Pinky = Pornstar of the year

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Moe Sizlack, Dec 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DooDooStain66

    DooDooStain66 New Member

    Joined:
    Sep 9, 2008
    Messages:
    8
    shes overrated
    test
  2. Matt Velli

    Matt Velli The BREAF Emcee

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    1,524
    lol..i use to work at a porn shop in atl, she would come in and do signings often...so basically i watched her get fatter and fatter and fatter, lol....i would notice that every time we go out to eat she would just eat more and more and more.....smh
    test
  3. Your Idol

    Your Idol ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    Joined:
    May 5, 2001
    Messages:
    12,045
    what store? starship?
    test
  4. Offbeat

    Offbeat New Member

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    43,056
    i feel so bad pinky fell off

    she was like one of the top 3 hoes in the world

    she still straight even though she gained like 40, but damn, just a year and a half ago she was fuckin fly
    test
  5. Matt Velli

    Matt Velli The BREAF Emcee

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    1,524
    Southern Nights on Chesire Bridge
    test
  6. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000
    ha she does.
    test
  7. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    milian blu is whats hot right now

    she has an ass like pinky use to have
    test
  8. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000
    simply sick knows a thing or two about asses.
    test
  9. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    damn right

    you got a phatty,

    its downy soft huh?
    test
  10. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000
    hell yea

    pinky aint got shit on me
    test
  11. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,617
    test
  12. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    lmao@ all the nigaz in this thread


    this was a classic tho
    test
  13. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,448
    i jinxed that bitch coochie

    she aint made a flick since
    test
  14. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    she need to get on some slim fast/bow flex/total gym/Anna Nicole/Weight Watchers/Cardio/Electrolyte/Power Walking/Yoga shit...

    like really... Everytime i look for a pinky porno its some played out shit...
    test
  15. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    test
  16. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,448
    shes coo with being a BBW
    test
  17. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    Roxy Reynolds is the now and future of porn....
    test
  18. Offbeat

    Offbeat New Member

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    43,056
    test
  19. moe sizlack II

    moe sizlack II Well-Known Member

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    10,448
    test
  20. B-wuhn

    B-wuhn vai se foder

    Joined:
    Jul 31, 2004
    Messages:
    7,731
    [​IMG]

    bitch looks like a midget
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)