[Possible sticky] Sneakerheads......

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by Alias3000, Apr 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nyccee4

    nyccee4 New Member

    Joined:
    Oct 5, 2010
    Messages:
    490
    sneakers are for kids, no one after the age of 18 should be worrying about nikes.
    test
  2. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    I rock a lot of Dunks (hence the name), but finding decent sneakers is pretty hard to out here in NZ, but I cop SB joints whenever a) they have them and b) I have a spare couple hundred to throw on sneakers I don't need.
    test
  3. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812
    this thread got my dick hard
    test
  4. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    Just saw this post. Aren't those shits like $10k minimum these days? Coz there was only like 20 pairs or something made?
    test
  5. Diglett

    Diglett New Member

    Joined:
    Feb 28, 2011
    Messages:
    1,623
    i have supras am i gay?

    some of the shit you american rap fans wear are so gay
    test
  6. seansss

    seansss Bath Salt Heaven

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    1,291
    i think there are a few sneakerheads on rm

    always loved sneakers ever since i was a kid

    but i was heavy into sneakers from prolly like early 03 to 09

    at the height of my lunacy i prolly had 175-180 pairs

    mostly all heat sb's & jays

    hella og to like early 07 sb's

    paul browns / supa's / chocolates / preme lo both colors / heiny's / calis / londons / pigeons / rayguns home & away / lucky & unlucky / unkles / sbtg & shit load more

    pretty much all desirable sb's except maybe iron maidens / floms / wu's

    had a pair of of them b grade outlet paris that i copped from my boy and flipped them for a grip like the next week on ebay

    grip a jay's mostly 1 / 3 / 5 / 6 / 7 / 11

    the crazy thing bout it is almost all of my collection was built by getting my cuzzo to camp for like $50 he loved camping on the street smoke weed and make a lil cash

    sold like 90% of my collection like in the last year or so

    i'll try to find some pics of my old collection and post em
    test
  7. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869
    shit they were around that much, i've seen sites say they are worth 15k, but they are really worth what one will pay.........my buddy has 2 pairs for some reason........i'll never understand spending that much on shoes, even if you have eleventeen zillion dollars.........esp if you ain''t wearing them.........
    test
  8. seansss

    seansss Bath Salt Heaven

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    1,291
    test
  9. No_regretz

    No_regretz meh

    Joined:
    Jul 10, 2010
    Messages:
    811
    ahhh a real thread

    these are my kicks... old but comfy and in good condition

    [​IMG]
    [​IMG]

    Impulse buy
    [​IMG]

    the ones i really want are these but nowhere has my size

    [​IMG]
    test
  10. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    Yeah word haha. I only have maybe 20 - 30 pairs of sneakers (this classifies me as a sneakerhead in New Zealand, people out here aren't big on sneakers, and the vast majority of people that are have less than 20 haha), and I only really wear maybe 10 of them in constant rotation. Any additional pair I get is just for collections sake, but anything over like $500 for a pair of sneakers is insane (there'd be exceptions depending on exclusivity, but still(.
    test
  11. Alias3000

    Alias3000 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 19, 2008
    Messages:
    4,181
    Unlike most of you, I'm a gotdamn sneakerhead. I got about 50-60 pair of kicks most have been worn. I don't have "trophy" kicks, I like to rock my shit. I plan on coppin these when they comne out


    No release date yet.
    [​IMG]


    No release date yet. [​IMG]


    June 2011[​IMG]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)