Pictures of your "significant other"

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by Daht Cahm, Mar 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    test
  2. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    you ever been with someone who isnt out of shape?
    test
  3. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000
    [​IMG]

    my EX significant other lol
    test
  4. reciprocity

    reciprocity just a baby

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    7,435
    lookin' like Cee Lo Greeeen
    test
  5. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    [​IMG]

    He's oh soooo significant!!

    oh and:

    [​IMG]

    ^^^but he be on some shiot sometimes
    lol
    test
  6. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    lol.. well that be the case misskey, I'm taking this one as mine..

    [​IMG]

    Its ALL in the voice.. mmm
    test
  7. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    is that Gorilla Zoe??

    ( i shouldn't have to ask...)
    test
  8. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    Indeed.. I have impure thoughts about that man everytime I hear his voice.. lol
    test
  9. Feme Sole

    Feme Sole Mrs. _Evil

    Joined:
    Apr 13, 2002
    Messages:
    37,722
    test
  10. neonn

    neonn New Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    464
    yikes... the only significant person in my life ..is myself. wowowowo
    test
  11. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    youre too smart to be saying selfish shit like that
    test
  12. neonn

    neonn New Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    464
    like anything i say on here is fo real for real.... :)

    I have at least 5 significant others, duh.. you should know me better.
    test
  13. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    Hahaaaaa...

    [youtube]7zBmTcJeaKw[/youtube]

    He got yo Caprisun fuuucked up right now huh! LOL
    test
  14. KOzS

    KOzS .Juster

    Joined:
    Apr 1, 2002
    Messages:
    10,714
    awesome pic.. looks like snow at first.. then you notice the waves.. great work
    test
  15. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678

    Delicious! That man can do for me in one song what ex boyfriends haven't accomplished in a months time. lmao
    test
  16. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    I need some juice box right about now...
    test
  17. Loot Beats

    Loot Beats Dope Beats are what I do.

    Joined:
    Aug 12, 2007
    Messages:
    80
    [​IMG]

    this is my girl with my little sis.
    test
  18. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    Oh she has a phenomenal smile!!! Oh wow she's beautiful. And look at that precious baby! Awwwww

    Your lil sis is divine. I'm all warm and fuzzy now. That baby is so cuuuute!
    test
  19. J.R. Grinder

    J.R. Grinder JTTL

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    615

    you're girl is sexy man
    test
  20. yea loots she'd get piped asap
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)