. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    oh i forgot...real people like pflo pretend to be thugs just because they're from the bay

    my bad...yeah im fake
    test
  6. POSTflo

    POSTflo Riden The Yellow bus

    Joined:
    Apr 2, 2003
    Messages:
    329

    My bad man I was extremely drunk when I posted that and I'm kinda comin down now. BTW I dont pretend to be shit I never once said I was gangsta or super thug, but I am from the bay and I do go dumb :) Seriously though my bad on my comments I shouldn't have judged you like dat. Nice tat, pz.
    test
  7. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    lmao its cool...i just strike at anyone who strikes at me...sall good
    test
  8. cHi_Co

    cHi_Co Guest

    they cudnt do anymore of those swiggly lines?
    test
  9. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    lmao...you arent serious are you?
    i swear...i think C unit should just rename themselves...the playa haters ball rejects
    test
  10. cHi_Co

    cHi_Co Guest

    dunt take it 2 serious..

    its nice, i got tatts but they aint nothing spectacular..

    i look like a newspaper. i got the same shit done similar 2 urs across me belly.


    i post it alot before on RM dunt feel like it rightnow...
    test
  11. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    haha its cool...i dont take anything online too serious
    test
  12. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Mines very gangsta...

    [​IMG]

    haha...it's small, and yes I'm very white and the flash doesn't help! :eek:)
    test
  13. HOLLOW 55

    HOLLOW 55 You niggas cant trap here

    Joined:
    Apr 24, 2002
    Messages:
    15,908
    Let me taste that ladybug.


    lol
    test
  14. Snow Turd

    Snow Turd New Member

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    2,200
    [funny] @ retards thinking Jamal is an actual poster.

    He's an alias.
    test
  15. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    cool lady bug lol...where is it?

    lol...i used to be white jamal...im not really known around here so it doesnt really matter
    test
  16. real special K

    real special K the man with 2 lovers

    Joined:
    Jul 14, 2001
    Messages:
    3,700
    thats a nice tatto man
    test
  17. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    It's in the crack of my ass....

    No no I'm kidding. It's on my foot ;o) I'd like to get another one on the back of my neck. Just not sure what of??
    test
  18. Snow Turd

    Snow Turd New Member

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    2,200
    Get one on yo lower back.

    That's the best spot for females to get tattoos...
    test
  19. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    It wouldn't look right. Because I want something small (like the lady bug). It would look retarded to get something so small on the small of my back...although maybe. I know my friend got a big ass butterfly with some little butterfly's and that shit looked painful.

    I just need a design to work with first before I decided where to get it.
    test
  20. Dat Wigga Jamal

    Dat Wigga Jamal New Member

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    123
    get one on your face..that would be gangstuh
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)