Patriots = Finished.

Discussion in 'Sports Central' started by Dead Broke, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    like what?

    what do i ever do to you?

    i fuck with people and i call out all terry's glaring weaknesses and personality flaws

    im a dickhead? yeah kinda
    test
  2. double ML

    double ML Guest

    lmao@squeakle's lack of a sense of self-worth[funny]
    test
  3. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    sounds like you have diagnosed yourself perfectly terry
    test
  4. double ML

    double ML Guest

    lmao@how squeakles aka wyte girl aka goooooork worships me[funny]
    test
  5. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,587
    yo relax guy

    i was saying u dont have low self esteem jesus

    after that response i dont know tho
    test
  6. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    i know what you were saying , you have some assessment that i hate you and all this other shit

    sure i fuck with people sometimes but i pretty much give you sports respect and leave you alone
    test
  7. double ML

    double ML Guest



    i told you that bitch had low self esteem


    otherwise he wouldn't have responded like that


    and lmao@brit aka don juan's name bein' terry[funny]


    squeakles is fuckin' stupid
    test
  8. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    ko terry


    anyway i didnt respond like anyting he just took me the wrong way

    you have the lowest self image on rm

    i bet you were one ugly fucking kid, because you are one ugly fucking adult

    did you have a vert ramp for a nose then too?
    test
  9. double ML

    double ML Guest

    lmao@squeakles returnin' to confirm that she has no self esteem[funny]
    test
  10. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    lmao @ ml is on here 24/7 :lol:

    i didnt know you could bring your laptop into cook at denny's [fuc].... hows the saturn holdin up pickle nose?[sponge]
    test
  11. double ML

    double ML Guest

    lol@how squeakles lives in a trailer park and works as a denny's fry cook[funny]
    test
  12. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    im one step up from you then... you are prep/dish guy

    lol@ you grew up in a trailer
    test
  13. double ML

    double ML Guest

    squeakles wishes she could be a hardcore soldier who grew up in the hood like me
    test
  14. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    lol@ how you grew up in a whorehouse in a trailer park and cooked in the army
    test
  15. double ML

    double ML Guest

    lmao@how squeakles worships me[funny]


    i am the truth.
    test
  16. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,587
    cant we all just get along
    test
  17. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    by truth ml means a true bitch
    test
  18. double ML

    double ML Guest



    no.

    i am bound by honor to constantly ridicule the likes of dirtbags like squeakles.
    test
  19. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    You really gotta change the name man

    Squeakles is just too funny

    shit sounds like one of my daughter's Fisher Price bath toys.
    test
  20. double ML

    double ML Guest

    squeakles is just too feminine there thoughtz
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)