Pheonix or ACP????

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by Dskillz, Aug 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I SUCK AT POKER < DONKEY

    I SUCK AT POKER < DONKEY who fuen CARES

    Joined:
    Jul 11, 2000
    Messages:
    7,944
    this thread sucks dskillz u should be ashamed of urself.
    test
  2. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Why does it suck ?

    These guys are the self-proclaimed champs of the board.

    But forget top 20 and top 5..
    i wanna know the number 1 spot.. like nelly said... 3 is just a number...2 no one remembers
    test
  3. ChaseNCashe

    ChaseNCashe If it aint Polo, Keep It!

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    13,466
    ACPHX

    Is number 1.

    Nova my nigga. DUI class blasting the Tom Brock son!
    test
  4. I SUCK AT POKER < DONKEY

    I SUCK AT POKER < DONKEY who fuen CARES

    Joined:
    Jul 11, 2000
    Messages:
    7,944

    [​IMG]
    test
  5. Money Greene

    Money Greene Da Man-Da Myth-Da Legend

    Joined:
    Jul 11, 2003
    Messages:
    2,742
    I don't remeber ever seeing a thread where either of them proclaimed themselves to be the best. Shit, Chase is cocky as fuck, but I have yet to see him say that. PHX seems to be pretty humble. I think you just reaching.
    test
  6. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Did you read this thread ?

    I think you cock guarding.
    test
  7. Phoenix5891

    Phoenix5891 T.S.K.

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    6,930
    I never said I was the best...Just better than you
    test
  8. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Thats like me telling a 6th grader..im smarter than you...

    get ready...cuz when i graduate...ull already be washed up.

    I promise.

    but you cant say ur the best..cuz ur not...not even close.

    Remember that..now or never.

    womp
    test
  9. Money Greene

    Money Greene Da Man-Da Myth-Da Legend

    Joined:
    Jul 11, 2003
    Messages:
    2,742

    Yeah, I read tha thread, and it seems like you reachin. Like you really go out of your way to get attention on an internet message board, but hey, thats just how I see it.
    test
  10. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Understood, no harm done.

    But false, for sure.
    test
  11. ChaseNCashe

    ChaseNCashe If it aint Polo, Keep It!

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    13,466

    LOL @ you acting like we not around the same age.

    Come on son. You're older than me.

    You will never ever ever ever be on my level homeboy.
    test
  12. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    You missed the point.

    Just remember, favor isnt fair.
    test
  13. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    If I had the first pick I wouldnt choose either. Id trade down to the 2nd pick and let someone else pick first. You cant go wrong with either. While Dskillz would be picked up Late in the 3rd round.
    test
  14. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    When you become a universal producer, thats when you get my respect.

    Holla forward.
    test
  15. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    I remember hearing one beat from Phx that was sick, it was on the beat tourney.. he did his thing on that beat.. it was some synthy shit, with maaad synths goin everywher ebut it wasnt crowded.
    test
  16. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Thats not a real answer.

    lol - you scared.

    Whatever though...say what you wanna say about me, which is already skewed and biased... lol

    but it doesnt change the facts...or future...shoot..nothing at all.

    How did a thread about 2 other people focus on me ?

    Yall scared to say who is the best out of the 2 ?

    They arent the best in this forum..so no one is steppin on anyones toes here.

    Just wanna know who represents that style of music best, coincidently..i dont make that kind...so...err..i wouldnt be part of this either way
    test
  17. ChaseNCashe

    ChaseNCashe If it aint Polo, Keep It!

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    13,466
    Who is the best then?

    Please let me know. Because I honestly don't see anyone here doing what I'm doing.

    They got niggas making moves...and I fucks with them niggas making moves.

    But homeboy...I swear niggas not doing what I'm doing.
    test
  18. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    who gives a fuck. thast why i cant even post here no more. stupid ass niggas that got to much time on they hands that aint doin shit to further their career.. anyways i just signed a major deal so wateva. yall will know about it soon enough. so while yall keep arguing who is betta than who on this board like a bunch of little ass kids ill just continue to further myself and career.

    smh.

    1.
    test
  19. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    ayo speakin of phoenix man

    u had that joint in the tournament way back for like round 4? i think it was some illlllllllllll shit

    but i never could find it on ur page
    where the hell is it? who bought it so i can listen to their song on it
    test
  20. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    You said that in 2 threads already


    why do you feel the need to emphasizing that ? its no different..then the common bickering at this site

    @ Jay D...

    Sol has been doing what you "may" be currently doing..for about 2 years now

    and best doesnt = Making moves...

    thats a grayscale assumption right there...

    See: Collipark
    Then: Nas550
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)