Pic of Ole Smooth Ass and his girl last night

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Ge'Nome, Oct 31, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    Chea anyways Saw was all full so we went and saw "The Grudge", anyways shit was mad cool, shorty was nice with it, and she's really into me, I wasn't pushing to hit the first night, but she said I'm the first guy to make her laugh and make her feel good in a long time, anyways she smoke to me in laos and cambodian, the only phrases I understood were "Your a hottie" and "I think your fine papi" she came dressed up too, nails and hair did, smelling sweet anyways yea pic's in next post, oh yea she was all on me during the movie kissing and holding me... then I got the goodnight kiss, anyways just wanted to share the adventures of ole smooth ass

    pz
    test
  2. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    test
  3. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    Wassup TEETH.
    test
  4. ..IamNemesis..

    ..IamNemesis.. the pope aint feelin it

    Joined:
    Nov 3, 2003
    Messages:
    1,695
    wow, are you wearing the gayest shirt known to man kind?
    test
  5. VerbHertz

    VerbHertz Lexicon

    Joined:
    May 30, 2003
    Messages:
    6,815
    lolll

    she got a goofy face
    test
  6. style-rip

    style-rip Lakers>Clippers

    Joined:
    Mar 23, 2003
    Messages:
    16,249
    can u increase the brightness in the pic cuz i only see her and a car
    test
  7. Spitting Image

    Spitting Image longer than pippens arms

    Joined:
    Feb 14, 2004
    Messages:
    763
    whitening gel
    test
  8. Dizasta_HHW

    Dizasta_HHW The Horror

    Joined:
    Jan 17, 2003
    Messages:
    3,385
    lol wtf are you wearin? She looks like she's made outta wax. But hey, at least you tryin to get some, instead of all these nerds on here that are only accustomed to lotion
    test
  9. Jae ArzoniK

    Jae ArzoniK Creme de le Him

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Messages:
    14,375
    I dont understand why I cant get my track
    test
  10. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    lol @ that shirt.......and you look like the black dude from baseball tonight
    test
  11. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    looks like a tranny
    test
  12. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    LOL@that shirt and the belt
    test
  13. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    ahahahaha

    LMFAO!!! omg he does!!

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    "There's no crying in baseball!!"
    test
  14. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    nah she is 100% all woman
    test
  15. Enginear1

    Enginear1 Im Back

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    3,351

    hahahahaha..
    test
  16. Jae ArzoniK

    Jae ArzoniK Creme de le Him

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Messages:
    14,375
    ge'nome, you can ignore me...


    but I'll keeep on IM'n you and asking you over RM
    test
  17. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    im working on it now
    test
  18. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    I admit I think the shirt looks gay, but they ladies like it.... I've pulled more girls on accident in that shirt then most ~~~~~s do on purpose in a white tee
    test
  19. Stash

    Stash R.I.P Point Game

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    12,856
    wow..she's uglier then my pitbull....and did that guy escape from ... well ... ummm....a REALLY UGLY SORT OF .. LIKE...MOVIE!!!!!!!!

    in short...Girl=Ugly - Guy-Dork
    oh and ugly
    test
  20. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    lmao I'm glad you think I'm ugly I hate it when guys tell me I'm cute and act mad homo and shit
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)