Post a pic of yourself (totally cliche and stupid, I realize)

Discussion in 'The Alley' started by Ciber, May 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. straight_evil

    straight_evil Mrs. Sole

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    6,022
    test
  2. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    27? I didn't think you were that old.
    test
  3. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    basically?
    test
  4. straight_evil

    straight_evil Mrs. Sole

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    6,022
    Yes.. basically.
    test
  5. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    test
  6. Dex Lewis

    Dex Lewis Guest

    I forgot what LP even looked like.

    Been years.
    test
  7. T.a.C

    T.a.C Guest

    is that your way of asking for more pics of me?

    bro, i really hope thats a family member, cuz she looks REALLY young
    test
  8. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    my niece
    test
  9. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    someone messed wit one of my pics lol

    [​IMG]

    [​IMG]
    test
  10. T.a.C

    T.a.C Guest

    LMAO @ the advil pic
    test
  11. Lost Prophet

    Lost Prophet 11/04/2000 - 06/19/2009

    Joined:
    Nov 4, 2000
    Messages:
    19,999
    How old did you think I was?
    test
  12. CrayonFlux

    CrayonFlux New Member

    Joined:
    May 23, 2006
    Messages:
    2,372
    =

    [​IMG]

    faggot ass pose

    fuck outta here u ugly clownshoe
    test
  13. liquid`acid

    liquid`acid gods busy can I help you?

    Joined:
    Jun 21, 2005
    Messages:
    13,603
    wow i found non ski pics, both are a little old, but i pretty much look the same, just filled out a little more.


    liquid has ascertained that your database is failing due to lack of space, that will be $75 please.
    [​IMG]


    liquid says 'fuck you im in skate shoes and this trail is too skinny'
    [​IMG]
    test
  14. liquid`acid

    liquid`acid gods busy can I help you?

    Joined:
    Jun 21, 2005
    Messages:
    13,603
    holy huge picture on my behalf
    test
  15. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    yeah holy....size that bitch lol

    nice pics tho...didn't recongnize you without the ski mask lol



    tac, no dear you look so young i'm afraid if i look at the pic too long I'm gonna see chris hansen at my door :/
    test
  16. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    23. Though I guess that was when I last spoke to you on AIM, so..
    test
  17. test
  18. double ML

    double ML Guest

    shadow kidnapped a little asian girl?
    test
  19. T.a.C

    T.a.C Guest

    he took her home and took weird pictures with her:screwy:
    test
  20. double ML

    double ML Guest

    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)