OT: My Hobby is Photography

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by Judgekure, Jun 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911
    Well, Since I appear to have gained some love on the forum, I think its a good time to show yall what I enjoy to do (without motherfuckers spamming the fuck out of my thread).

    FalcoFotos' Photostream


    ^^Link

    No schooling for this, And those pictures are mostly NOT photoshopped. My problem is that I havent taken any pictures in almost a year and I'd like to get back into it. Sometime soon though, not sure when.

    I'm fucking with a Nikon d5000 with an 18-55mm, 70-300mm and a Fisheye lens.


    If yall got any advice or criticism, I'd appreciate anything. Thanks for checking it out.
    test
  2. ErikForeman

    ErikForeman Yung Fred Flint

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    17,595
    God damn! You're actually really good.

    I used to fuck around with photography, but I kept gettin frustrated that the shit I shot just wouldn't die.


    No but really, I had some old Canon. It's a cool hobby I can relate to. Props.
    test
  3. TheOmega

    TheOmega Well-Known Member

    Joined:
    Feb 3, 2009
    Messages:
    7,916
    I though tit was gonan be some Landscape still life shit. That was really dope though.
    test
  4. Chrismoke

    Chrismoke Banality Factory

    Joined:
    May 10, 2010
    Messages:
    615
    wow zombie porn

    you the man, any hobby that lets you get bitches naked and get paid is a win.
    test
  5. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911

    Respect.


    Thanks yall for checking it out. Im really hoping to get back into this shit...I've been on an 8 month long drought...


    Who knows, Maybe I might show up at a GTEC or Grizzle2 and take some second hand pictures there. Give Events a try.
    test
  6. TheOmega

    TheOmega Well-Known Member

    Joined:
    Feb 3, 2009
    Messages:
    7,916
    Bring Bitches.
    test
  7. ErikForeman

    ErikForeman Yung Fred Flint

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    17,595
    He does have connections with the 100 Club.. sounds like a possibility.
    test
  8. Beef Merciful

    Beef Merciful when that bob-omb flicker

    Joined:
    Jan 18, 2010
    Messages:
    788
    fuckin dope. i like the vibrancy, def creates a tension with the dark subject matter. I say try to jump right into freelancing for publications, you clearly got the skills.

    Gangsters all up in the trap
    test
  9. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911


    Assuming Im going to Grizzle 2, I'd be bringing Efecks.




    Soon as I get the fuck out of my bad mood.
    test
  10. ZeroByDivide

    ZeroByDivide gg

    Joined:
    Apr 15, 2010
    Messages:
    6,329
    Nice. I liked the first set of photos a lot more than the ones with the Robert Pattison looking dude. Dope stuff, was expecting macro shots of flowers, lol.
    test
  11. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911

    Shit wasnt my idea. I just did the job...


    And yeah, the first set of pictures you see are more recent then the ones you see as the stream goes on...The last set of pictures was my first photoshoot.


    Its a decline in experience so to speak.
    test
  12. Wonka

    Wonka OTBVA 2v2 Champ

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    6,868
    Dope stuff, bro.

    You should take photographs for GT, namsayin?
    test
  13. BelowTheHeavens

    BelowTheHeavens New Member

    Joined:
    Nov 27, 2009
    Messages:
    5,187
    test
  14. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911
    Sorry, But using the same thing twice is lame.

    Fuck outta my thread.
    test
  15. tha sinner

    tha sinner New Member

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    3,110
    if I go to grizzle, I'm smashin efecks
    Posted via Mobile Device
    test
  16. ZeroByDivide

    ZeroByDivide gg

    Joined:
    Apr 15, 2010
    Messages:
    6,329
    I feel you, I figured that's how it was arranged. Your newer stuff is quite impressive. I think you should try doing some outdoor shots of peoplez.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)