Philly native and recently unretired poster Ray Casta can u explain what happened...

Discussion in 'Battle Video Archives' started by chrishansen, Sep 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BLAZE-WON

    BLAZE-WON GOD BODY

    Joined:
    Jul 3, 2000
    Messages:
    13,478
    [youtube]skoPxPZmySs[/youtube]
    test
  2. DestroNY

    DestroNY Teem Weed

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    2,215
    I wanna hear how Ray tells the story.

    Then I'll correct the necessary parts.

    Because I was standing about 10 feet away. And my boy ended up right next to PH. And a I along with a whole bunch of people were outside the venue. So yeah, please keep it 100 right now, Ray. I'm not talking about what Screem was referring to in the battle. I'm talking about tonight's events. You got some 'splaining to do.
    test
  3. WuTangintheCut

    WuTangintheCut Well-Known Member

    Joined:
    Jan 20, 2011
    Messages:
    6,710
    who'd you feel won the Ness Lee vs Real Deal and Sonny vs A Class battles?
    test
  4. Shameless

    Shameless Friendship is magic!

    Joined:
    Feb 20, 2011
    Messages:
    2,451
    It won't matter if you do. He'll basically just tell you you're lying without any evidence suggesting so like he did when Bwallace murked the fuck out of him. Dude is a straight corn ball and needs to highly consider suicide.
    test
  5. DestroNY

    DestroNY Teem Weed

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    2,215
    Ness Lee (by a hair), and I don't know if I can properly judge Sonny/A-Class.

    There was a bunch of talking and various commotion during Sonny's verses, and a few times it happened to cut off the end of a scheme he was finishing to the ears of most of the crowd, sometimes including myself. And I was trying to pay attention/listen the best that I could. Sonny was more creative, but A-Class definitely had the crowd. Can't be mad @ that I guess, but Sonny out-rapped him IMO.
    test
  6. chrishansen

    chrishansen Well-Known Member

    Joined:
    Jul 17, 2010
    Messages:
    3,393
    Yo Destro can u speak on the ray casta situation and also let us know as a member of the crowd if you thought john john got 2 rounds or all 3 rounds
    test
  7. DestroNY

    DestroNY Teem Weed

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    2,215
    I'm gonna plead the 5th on Casta at the minute and let him try to explain himself.

    And I thought JJDD took 2 & 3 but Moneybagz took the 1st. JJDD had some HARD ass closers on his 2nd and 3rd verses. Kinda built up steam throughout em and finished strong in the 2nd and 3rd. I'm guessing the online con consensus is that JJDD won?
    test
  8. serge dot T

    serge dot T Shotgun Serge

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    54,254
    Money vs JJDD comes down to how you judge rd2

    Watchu know about holdin' back 50 niggas? ahahahahha.

    Shout out to Uno Lavoz, btw.
    test
  9. chrishansen

    chrishansen Well-Known Member

    Joined:
    Jul 17, 2010
    Messages:
    3,393
    serge most people preferred bars and good performance over corny shit so they gave it to JJDD from what i read on the boards
    test
  10. serge dot T

    serge dot T Shotgun Serge

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    54,254
    That's fine. I was there and gave rd1 to Money and 3 to JJDD. Waiting on the footage to make a better call on rd2.
    test
  11. WuTangintheCut

    WuTangintheCut Well-Known Member

    Joined:
    Jan 20, 2011
    Messages:
    6,710
    who'd you think won the most hated tourney battles?
    test
  12. chrishansen

    chrishansen Well-Known Member

    Joined:
    Jul 17, 2010
    Messages:
    3,393

    well i paid hard earned money to watch the shit too so u can't hold anything over my head and JJDD clearly got the last 2 leggo
    test
  13. serge dot T

    serge dot T Shotgun Serge

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    54,254
    Thanks for supporting, homie.

    I agreed with the judgings, tbh.

    I'd like to hand out I TOLD YOU SO's about Rone and A-Class to everyone on RMC, btw.
    test
  14. swpstateofmind

    swpstateofmind i got da burna

    Joined:
    Dec 3, 2010
    Messages:
    7,625
    I said, "I am going to the whip" after I said "We leaving" cuz shit was looking like they wanted to jump us anyways lol.



    THAT'S IT.............



    I ain't say nothing else out of line other than "Shut the cameras off" during the battle, and after the battle I dapped it up with Screem and said he went in. I was good with him.


    Other ppl wanted to jump me for a misunderstanding.


    It's all good, tho.


    Hit me up on Twitter, fools. I don't do this RM thing lol.
    test
  15. ILLergicreaxion

    ILLergicreaxion New Member

    Joined:
    Feb 27, 2002
    Messages:
    219

    this post officially has been cosigned... i was there next to him (pause) 100% truth... shit got ignant but u got an objective account....
    test
  16. chrishansen

    chrishansen Well-Known Member

    Joined:
    Jul 17, 2010
    Messages:
    3,393
    Ray doesn't want to do this on RM (understandable) so maybe yall should tell your side of the story and then Ray can explain over twitter or something
    test
  17. swpstateofmind

    swpstateofmind i got da burna

    Joined:
    Dec 3, 2010
    Messages:
    7,625
    My explanation is above
    test
  18. True Blood

    True Blood New Member

    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    476
    Lol at niggas running you off of RM wtf. Who gives a fuc what they say
    test
  19. BasedNIGLETT

    BasedNIGLETT THROWIN LOGS OUTA CHIMNEY

    Joined:
    Aug 31, 2011
    Messages:
    4,049
    u got 6000 posts, u definitely do this rm thing
    test
  20. swpstateofmind

    swpstateofmind i got da burna

    Joined:
    Dec 3, 2010
    Messages:
    7,625
    It was a misunderstanding, y'all. Ppl making it sound like I started this huge thing, just cuz I said I was going to the whip. It's not my problem they misunderstood me lol. Fuck outta here.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)