OT: Why americans get a bad rep worldwide.

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by battlesource, Jun 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. battlesource

    battlesource AKA Plosiv

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    696
    So yeah, the world cup starts tommorow, and I'm proper hyped for it. But then saw this in the telegraph today;

    England v USA: USA ready to crush England's 'little boys' - Telegraph

    That dizzy american bitch must be deluded. To quote a bit from the article:

    "Let me say this straight: Our men are preparing to crush your little boys."

    "We're a nation of winners - we don't do losing.'' - Umm wait, how many times have you won the world cup? How many times have you even got close? Shutup.

    Oh and for anyone thats like 'oh we dont give a shit about football, its a fag sport, we could win it if we wanted'...

    ''Around 40,000 fans are expected to travel to South Africa from the USA for the World Cup.
    That will make the Americans the best-supported country at the tournament apart from the hosts.''


    Gonna love it when rooney scores a hattrick then stamps on that faggot donovans face.
    test
  2. High Im Syntax

    High Im Syntax New Member

    Joined:
    May 27, 2010
    Messages:
    191
    Oh, that's why...
    test
  3. MRsalesman

    MRsalesman Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2005
    Messages:
    4,305
    yupp thats it man, spot on!


    I have one word, no two actually: Arrogance, D-Lor.
    test
  4. Slick Jeronimo

    Slick Jeronimo OTBVA Senator Nominee

    Joined:
    Jan 19, 2010
    Messages:
    1,782
    I don't see US getting pass there group
    test
  5. C Murph

    C Murph New Member

    Joined:
    Dec 25, 2008
    Messages:
    846
    you Bruvs are so insecure about America its hilarious.

    3-1 US
    test
  6. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    i hate americans because they stereotype everyone and they are all ignorant as fuck ...
    test
  7. CamTheWiz

    CamTheWiz in real time

    Joined:
    Nov 6, 2009
    Messages:
    932
    republicans.

    in the media and on vacation....
    test
  8. battlesource

    battlesource AKA Plosiv

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    696
    I know its stereotypical. But you would never in a million years catch a british government official talking this sorta tripe.
    test
  9. SiFu

    SiFu Burning Down Babylon!

    Joined:
    Jun 8, 2004
    Messages:
    9,867
    Americans and Brits are just as arrogant as each other.....you gon tell me there aint people in UK that still hold onto the Great British Empire like we still go it!?!? lol


    Ignorance and arrogance....both peoples have it in large quantities lol


    BUT...England gon smash the Yanks in a game of footy...I'm having a bbq there's only gonna be 2 of us brits ...CMON ENGLAND!!!


    But the UK aint come close since 66 lol 44yrs ago and UK holds onto that shit for all its worth lol



    PEACE
    test
  10. Joe Phrantana

    Joe Phrantana 51toooooooooo!!

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    394
    So nobody likes us because we support our country?

    What are we supposed say, "We have no chance, you guys are gonna crush us"

    lol....go suck a dick...

    And just for the record, we are going to be your team of over-the-hill, pampered, spoiled, prima-donna little faggots.

    And we are a nation of winners, that's why we win...everything ALL THE TIME..the USA is home to some of the greatest athletes in the history of the world.

    Our Athletes transcend cultural boundaries and revolutionize sports throughout the world.

    Who the fuck is your country's greatest athlete? David Beckham? Bobby Moore?

    Lemme ask you this, when's the last time England won anything?

    A world Cup? A gold medal in basketball? or soccer? hockey? Cricket? or ANYTHING?

    It took your bullshit ass country thirty years to win an individual gold medal at the WINTER OLYMPICS.

    Fuck outta here....
    test
  11. SiFu

    SiFu Burning Down Babylon!

    Joined:
    Jun 8, 2004
    Messages:
    9,867
    yea we dont have snow in england....or mountains lol


    Linford Christie was dope...Daily Thompson was dope....Steve Cram etc etc UK got a long list of olympic gold medal winners etc etc



    PEACE
    test
  12. Joe Phrantana

    Joe Phrantana 51toooooooooo!!

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    394
    That's the best you could do Graff?

    Linford Christie> Michael Johnson, Or Carl Lewis

    And then you throw a decathlete from 30 years ago? (like anybody gives a fuck about the decathlon)

    And a SILVER MEDALIST from the 1984 games?

    wow......Phran wins
    test
  13. MRsalesman

    MRsalesman Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2005
    Messages:
    4,305
    wow Franny got all upset...so cute
    test
  14. Joe Phrantana

    Joe Phrantana 51toooooooooo!!

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    394
    I'm down for my colors mayne
    test
  15. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    my post was intended 2 be ironic btw
    test
  16. PORICH

    PORICH New Member

    Joined:
    Mar 26, 2008
    Messages:
    1,723
    haha phrans great.
    test
  17. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    n england SHOULD win whether they will or not is a completely diff matter haha

    roo should be on fire this WC tho
    test
  18. BAdams421

    BAdams421 New Member

    Joined:
    Aug 23, 2009
    Messages:
    3,084
    You wanna know why no one likes us Americans? Read Phran's past 2 posts.
    test
  19. SiFu

    SiFu Burning Down Babylon!

    Joined:
    Jun 8, 2004
    Messages:
    9,867
    lol aiight Im old an aint watched the olympics in a few years sue me hahahahaha


    Its whatever I aint a patriotic person just think its fun sometimes to be....like when lewis and tyson fought and I was the only brit against a houseful of drunk americans and I walked away with the W!!! lol (or lennox did lol)



    PEACE
    test
  20. Joe Phrantana

    Joe Phrantana 51toooooooooo!!

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    394
    Damn you Sidney Crooooosbyyyyyy!!!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)